Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag, zodra Gladoor zich aanmeldt op MSN want dan is hij op de zaak. 8O :rolling:@Sleur
Hoe laat vanavond Minison ophalen ?
Tijdens het bij elkaar rapen van de kampeerspullen vond ik ook nog twee Graupner Mini Discussen. 8O Over een paar weken maar eens kijken om er ook één radiografistisch te maken. 8) Ik heb nog een 18mm 1600Kv buitenlopertje (14 gram) en wat flutje servootjes. Ik ga wel rolroeren en hoogteroer er in maken, stuurt vele malen makkelijker.junkie is alweer begonnen a/d graupner discus om te bouwen naar rc .
dit is echt een mooi temiek zwevertje ,waar ik alleen gebruik ga maken van hoogte en richting roer , rolroeren horen niet op dit model .
Ik ga wel rolroeren en hoogteroer er in maken, stuurt vele malen makkelijker.![]()
Het wordt weer tijd om wat op te ruimen in de garage. Iemand interesse in een MiniMag (al dan niet met 39 LEDs en elektronische schakelaar)? Zitten 4 HXT500's in, E-Max 2215/20 1200Kv brommer en 25A ESC (programmeerbaar via kaartje).:lol:
Nieuwe vlieger gevonden (nou ja, ik had hem al kleiner). Natuurlijk kansloos op ons postzegelveldje.![]()
Rijden doen we niet meer nee :nooo: en Hoogtij.... wat is dat?
Dat zijn twee gesloten hoofdstukken voor ons, het is alleen nog maar vliegen en vliegen (en geocachen, is handig want dan kun je je vliegtuig in het mais terugvinden :wink![]()