Whahahaha,wat ben je ook een mannetje he Sleur :-D
Siggy is dan wel een handelaar,maar dit geldt niet voor vliegers.
Wat betreft het verhaal drempelvrees en de keuze voor het soort vliegers zitten wij toch wel op dezelfde lijn
Heb echter alleen vliegers verkocht waar ik op uitgekeken was.
De resterende vliegers staan hier nog netjes op de plank en gaan niet in verkoop voordat ik ermee gevlogen heb en ook hierop uitgekeken ben
Siggy's hangar:
..........
Valt dus best wel mee met de handel he Sleur :schrik:
Mwja, dan valt het inderdaad mee. Ik heb ook niet zo veel denk ik:
Nemesis 45cm
- Op uitgekeken, containerware na recente crash als gevolg van een accu die achterin verdween en nogal staartlastig werd met 20% van het totaalgewicht in de staart, motor en ontvanger worden hergebruikt
Nemesis 64cm
- Kekke vlieger voor als je van doorvliegen houdt, blijvertje, er ligt zelfs een nieuwe in doos op de plank voor als de huidige iets teveel carbon heeft gekregen
Monsun 92cm
Nieuw in doos omdat-ie weer leverbaar was, setup vanuit HK onderweg, gaat zeker heel spoedig vliegen
Monsun 159cm
Übergeile vlieger, elke keer weer als-ie langs komt over het veld, nieuwe in doos op de plank om vleugels met remflappen te maken 8)
Super Dimona 2400
Staat helemaal vliegklaar, na een zeper de eerste keer met een volledig fout zwaartepunt gaat het nu zeker lukken, vliegbaar maar wacht eigenlijk op twee extra LiFePo4 cellen zodat deze 3S2P gemaakt kan worden
Saphira
Nieuwste aanwinst, wacht op diverse onderdelen als servo's en brommer, accu's van de grote Monsun gaan gebruikt worden
FuckJet
Vliegklaar, kwestie van een batterij erin en gaan met die banaan, binnenkort gaat de zetup over naar de Chinanezen FunJet
Gee Bee R2
Prominente shelf queen (voor op de kast dan) dus die zal voorlopig het luchtruim niet gaan verkennen
Jodel Robin DR400/180
Winterprojectje (zei hij vorig jaar ook al), moet helemaal geschuurd en opnieuw gelakt worden, gebrek aan tijd
Quick Build 20L
Nog een winterprojectje voor de FunFly 2010 of zo :rolling:
Diverse Depron
DepDart, Disc, Elipsia (indoor), allemaal vliegend, batterij erin en gaan
Iets van 3,3 meter Te Koop?!
Zoekende naar een bungee elastiek dat sterk genoeg is 8O :lol: :?