Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*Wakker schrikt in luie stoel*

Grrrr :mad: damn sorry mannen, had vanmiddag nog gepoxoplast en accu's geladen zodat ik gewoon mee kon vliegen vanavond. Wordt hier niet blij van, had ragger toegezegd te komen.

@Ragger, mocht ik mee moeten betalen ivm te weinig mensen vanavond, please say so.

@Sleur, sorry man.

@Iedereen, jammer had wel weer ff zin om te fladderen in ieders bijzijn :-|

@Gorba: de sim had ik ook al uitgevonden dat standaard profi genoeg was... heli profi met andere swash set is nou nie bepaald lekker vliegen.. ook al heeft dat ding die specifieke swash :O

@Junkie: kan me er iets bij voorstellen ;) tis ook nie echt easy stuff... maar ik had begrepen dat je em wel vliegende hebt gehad... of moet dit kistje echt van scratch af opnieuw afgesteld worden?

@Gorba: de sim had ik ook al uitgevonden dat standaard profi genoeg was... heli profi met andere swash set is nou nie bepaald lekker vliegen.. ook al heeft dat ding die specifieke swash :O

@Junkie: kan me er iets bij voorstellen ;) tis ook nie echt easy stuff... maar ik had begrepen dat je em wel vliegende hebt gehad... of moet dit kistje echt van scratch af opnieuw afgesteld worden?

ik heb er niet mee gevlogen , maar de vorige eigenaar heeft hem wel voorgevlogen , dus de heli staat op zich goed , alleen moet je hem op jouw zender inregelen , dat is ook best een klusje , maar als je hem mee neemt met zender naar de club ,gaat het goed komen ;)

bym , je had ook je wekker kunnen zetten ,lui varken :mad: :mrgreen:

kom op met die filmpjes jongens

Eerste filmpje (sorry voor de kwaliteit)

En het tweede filmpje

En de foto's :yes: De heli's waren in de meerderheid :worship: :mrgreen:

SNC01023.jpg

SNC01024.jpg

SNC01025.jpg

SNC01026.jpg

SNC01027.jpg

SNC01028.jpg

SNC01030.jpg

SNC01031.jpg

SNC01032.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje 1: Sleur die zijn cam op zijn Disc bevestigd;

Filmpje 2: De crash van de Dubbeldekkert;

Filmpje 3: Rondje indoor met de CamDisc;

Filmpje 4 en 5:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik von dhet super gezellig vanavond, veel leuker dan met zo'n klok die al om de 5 minuten piept.

Ik zou er wel voor zijn om dit zo te blijven doen:)

@ Savage: de t250 vloog heerlijk. Ik heb ook wat flips ermee gedaan. De gouden tip die ik je wil geven is: Kort je staartblaadjes in, bij mij moest er een cm af. Ik ben van 42mm. naar 32mm gegaan. Meet dit vanaf het gaatje naar de tip van het blaadje met je schuifmaat. Prik beide blaadjes aan elkaar met een dunne imbus schroevendraaier bijvoorbeeld en maak ze beide gelijktijdig op maat zodat ze niet oneven worden.

Dit is geen grap, het is de oplossing.

Goeiemorgen allemaal :sleepy:

ziet er strak uit in de sporthal!!

*gaat simmen om zn kracht 4/5 flightskills te verbeteren*
Het ziet er voor de namiddag goed uit om nog ffies wat lipos leeg te knallen op het veld. :cool:

Goedemorgen allemaal.

Was zo te lezen en te zien wel weer lachen in de potvis gisteren :D

Vanavond in de Wormer zal het ook wel weer gieren worden met de raggers.

@ Dessert

He zwager,ook op het forum,welkom pik ;)
Gaan we zometeen nog een rondje miniraggen,of staat er teveel wind :cool:

Was wel de bedoeling denk :mrgreen:
heb niet voor niets mn dwarswindjes en heavy turbu zitten oefenen op de sim ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back