Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe laat gaan we nou legge lopuh vlieguh morgen? Ik haal Nijssie rond 12.30 uur op![]()
+1 Eerst even indoor fladderen, kijken of de Epilepsia af te schrijven is voor 28 feb.Nijssie en ik zijn er ook rond 13.00 uur dan
Tsjessus, bouw dan ook eens een fatsoenlijke computer.Rebootje hier en daar ....![]()
Tsjessus, bouw dan ook eens een fatsoenlijke computer.c: :lol:
En een nieuw keyboard???? :lol:Dat was men ook aan het doen, en dat evreiste een reboot.
Hardnekkig spul ....
En een nieuw keyboard???? :lol:![]()
+1 Eerst even indoor fladderen, kijken of de Epilepsia af te schrijven is voor 28 feb.![]()
@ Bym
Alvast bedankt, en in afwachting.
Thuis zitten sucks.
Groeten Edwin.
Ja, fluck. Ik kwam vorige week net rond met 6 accuutjes. Nu moet ik dus ook nog eens gaan laden. Dat indoor is wel een sport van extremen. Zo vlieg je met 20 man in een hal en zo met 5. 8O :? Nou ja, heb ik in ieder geval meer tijd om te oefenen, ik ga het nodig hebben.Veel plezier morgen met de indoor, jullie hebben wat meer tijd om te vliegen want ik ben er niet bij![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier morgen met de indoor, jullie hebben wat meer tijd om te vliegen want ik ben er niet bij![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm , mocht het morgen mistig zijn ,
no problemo, op de foto valt het nog mee ,maar deze lichtbundel verblind aardig
![]()
Dit wordt 'm, alleen de velgen zijn anders.
![]()
Ja die velgen zijn idd ruk, deze mooier ?
Tevens een sportuitlaatje gemonteerd, klinkt best lekker zo
![]()
Hahahaha, dat was ook mijn eerste gedachte bij het zien van dat plaatje. 8O :rolling:Lekker ,koop je een nieuwe auto voorband lek en achteras krom.