Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo huize Sleur.... ik bedoel tente Sleur vertrokken naar de tent. We hebben ons weer kostelijk vermaakt hier vanavond met de familie Sleur. Sleur heeft zijn Climato opgehaald en Tygo en Ruben zijn de beste maatjes geworden hier op de campif, beide lagen ze met de DS op de grond te spelen terwijl Tygo handtastelijk werd bij Ruben 8O :rolling:
Ook Floor wordt snel volwassen hier op de campif, die werd al gespot met de nodige alcoholische versnaperingen :rolleyes: foto's volgen wel :cool:

Nou ik ga te nest want de zon heeft weer flink op mijn bakus gestaan vandaag dus ik ben flink rozig :yes:
Blij dat ik niet 1200 km gereden heb om op de camping te staan....... hier zijn tenminste ook leuke animeermeisjes :thumbsup:

tot latersssss

Wat philliams zegt. ;) Even daar alle bier opgezopen en chips opgevreten. Toen maar naar de eigen feesttent gegaan. Zo jammer dat die clubs al om 23:00 uur dicht gaan. Had ook weinig zin meer om nog even langs de Drossel te gaan want dat was de laatste weken ook al ruimschoots voor morgen dicht. :? :D

Inderdaad de Climato opgehaald. Alleen een ontvangertje en een 4S LiPo er in en gaan mer die sanaasappel (want die zijn oranje).

VNTM

Werken :shock: ..? Ben je wel helemaal lekker :mrgreen:
Ik werk niet, ben slechts aanwezig :rolling:

(slaap lekker ;) )

Niks hoor, gewoon weer aan het werk zodat ook mensen als Phil en Sleur lekker kunnen genieten van de vakantie. Ik de drie weken hiervoor dus nu is het hun beurt :yes:

Zo langzamerhand beginnen de navakantieklusjes weer gereed te komen en kan de vlieghobby weer beginnen. Vrouw vroeg gisteren al, moet je niet vliegen, ze had gelijk, niet vliegen :rolling:

Moest even naar Breda om een achterstuk van de uitlaat van de 1:1 op te halen. Vandaag eronder en dan moet alleen de sleurhut nog terug naar de stalling en kan mijn bootje weer mee terug.

Werkze en vakantieze.

Zo nog twee dagen en dan ben ik weer thuis. Heb het nu wel gezien hier op Tenerife.
Zaterdag of zondag nog lekker even vliegen als het weer mee zit.
Als ik op KNMI kijk ziet het er nu niet best uit. Nou tot laterrr.....

GrTz Jasper vanuit Tenerife.

Zooooo, na wederom 11 kilometer fietsen/schatzoeken vernomen dat philliams Disc ook klaar is voor zijn maiden. Dus dat wordt vanavond vliegen op de camping. 8)

VNTM (behalve dat er een keer niet geBBQd wordt :?)

zo ,weer ff een berichtje uit het zon zekere oase gebied ;-)
Heerlijk vertoeven hier ,en de fox doet goed zijn werk hier op de volle stranden en de campif , wel veel nieuwsgierige mensen om me heen !!:-)
Ik mis nederland nog niet ,maar heb straks wel weer ff zin om te 4stroken en te 2tacten !
Ik zal wat fox on te beach /camping filmpjes maken , jullie kennen me toch !! ;-)

Groetjes aangebrande junk

Zooooo, ons heeft nACHt gevlogen. Natuurlijke een brute aanvaring met philliams omdat hij zonder licht vloog. Maar Depron is PORbaar en een Disc vliegt altijd. Bij de tent wat lichtjes gesoldeerd dus morgen komt het helemaal goed.

Was lachen het vliegen, in no-time stonden er heel wat mensen te oe-en en te aa-en :wink: op het veld. Maar al snel werd het donker en mijn disk was niet meer te zien..... daarom maar even naar de tent van Sleur gegaan om wat lampjes te plakken :yes: Thanx Sleur..... morgen dus de herhaling op het veld, wederom met een hoop publiek achter de hekken schat ik zo in.
Gelijk maar ff een kind meenemen naar de tent die alles gefilmd heeft.... ook van vandaag, kunnen we alles even op de laptop zetten :thumbsup:
Verder vermaken we ons prima hier en de nodige USB-sticks van Heineken behoren al tot de verzameling :celebrate:

Hier nog een hele mooi foto tijdens de bouwwerkzaamheden
SNC00677.jpg

Hier ben je zelf lekker aan het borduren met LED-strips. ;)

*kijkt wat angstig naar Uienradar en de grote donkere vlek die precies richting camping gaat* :onweer:

Heeft net geregeld dat de startkist vrijdag opgehaald wordt (van Winfried) vlak bij mij thuis. Pipercup wordt dus gereed gemaakt voor mijn eerste vlucht.

Moet vrijdagmiddag alleen even examen doen voor vaarbewijs A. Hiermee is alles klaar en mag ik overal varen.

Zooooo, dat ging even lekker te keer. 8O :onweer: Ruim 30 minuten lang een hels geflits en gedonder. Was slechts weerlichten en zoals al vele malen eerder ervaren boven het dorp verderop (Putten) is veel water gevallen, de campif zat weer op het randje van de bui. :p

Zooooo, dat ging even lekker te keer. 8O :onweer: Ruim 30 minuten lang een hels geflits en gedonder. Was slechts weerlichten en zoals al vele malen eerder ervaren boven het dorp verderop (Putten) is veel water gevallen, de campif zat weer op het randje van de bui. :p

ik wou dat dat buitje hier eens viel :mrgreen:

bym : ik probeer vanuit italie wel wat filmpjes te plaatsen , kan hier prima op de zaak bij mijn zus :cool:

zo , nu even foxen op het strand ;)

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hoepla, na de brute aanvaring met de Disc van Philliams gisteravond de boel even geëpoxoplast. Staafje op de staart was los en twee happen in de "romp" aan de onderkant (duidelijk een 8x3,8" prop gezien de afstand tussen de twee happen ;)). Gelijk even de LED-strip aan de onderkant op de neus ingesmeerd want bij een landing op de tannusbaan werd een SMD-LED van de strip gerukt en vielen de andere twee uit (3 in serie). Dus weer klaar om te knallen en aandacht te trekken. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back