Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je helaas gelijk geven siggy ............

Ik wil ook :rolling:

Zie je wel dat het niet zo moeilijk is om mij af en toe eens gelijk te geven,ik zit vol met goede ideetjes :mrgreen: ;)

PS. Je mag wel bij mij in de tent hoor,mits je niet boven mijn gesnurk uitkomt.

PS. En niet meerdere malen per nacht teveel herrie maakt met de rits van de deur omdat je weer eens moet p.......ssen ;-)

Laatst bewerkt:
Met mooi weer moet je gaan vliegen!!

Misschien dat ik as. zondag als ik even tijd heb mijn vlieger voor de funfly kom invliegen.. Deze week nog even vanalles erin lijmen en dan istie klaar om af geragged te worden..

Mits ik dit weekeinde ( samen met Bym) niet bij Sleur en Philliams op de campif sta kom ik ook wel vliegen hoor Robert ;)

Anders mogen jullie wel onder de luifel slapen ;)
SNC00661.jpg

Of hierin :mrgreen:

SNC00663.jpg

Is wel kinderbestendig hè. Heb je nodig hoor met van die wilde beesten. Ze hebben ook best aardige animeermeisjes (of zoiets ;)). Die Kim van Roy Gameboy niet zo maar Ster mag er wezen (hoe ze dan ook in het echt moge heten :?).

@Siggy: Ja, gaat door hè. Als ik beloof hem te kopen dan hij ik mijn woord. ;) Woensdag even bij AMT langs voor een turbine. Die zitten hier vlakbij vanwege de basis waar turbines gereviseerd en getest worden.

@Siggy: Ja, gaat door hè. Als ik beloof hem te kopen dan hij ik mijn woord. ;) Woensdag even bij AMT langs voor een turbine. Die zitten hier vlakbij vanwege de basis waar turbines gereviseerd en getest worden.

TURBINE ????????????????????? WTF 8-O

Voor op de CLEMENTINO SIMULTANO :confused:

Zoiets dan zeker:

Calmato1.jpg

Is wel kinderbestendig hè. Heb je nodig hoor met van die wilde beesten. Ze hebben ook best aardige animeermeisjes (of zoiets ;)). Die Kim van Roy Gameboy niet zo maar Ster mag er wezen (hoe ze dan ook in het echt moge heten :?).

Foto's van animeermeisjes zijn toegestaan in dit draadje :rolling:

Foto van voor of na de reanimatie door de vakantiegangers? :rolling:

Verder pijn in mijn hol van die kl0te fiets. Na 35 kilometer heb ik weer veel respect voor mijn ooit behaalde rijbewijs. Gelukkig straks weer even autorijden om de Tomato op te halen. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back