Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat is nou het mooie als je naar Italie gaat. Daar heb je niet van die lutsers die met busjes vol bier komen om de zooi te verklooien.

Het is niet dat ze de zooi verklooien maar wel triest dat ze dan zo'n Zwabber Rob uitnodigen die als een geit staatbte mekkeren en volgens zijn website al een hele carrière op na houdt. Ga schapen vangen jôh, had lekker doorgestudeerd. Nou ja, het houdt hem uit de WW (en mij uit mijn slaap).

*hoort meer oemp-oemp-oemp-oemp gemixt met de Drie J's op de kermis* :?

Drie J's 8O..... deze pikken waren er ook
IMG_7005.JPG

En deze loser ook
IMG_7129.JPG

Zo, na weken zoeken en lezen heb ik besloten een warbird te gaan maken. Voor degene die mij er al vaker over gehoord hebben is het geen verrassing welke het gaat worden....

De Top Flight Spitfire

Ik ga deze full options bouwen met de scale cockpit, de extra flaps en uiteraard de retracts erbij (Robart)

De motor ben ik nog niet helemaal uit maar het wordt vrijwel zeker een viertakt en ik denk deze

Zal niet een snel project worden maar wel erg leuk.

mooie kist burp, als je m op schaal wilt bouwen moet je eens kijken naar een os max fs 91 samen met een keleo uitlaat systeem. Dat is je van het.
Geweldig zoals dat eruit ziet. Ik heb dit ook samengesteld voor mijn p 40
Ik vindt dit veel mooier staan. Ik vindt het zonde om een gat in je kap te moeten maken voor die viertakt uitlaat.
Kijk hier maar eens ff http://www.keleo-creations.com

stanley

Laatst bewerkt:
Ziet er ook erg goed uit Stanley :yes:

Kom ik zeker nog wel op terug. Ik ben nog niet zover dus heb nog even de tijd om iets echt moois samen te stellen.

Wanneer komt jou P40 op het veld? Vindt ik ook een erg mooie kist. Was twijfelen tussen die en de Spit :)

@Burp: Je blijft toch HoogTij-er hè. Vette brommer met rotostart. 8O 8) ;) De Spit is mooooooooi maar wel een flink gewicht voor zo'n kist. Maar goed dat er flaps op zitten anders heb je echt het hele veld of flinke wind nodig om knap te landen.

Maar uh... Eerst maar die piepschuim Spit afmaken? Als dat al een meerjarenproject wordt dan zal de grote Spit ook wel een virtueel project worden. Van de winter lekker met z'n allen knutselullen op de club aan mooie schaalkisten. Fris idee!!! :thumbsup:

Het weer klaart lekker op hier in 0251. Ga het niet redden om 12:00.
Zal gezien het weer 13:00 gaan worden.
Vliegen gaan we zeker vandaag. Zie nog wel een bui aankomen rond 13:00, maar als we mazzel hebben blijft het daarna droog.

Tot straks.

GrTz Jasper

Hmm.. veel vliegplezier dan allemaal! ;)

Ik denk dat het voor mij volgende week gaat worden, misschien dat ik dan even mijn motor ga laten inlopen van mijn nieuwe kistje..

Sleur, bouwen op de club aan mooie kisten is altijd leuk, goed idee. De Depron spit moet ik even kijken of ik die ga af maken, denk het wel als tussendoortje. Die brommer bedoelde ik dus ook in mijn linkje :)

En ja, het is een kist die met flinke snelheid moet worden gevlogen en geland, windstil wordt op de baan bij de ACH denk ik lastig, met wat wind over de lengte van de baan geen probleem. De flaps zien er heel leuk uit maar in de praktijk wordt de Spit er maar matig door afgeremd volgens de verschillende berichten. Ik ga er wel veel plezier aan beleven, in eerste instantie met het bouwen al :yes:

Net de sleurhut weggebracht en het plan om de boot meteen mee terug te nemen, ben ik de sleutels van de boot vergeten (slot) dus mag ik nog een keer terug :mad::mad:

Net weer terug van het halen van de boot en kids van de manege.

Wordt een beetje laat om nog te komen nu, heb we veel zin maar krijg zo visite.

Dinsdag voor ik naar de club ga wordt het vliegen, dan de Pipercup meteen even onder handen nemen en hopenlijk kan die volgend weekend dan ook de lucht in.

Weer is prima hier nu. Tot de middag heeft het geregend maar nu is het droog, wel bewolkt. Is het veld ook nog een beetje droog of nog zeiknat?

regen ? , ik wou dat ik dat eens kreeg hier !!!!!

Zo,maar weer ff duur internetten via mijn mobiel op het strand .
Eigenlijk is vakantie niets voor junkie ,en camperen eigenlijk ook niets voor mij ;-)
Ja ,leuk voor een weekje ,maar dan heb ik het wel gehad !
Nadeel van vakantie ;
Geen hobbies
Matig internet
Matig sex
Teveel zon
Vervelen
Te dicht op je gezin

Voordelen ; bier en uitslapen .

Dus de eerst komende 3 jaar ,lekker thuis rommelen ,dat is pas echt vakantie ;-)

Groetjes zomerjunk

Vntm

Zo net weer ff gevladerd onder de bezielende leiding van Jasper daarvoor nog mijn dank.
Was wel een beetje winderig maar was voor mij net te doen daarna nog ff aan warbird caching gedaan zonder resultaat.

@sleur dit is weer een leuke voor u:http://link.marktplaats.nl/269131238

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back