Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh, wat lees ik nou over snottilitatiebrieven ?
Gaan de zakenz o slecht Phil/Siggy .......?

Nee toch :confused:

@Sleur
Hoe laat vanavond Minison ophalen ?

@Sleur
Hoe laat vanavond Minison ophalen ?
Vanmiddag, zodra Gladoor zich aanmeldt op MSN want dan is hij op de zaak. 8O :rolling: :p
Vanavond geen tijd hè, als het weer zo blijft even lekker vliegen met de Monsun, misschien de FuckJet en even de Camping Disc trimmen/testen.

junkie is alweer begonnen a/d graupner discus om te bouwen naar rc .

dit is echt een mooi temiek zwevertje ,waar ik alleen gebruik ga maken van hoogte en richting roer , rolroeren horen niet op dit model .

voordeel is dat ik de vleugel gewoon los kan halen voor vervoer .

setup haal ik uit de su27 , en het motortje plaats ik zoals de ez .
ik hoop dat het motortje (hyperion y12L-4100 ) krachtig genoeg is , hij hoeft ook niet hard te kunnen .

zender word de zebra FM , lekker goedkoop vakantie zendertje ;)

*knutselt verder *

junkie is alweer begonnen a/d graupner discus om te bouwen naar rc .

dit is echt een mooi temiek zwevertje ,waar ik alleen gebruik ga maken van hoogte en richting roer , rolroeren horen niet op dit model .
Tijdens het bij elkaar rapen van de kampeerspullen vond ik ook nog twee Graupner Mini Discussen. 8O Over een paar weken maar eens kijken om er ook één radiografistisch te maken. 8) Ik heb nog een 18mm 1600Kv buitenlopertje (14 gram) en wat flutje servootjes. Ik ga wel rolroeren en hoogteroer er in maken, stuurt vele malen makkelijker. ;)

@ BYM: Nee hoor, vrouwtje heeft sollicitatieplicht.... daar gingen de zaken wel slecht. (Laat die F*king ex-tent maar failliet gaan :mrgreen:, gevalletje mismanagment zullen we maar zeggen)

Net op het veld geweest. Wat een drama: Enorme sleuven over het hele veld en het gras staat zo'n 6 cm hoog, de klaverbloempjes groeien daar nog verder bovenop. Kennelijk wordt er niet gemaaid deze weken. 8O :( Ik heb geen behoefte aan een groengekleurde Monsun dus ik ga de accu's leegtrekken tot 70% en opbergen. :yes:

2ic8ghc.jpg

PS One
Vorige week was een noog een mooie landingsstrips en paden van/naar de strips gemaaid. :thumbsup: ;)

PS2
Gaat zijn Monsun ophalen. :banana:

Laatst bewerkt:
gaan er behalve sleur vanavond nog vliegers vliegen ? in mijn uppie is niet gezelli ;)

mooi weertje ,en aangezien ik allemaal vliegers mee heb waarbij de hoogte v/h gras niet uitmaakt , kan ik dus prima vliegen ;)

Zo, de Mini Monsun is ook weer aanwezig in de verzameling. Gelijk even in Hong kong een bestelling doorgedrukt voor een 35x20mm brommer, regelaartje en wat joepie-de-poepie servootjes. Kunnen ze lekker twee weken prutsen bij de post en dan de week na de verkansie kan ik weer knutselen (zal wel anders lopen bij die lui :evil:).

In principe ga ik vanavond niet vliegen. Mijn grasmaaier zit te laag op de grond. Bij de bestelling voor de Mini Monsun zitten ook twee 3-blads 10x7 props, scheelt toch weer 13mm extra ruimte tussen de grond en de prop. En het ziet er wel stoerder uit met 3 bladen. 8)

Lijkt erop dat ik de enigste ben die maait, de laatste keer dat er voor mij gemaaid was was het ook 13 dagen terug 8O Ik ga het even in de groep gooien :yes:

Ik wil wel ff kijken vanavond naar de vliegers.... wie gaan er?

Het wordt weer tijd om wat op te ruimen in de garage. Iemand interesse in een MiniMag (al dan niet met 39 LEDs en elektronische schakelaar)? Zitten 4 HXT500's in, E-Max 2215/20 1200Kv brommer en 25A ESC (programmeerbaar via kaartje). :D :lol:

Nieuwe vlieger gevonden (nou ja, ik had hem al kleiner). Natuurlijk kansloos op ons postzegelveldje. ;)

Laatst bewerkt:
Het wordt weer tijd om wat op te ruimen in de garage. Iemand interesse in een MiniMag (al dan niet met 39 LEDs en elektronische schakelaar)? Zitten 4 HXT500's in, E-Max 2215/20 1200Kv brommer en 25A ESC (programmeerbaar via kaartje). :D :lol:

Nieuwe vlieger gevonden (nou ja, ik had hem al kleiner). Natuurlijk kansloos op ons postzegelveldje. ;)

no thanx , al genoeg zooi ;)

zo ,was weer even gezellig op het veld met phil en zoonlief !

heerlijk lopen klooien met al dat zelf ontwerp spul , wat mij prima bevalt :p

de fox vloog wederom super ,maar is nu helemaal kicken met EP 0843 prop :shock: het is nu zowel een speedkist alsmede een 3D vlieger , echt geweldig :cool:
dit alles uiteraard met 3s lipo !
phil heeft uiteraard ook lekker mogen vliegen ,en gaat op zeker een fox kopen ;)

verder weer heerlijk met de ez gevlogen , ook met on board camera :mrgreen:, dit alles ging natuurlijk gewoon lukken (zit in de upload)
naarmate de rit verstrijkt word de lens wel iets vetter :mrgreen:

phil gooide de funjet nog ff op ,maar mijn hoogte roer stond reverse :mad:, dus snoeihard de grond in :rolleyes: , ik nog zeggen tegen phil dat hij te hard gooide :oops: ;)

van hoog gras geen enkele last gehad met mijn buikschuivers , maar het is duidelijk een verlate gebied met geen clublid meer aanwezig , en zeer hoog gras :)
dus die nog wil vliegen met landingsgestel dmv wieltjes zal toch echt moeten gaan maaien :yes::mrgreen:

straks nog de cameravlucht filmpie

Laatst bewerkt:
Rijden doen we niet meer nee :nooo: en Hoogtij.... wat is dat? :confused:
Dat zijn twee gesloten hoofdstukken voor ons, het is alleen nog maar vliegen en vliegen (en geocachen, is handig want dan kun je je vliegtuig in het mais terugvinden :wink:)

Oke jammer. Het rijden op hoogtij was heel erg leuk de 2x die ik er was. Jammer.
Maare vliegen met vierwielers kan wel zeker hoor, met truggys bijvboorbeeld ;)
www.truggy.nl kijk maar is.

Groeten Jelle

Leuk filmpje Junkie :yes: Ik durf te wedden dat jij als eerste in de wereld een EZ Nitro heb met onboard camera :thumbsup:

Morgen het filmpje aan Ruben laten zien :wink:

Hahaha, Ruben elke keer wegrennen. Heel verstandig, je weet maar nooit met die junkie en zijn sponzige schuim nitro star dinges. ;)

Nu nog FPV erop en dan tegen een windmolen aan vliegen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back