Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
---gaat pilske pakken, ff zitten en dan heerlijk mijn mandje in.... was een lange dag maar wel erg leuk :yes:---

O ja, voor diegene die schotel hebben o.i.d. vanaf morgen 18.00 komt op Omroep Brabant (zal ook wel op hun site staan) de F3P wedstrijd op tv, er is een heel verslag gemaakt door die gasten :worship: Kijken dus :mrgreen:

Junkie, Ik weet ook niet of ik elke week wil vliegen, hangt allemaal een beetje van de dagen af wanneer er gevlogen kan worden.

1x per week is voor mij ook prima hoor , maar mocht het daar wat worden ,en het vertrouwen is er , heb je kans dat we ook is spontaan kunnen uitrukken bij ruk weer en de hal toch leeg staat ,ff middagje knallen :D

gaat nu echt pitten :sleepy:

bouwlokaal:

12012010766.jpg

De gekste:
11122009735v.jpg

img1495v.jpg

04122009733.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
@Knaller: in dit draadje gevraagd over de corona ontvanger (lekker klein)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Blijkt wel te werken met graupner en lekker goedkoop...

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat ik nou net een smc14 aangeschaft hebben op het mbf:(

Maar evengoed bedankt savage:thumbsup:

mogge

oei , junkie heeft zich ietswat verslapen :sleepy:, een lui varken is :)

doet ff een bakkie met paffie ,en gaat proberen ook te werken ;)

De 27e is de copterx vanaf ehirobo hong kong uitgegaan, hoe snel zal het hier zijn dan?

gezellig druk hier zeg ,het sterft hier langzaam af :)

hoe kan ik het micro sd kaartje v/d sleutelhanger cam eigenlijk formateren of leeg maken , moet hij er dan steeds uit ?

gezellig druk hier zeg ,het sterft hier langzaam af :)

hoe kan ik het micro sd kaartje v/d sleutelhanger cam eigenlijk formateren of leeg maken , moet hij er dan steeds uit ?

Je kan hem gewoon formatteren, terwijl hij in de cam zit. Hier hoeft ie niet perse uit de cam voor vandaan gehaald te worden.

Is inderdaad rustig ja.. Ik vrees trouwens dat ik niet mee kan doen met de indoor vliegwedstrijd. Ik ga Satstok voor de zekerheid maar even een pm sturen..

Hallo ? , hallo ? , nog iemand hier ? Hallooooo!!

net een mail ontvangen van het beheer betreft de vang .

hij heeft mijn mail gelezen ,en gaat kijken wanneer er gevlogen kan worden , spannend dus :p

hebben jullie nog voorkeuren voor bijvoorbeeld welke avond door de week ?
en voorkeur welke dag in het weekend ? zaterdag of zondag

dinsdag en donderdag vervallen waarschijnlijk met oog op de club avonden
of we plannen het juist op 1 van deze avonden ,als we van 19;00 tot 21;00u vliegen ,en daarna op de club afpilsen .( en met het oog op alles in de avonden proppen die toch al geplaned waren met het gezin )

ook denk ik dat het in de mogelijkheden ligt om af en toe de vang voor 4 uur af te huren , gewoon een gezellige middag maken , koffie/broodjes mee ,en veel vliegen , voorwaarde is dan wel dat we met een man of 15 moeten gaan ,zodat het leuk blijft kwa kosten .

laat maar weten welke avond jullie graag willen ( meeste stemmen gelden )
kan ik vast een balletje opgooien betreft onze wensen ;)

groetjes junk

Laatst bewerkt:
Hallo ? , hallo ? , nog iemand hier ? Hallooooo!!

net een mail ontvangen van het beheer betreft de vang .

hij heeft mijn mail gelezen ,en gaat kijken wanneer er gevlogen kan worden , spannend dus :p

hebben jullie nog voorkeuren voor bijvoorbeeld welke avond door de week ?
en voorkeur welke dag in het weekend ? zaterdag of zondag

dinsdag en donderdag vervallen waarschijnlijk met oog op de club avonden
of we plannen het juist op 1 van deze avonden ,als we van 19;00 tot 21;00u vliegen ,en daarna op de club afpilsen .

ook denk ik dat het in de mogelijkheden ligt om af en toe de vang voor 4 uur af te huren , gewoon een gezellige middag maken , koffie/broodjes mee ,en veel vliegen , voorwaarde is dan wel dat we met een man of 15 moeten gaan ,zodat het leuk blijft kwa kosten .

laat maar weten welke avond jullie graag willen ( meeste stemmen gelden )
kan ik vast een balletje opgooien betreft onze wensen ;)

groetjes junk

Jo jo..
Voorkeur gaat uit naar vrijdagavond. In het weekend is ook goed, maar dan zal ik niet elke week kunnen (als het elke week is bijvoorbeeld).

Ben benieuwd wat anderen te melden hebben :)

Ik vind het wel een goed idee om het op een dinsdagavond te doen. Maar voor de rest is elke andere dag ook goed, als het maar niet debiel vroeg is :)

Nja, dan liever donderdag avond ;).. Dinsdagavond kan ik sowieso niet.. :( En inderdaad niet
te vroeg op de dag... Sommige mensen moeten gewoon werken ;)

Nja, dan liever donderdag avond ;).. Dinsdagavond kan ik sowieso niet.. :( En inderdaad niet
te vroeg op de dag... Sommige mensen moeten gewoon werken ;)

is 19;00u te vroeg dan ?

20;00 tot 22;00 kan misschien ook , maar dan word het voor de club te laat denk ik .

nogmaals ,misschien komt de vang met hele andere tijden ,en hebben we ons aan te passen .

ik pols even wat voor ons het beste uitkomt , dit geef ik dan door a/h bestuur .

Zoooooo, best druk, zo'n nieuw BV'tje opzetten en gelijk 4 man bezig houden. ;)

Gisteren dus deze vlieger gekocht: Donuts Models Zicral. Nieuwste van het nieuwste. Komt eind maart officiëel op de markt maar werd verkocht in Frankrijk en Rplanes had er één mee weten te krijgen. 8) Nu dus van Sleur. :mrgreen: Volgende week even overtrekken om een testmodel te bouwen, de echte blijft nog even nieuw in doos. Maar deze moet wel onder de 120 gram komen. :yes: Niet zoals mijn huidige Elipsia baksteen van 141 gram. :?

97325527b05fc55d898ad61e098c41f3.jpg

58552abe17a37465adac415f946fcc15.jpg

Zoooooo, best druk, zo'n nieuw BV'tje opzetten en gelijk 4 man bezig houden. ;)

Gisteren dus deze vlieger gekocht: Donuts Models Zicral. Nieuwste van het nieuwste. Komt eind maart officiëel op de markt maar werd verkocht in Frankrijk en Rplanes had er één mee weten te krijgen. 8) Nu dus van Sleur. :mrgreen: Volgende week even overtrekken om een testmodel te bouwen, de echte blijft nog even nieuw in doos. Maar deze moet wel onder de 120 gram komen. :yes: Niet zoals mijn huidige Elipsia baksteen van 141 gram. :?

zeer gaaf vliegertje sleur :cool:

daar wil jij vast wel mee in de grote hal de vang vliegen ;)

welke vliegtijden vind jij wijs ? ( zie vorige posts )

ps , die wil ik ook wel ff over tekenen !!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back