Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag er goed uit sleur.. Probeer alleen wel snelheid te houden met die dingen. Je merkt aan de hand van het filmpje overduidelijk dat het een schaal kist is en die flikkeren *altijd* bij te weinig snelheid, over een vleugeltip weg.

Maar gezien het commentaar wist je wel wat je moest doen.. Gas erop! gas.. gassen, gas erop! geen schade! :mrgreen:

neem copter dindag wel ff mee naar club kan je mij dan nog
ff uitleggen hoe je dat allemaal kan afstellen:proost::mrgreen:

of meschien kunnen we vanavond at vinnie,s place een copter avond organiseren

Laatst bewerkt:
neem copter dindag wel ff mee naar club kan je mij dan nog
ff uitleggen hoe je dat allemaal kan afstellen:proost::mrgreen:

of meschien kunnen we vanavond at vinnie,s place een copter avond organiseren

dat zou heel gezellig zijn vanavond:) Wie wil er nog meer meedoen mits Vinnie mee doet:)?

dat zou heel gezellig zijn vanavond:) Wie wil er nog meer meedoen mits Vinnie mee doet:)?

heb net contact met vinnie gehad hij belt me over een uurtje terug
en dan weet hij meer :D maar hij had er zelf ook wel zin in
dus mannen als we willen hely vliegen laat even weten:rolleyes:

Zag er goed uit sleur.. Probeer alleen wel snelheid te houden met die dingen. Je merkt aan de hand van het filmpje overduidelijk dat het een schaal kist is en die flikkeren *altijd* bij te weinig snelheid, over een vleugeltip weg.

Maar gezien het commentaar wist je wel wat je moest doen.. Gas erop! gas.. gassen, gas erop! geen schade! :mrgreen:
Hahaha, achteraf was het echt nog knap om met zo weinig schade te "landen". Probleem was dat als ik meer dan half gas gaf, de staart gelijk naar achteren viel. Dus inderdaad tegen stall speed aan vliegen met vol down en hopen nog wat rond te komen. In de laatste stall vol gas erop en gelukkig trok-ie nog recht zodat-ie plat op de buik in de wei viel. :cry:

Later op de sim het zwaartepunt hetzelfde gezet. In Phoenix en Super Dimona kiezen. Dan bij de instellingen onder Physical de Weight op 6.0kg, Frontal centre of gravity op -0.15 en onder Thrust bij Thrust to weight ratio 1.4 invullen. Kies een windje kracht 3 à 4 en probeer er dan maar eens mee te vliegen. Zo vloog de Dimona bij zijn eerste ongeplande take-off.

jongens !!

net even op ht de hellcat getest met zeer hevige wind
de avonturen met junkie en de hellcat staan op film :mrgreen: was ook erg spannend !
als jullie nieuwsgierig zijn plaats ik straks na upload de movie met daarop de uitslag :lol:

jongens !!

net even op ht de hellcat getest met zeer hevige wind
de avonturen met junkie en de hellcat staan op film :mrgreen: was ook erg spannend !
als jullie nieuwsgierig zijn plaats ik straks na upload de movie met daarop de uitslag :lol:

Tuurlijk willen we weten hoe dit is afgelopen! ;) Ik wel in iedergeval.

*gaat weer fijn draadjes los solderen*

Mij lijkt het wel wat zal Tito ook even bellen.

Dan is het tot nu toe:

Ragger
Jij
Ik
Tito.

Kom op Sleur en Phil!!!

Kom op Sleur en Phil!!!
@ sleur kom je ook vanavond:mrgreen:
Nee, ten eerste geen oppas voor de kids (de ene groep opa en oma zijn weg en de andere liggen beide strintverkouden in bed, vrouw is weg) en ten tweede voel ik me klote nog steeds (letterlijk dat is) en zit een broek niet comfortabel.

Deze jongen gaat lekker beginnen aan de bouw van zijn MiniMag en tussendoor de Blizzard geel met zwart maken. 8O ;)

@junkie jij hebt toch een wentelwiek;)

kom je vanavond ook ff wieke:rolleyes:

heli's :confused: beetje ouderwets that is :mrgreen:
ik heb er idd wel 1 , maar die heeft een berg priegel onderdeeltjes nodig :)
dus de stoflaag word steeds dikker op de heli :rolleyes:

knaller mag er binnenkort mee a/d slag als hij zin heeft , dan geef ik het nog een kans ;)

Woei, remkleppen en rolroeren zijn ingeregeld. 2 dagen bouwen, eindelijk is het vleugeldeel af. Wat nou Multiplex is makkelijk en snel bouwen :confused:

Hopelijk wordt het een mooie zomer, want moet natuurlijk wel wat uurtjes plezier gaan beleven op de nodige thermiek :cool:

Deze jongen gaat lekker beginnen aan de bouw van zijn MiniMag en tussendoor de Blizzard geel met zwart maken. 8O ;)
Zo net terug van Siggy ;),en gaat vanavond lekker verder met de Baja opnieuw in elkaar zetten.Gunmetal met HPI Paars :cool:
MiniMag ziet er gaaf uit.Dankt god op zijn blote knieen dat ie niet aan de Heli is

Laatst bewerkt:
Hoe flikt ie het he:D Ik zit echt in het verhaal van JUnkie en zijn maiden hahaha:) Je maakt hele leuke filmpjes Roel;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back