K
knaller
Guest
en ik jou een e-mail 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En hop, Spijkermans heeft er weer een vliegert bij
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Met mijn kleine gaat het goed. Ondanks de glazen bier deed-ie het nog bij thuiskomst. Even getest met het vrouwtje. Niets mis mee. 8O :lol: :? Sleur Junior mag zich zo melden voor amputatie. Misschien komen we elkaar niet tegen.Ik ga nu even mijn arsenaal aan medicijnen opvreten en dan nog even internetten en dan in coma . morgen weer naar rkz.
@sleur gaat goed met de kleine?
Zoals gezegd, hangt van de staat van Sleur Junior af. Indien een beetje ter been dan wel. Anders de Phoenix Rainbow bouwen. Alles is reeds in huis (kom ik ook een beetje van mijn voorraad af 8)).Morgen nog vliegen? Ik wil in de middag wel even op het veld de Velox uitlaten.
Hehehe, oude traditie hè, dat lichtknopje. Nu het weer langer donker blijft, zet ik het licht wel weer aan. Tiet veur licht. (NSFW)Geen vliegen voor mij
Doet t licht uit.. truste!!!
*is wakker en gaat zo de sigaar inladen voor een rondje zwembad*
Het water ligt er prima bij alsook de uboot![]()
Junk? Schildersvraagje... Ik heb een dakkapel, van hout. Dat langzaam weg begint te rotten. Als ik daar een schilders bedrijf voor inhuur (puur schilderwerk), wat kan ik dan ongeveer verwachten voor rekening?![]()
is altijd moeilijk te zeggen omdat ik er eigenlijk even voor moet staan .
ik hoor je zeggen dat hij al aardig begint te rotten , als het niet te erg is ,kun je nog repareren met houtrot vuller .
maar gemiddeld moet je rekenen op 1 dag werk , dat is incl voorwerk en aanbrengen van 2 lagen verf , liggend werk een extra laag .
prijs zal rond de 350 ex btw zijn , afhankelijk v/d staat ( btw 6% indien de woning ouder is dan 15 jaar ) .
bij een groot schilders bedrijf zal dit wel wat duurder worden ,aangezien er dan een steiger rondom de dakkapel word gebouwd (arbo )
maar soms kun je ook de dakpannen omhoog schuiven ,en vanuit daar werken of ladders in de goot leggen enz
kun je een leuk vliegertje voor kopen ,als je hem niet laat schilderen
maar aangezien jij 1 vlieger per dag koopt ,kun jij dat makkelijk betalen![]()