Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Uh.... :?

beste ontvangeraccu dan. 8O :rolling:

Je gaat op Burp lijken, alleen moet die altijd tannussen of aan zijn bootje klooien. :lol: Excuses, excuses, excuses.... :mrgreen:

Als er meer wind is, heb je minder landingsbaan nodig. Je weet toch, je luchtsnelheid blijft gelijk maar je grondsnelheid gaat omlaag met de windsnelheid. Dus als je minimale aanvliegsnelheid 50km/u is en het waait er al 20km/u dan is je grondsnelheid nog maar 30km/u wind tegen. :teacher:

@junkie: Neem deze week maar niet de skibak mee, komt volgende week wel als ik mijn grote tuf weer terug heb. Dit ding past-ie niet in/op. :hammer:

tja , ik had het idd een beetje raar geformuleerd ;) , de huidige ontv accu is iets kleiner ;)

als ik weer ga 4stroken wil ik graag ff in de lengte richting beginnen , de vorige keer had al last met opstijgen , weer ff oefenen dus , vandaar .

de kofferbak ruilen we wel volgende dinsdag ( incl heerlijke olijfolie) , neem ik gelijk de tent mee van jasper .

En leek ik maar op burp , had ik wat meer tijd voor mijn gezin ,en was ik nog sportief geweest ook ;) , ik kan nl ook erg goed tannussen , doe er alleen niets mee , ik ben eigenlijk goed in alles ,ben gewoon een talent ,en nog knap ook , jammer dat ik er niets mee doe :mrgreen:

En leek ik maar op...

---<KNIP>---

....en nog knap ook , jammer dat ik er niets mee doe :mrgreen:
Echt knap. :nooo: :p

junkie_blote_billen.jpg

Geen veld voor mij helaas.. hier is het ook behoorlijk bewolkt overigens..

Ik zit in de shit momenteel (letterlijk).. ;) Misschien donderdag..

zeker 1 van je favoriet plaatjes om te .... flap,flap,flap :cool:
Yep, ik heb er een heleboel van je. Ook die van de Gay Parade en in de bananenbar. Maar die zet ik niet hier neer hoor, die kijk ik alleen op mijn 120cm LCD. 8O :nooo: :puppydogeyes:

Hoe laat op het veld (je ziet, ik ben er wel weer hoor ;))
Zal wel weer rond 19:00u worden voor deze jongen. Standaard procedure. :?

Niet te lang op het veld blijven... 8-O

Ik heb bardienst, en als er niemand komt zit ik daar voor jan lnl.... :evil:,

(en gaat de tent op tijd dicht)
No problemo, ik heb alleen de Vlamato mee en daar heb ik maar 1 accu voor. Dus na zo'n 7 minuten doorvliegen is het op. Kan ik nog wel even 40 minuten elektronen stampen en nog een keer 7 minuten maar na een uurtje heb ik het dan wel gezien. Dan ben je toch nog wel open? 8O :celebrate: ;)

En bij Hobby Shitty hebben ze nu ook eindelijk de Eagle Tree Systems OSD-Pro module. Via BYMster al een dealtje gemaakt met de MiniMag voor de eLogger en wat sensors. Volgende ronde de hoogte- en luchtsnelheidsmeter erbij, Dan een GPS module en dan het videofeest voor FPV met hippe vluchtdata. De OSD-Pro heeft übergeile mogelijkheden als Return to Home (bij wegvallen ontvangst zelf in een soort glijvlucht cirkelen, niet terugvliegen want dat mag dus niet!), Waypoints (bijv. grenzen van vlieggebied), GPS gegevens, hoogte-, richting- en snelheidsindicatie, ontvangerfouten en -signaalniveau (alleen voor Spektrum AR7000/AR9000) en.... Een kunstmatige horizon, handig als je camera kan bewegen en je het spoor redelijk kwijt bent. 8)

No problemo, ik heb alleen de Vlamato mee en daar heb ik maar 1 accu voor. Dus na zo'n 7 minuten doorvliegen is het op. Kan ik nog wel even 40 minuten elektronen stampen en nog een keer 7 minuten maar na een uurtje heb ik het dan wel gezien. Dan ben je toch nog wel open? 8O :celebrate: ;)

komt goed..:mrgreen:

Mannetjes hullie kunnen rustig vliegen vanavond, ik ben er niet(vrouw is jarig).excuses excuses.
Dus veel plezier en tot donderdag.

Mannetjes hullie kunnen rustig vliegen vanavond, ik ben er niet(vrouw is jarig).excuses excuses.
Geeft niets hoor. :nooo: Sinds zondag is er niets meer te beleven in de lucht. Nu kun je al veel netter starten, vliegen en landen. :thumbsup: Veel sterkte dan maar (of was het nou gefeesteliteerd? :? ;)).

Gorby! Gefeliciflapstaart!

Ik ga a.s. donderdag met een ep junior zwever vliegen. Heb van horen zeggen dat je daar nare ervaringen mee hebt Gorby? ;) Tot donderdag? ;)

corby ; felicy met je vrouwtje , ben je ook eens thuis ;)

ik ga er een thuisknutselavond van maken , ik kan de ez niet loslaten , gaat veel tijd inzitten , alle roeren vervangen voor 6mm balsa ,sterkere servo's plaatsen ,voorwerk voor het plaatsen v/h blok enz ..

al mijn lipo's waren leeg ,anders was ik wel even uitgerukt met de funjet
4stroker laat ik uit voorzorg aan de grond .

donderdag weer vliegennnn

veel plezier die hard flyers

Zo en nu gaat ik bier eten en taart drinken of was het nou andersom any how desalniettemin gaat ik mij evengoed vermaken.

Voor straks weltrusten en denk erom oogjes dicht en snaveltjes, toe slaap lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back