Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@spijkermans: Yep, die is goed. Zelfs wat beter want die meet de spanning per cel en als één cel wat enthousiaster ontlaadt dan stopt de regelaar eerder (soft of hard cut-off naar wat je ingesteld hebt).

Vanavond snel voor het donker nog even 3 batterijen leeg gesjeest. Beetje oefenen met rugvluchten en dan vooral bochten maken tijdens de rugvlucht. Ging best aardig. Ook stick bangen wordt een nieuwe leuke hobby met de Vlamato. Op de club was het met smart wachten op Kees. Wat een warm onthaal kreeg die man, hij was helemaal van de leg. ;) Snacks vonden weer gretig aftrek. En via Bart een trainertje voor dochterlief gescoor: Phoenix Rainbow. Een Elektro Kadett in boterhamvariant (hetzelfde met andere kleuren). 8) Morgen/straks dus even snel bouwen. :yes:

jasper je regelaar is onderweg . spreek je morgen wel over dat andere ( heel geheime dingen allemaal tussen jas en mij )

ik voel me ondertussen weer erg goed , niet top ,maar een wereld van verschil met gisteren.

Ik ga nu even mijn arsenaal aan medicijnen opvreten en dan nog even internetten en dan in coma . morgen weer naar rkz.

@sleur gaat goed met de kleine?

En hop, Spijkermans heeft er weer een vliegert bij ;)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen vliegen voor mij

Doet t licht uit.. truste!!!

FHLZRQQFEX31N25.MEDIUM.jpg

Ik ga nu even mijn arsenaal aan medicijnen opvreten en dan nog even internetten en dan in coma . morgen weer naar rkz.

@sleur gaat goed met de kleine?
Met mijn kleine gaat het goed. Ondanks de glazen bier deed-ie het nog bij thuiskomst. Even getest met het vrouwtje. Niets mis mee. 8O :lol: :? Sleur Junior mag zich zo melden voor amputatie. Misschien komen we elkaar niet tegen. :D

Morgen nog vliegen? Ik wil in de middag wel even op het veld de Velox uitlaten.
Zoals gezegd, hangt van de staat van Sleur Junior af. Indien een beetje ter been dan wel. Anders de Phoenix Rainbow bouwen. Alles is reeds in huis (kom ik ook een beetje van mijn voorraad af 8)).

Geen vliegen voor mij

Doet t licht uit.. truste!!!
Hehehe, oude traditie hè, dat lichtknopje. Nu het weer langer donker blijft, zet ik het licht wel weer aan. Tiet veur licht. (NSFW)

*is wakker en gaat zo de sigaar inladen voor een rondje zwembad*

tjonge, dat is nog vroeger dan indoorvliegen :sleepy:

junkie gewoon lekker een vrije dag :p,mogen jullie de economie in stand houden ;)

punt is ,dat een vrije dag zo voorbij is en ik het vaak nog drukker heb :)

ps; staat nu gewoon geen wind :o

@junkie: Welke economie draaiend houden? Die de overheid verklooit? :evil: Nee bedankt. Vandaag betaald verlof. :p

Inderdaad balen dat ik vandaag verplicht thuis zit. Mooi weer om de Dimona te ontmaagden. 8) Nou ja, beetje in de tuin zitten en knutselen is ook relaxt. Ik zie wel hoe het loopt. :?

Het water ligt er prima bij alsook de uboot :p

ik denk dat ik er ook maar 1 koop , dan kan ik een torpedo op je afschieten :sniper:, en kunnen we daarna weer gewoon vliegen :mrgreen:

ps; erg mooi weertje :p, laten nu nou net al mijn vliegers half af zijn :(

dus dat word niets meer vandaag schat ik in .

zo even naar lynx ,zodat ik morgen wel even kan vliegen

Junk? Schildersvraagje... Ik heb een dakkapel, van hout. Dat langzaam weg begint te rotten. Als ik daar een schilders bedrijf voor inhuur (puur schilderwerk), wat kan ik dan ongeveer verwachten voor rekening? ;)

Junk? Schildersvraagje... Ik heb een dakkapel, van hout. Dat langzaam weg begint te rotten. Als ik daar een schilders bedrijf voor inhuur (puur schilderwerk), wat kan ik dan ongeveer verwachten voor rekening? ;)

is altijd moeilijk te zeggen omdat ik er eigenlijk even voor moet staan .
ik hoor je zeggen dat hij al aardig begint te rotten , als het niet te erg is ,kun je nog repareren met houtrot vuller .

maar gemiddeld moet je rekenen op 1 dag werk , dat is incl voorwerk en aanbrengen van 2 lagen verf , liggend werk een extra laag .
prijs zal rond de 350 ex btw zijn , afhankelijk v/d staat ( btw 6% indien de woning ouder is dan 15 jaar ) .
bij een groot schilders bedrijf zal dit wel wat duurder worden ,aangezien er dan een steiger rondom de dakkapel word gebouwd (arbo )
maar soms kun je ook de dakpannen omhoog schuiven ,en vanuit daar werken of ladders in de goot leggen enz

kun je een leuk vliegertje voor kopen ,als je hem niet laat schilderen
maar aangezien jij 1 vlieger per dag koopt ,kun jij dat makkelijk betalen ;)

Laatst bewerkt:
is altijd moeilijk te zeggen omdat ik er eigenlijk even voor moet staan .
ik hoor je zeggen dat hij al aardig begint te rotten , als het niet te erg is ,kun je nog repareren met houtrot vuller .

maar gemiddeld moet je rekenen op 1 dag werk , dat is incl voorwerk en aanbrengen van 2 lagen verf , liggend werk een extra laag .
prijs zal rond de 350 ex btw zijn , afhankelijk v/d staat ( btw 6% indien de woning ouder is dan 15 jaar ) .
bij een groot schilders bedrijf zal dit wel wat duurder worden ,aangezien er dan een steiger rondom de dakkapel word gebouwd (arbo )
maar soms kun je ook de dakpannen omhoog schuiven ,en vanuit daar werken of ladders in de goot leggen enz

kun je een leuk vliegertje voor kopen ,als je hem niet laat schilderen
maar aangezien jij 1 vlieger per dag koopt ,kun jij dat makkelijk betalen ;)

Oke thnx voor de uitleg Junk.. Kan inderdaad een aardig vliegertje van gekocht worden.. haha. Maar voordeel is wel dat ik dit betaal samen met me dinnetje en die betaald niet mee aan mijne hobby..

Hoevelaken ligt zeker te ver buiten je "schilders gebied" he? :mrgreen:

Lekker dan, heb je de 1:1 naar de garage gebracht en krijg je een andere auto mee. Laad je de spullen over en gooi je je kofferbak dicht. Hoor je een vreemd knakkend geluid dus de kofferbak weer open. Ligt daar dus de vleugelbuis van de Velox met een mooie Z bocht erin gebroken :mad::mad::mad:

Gelukkig heb ik de reserve Velox nog en daar zit ook een vleugelbuis bij dus ik kan wel vliegen :cool:

spijker zoek je nog aquarium spullen ? Tito verkoopt een hoop .

hij heeft zelfs nog omkeer osmose apparaten liggen dacht ik .

Hallo vrienden :D

Siggy en Silly zijn weer veilig geland, en dus weer terug in het heerlijke Nederland :cool:

Zometeen eerst even boodschappen doen en wassen draaien.

Denk dat ik morgen weer even ga vliegen,zal de lipo's alvast laden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back