Sleurhutje
Forum veteraan
Jôh, ga lekker. Val ons er niet telkens mee lastig.Ben vanavond rond 18:30 op t veld met de flutjet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jôh, ga lekker. Val ons er niet telkens mee lastig.Ben vanavond rond 18:30 op t veld met de flutjet
Of zoals ragger op het dak binden![]()
mafklapper he jij Siggy. Ik zei nog ga je mee vliegen Siggy? Maar nee hoor, meneer gaat liever in zijn uppie. Nou wij hadden het veel gezelliger met zijn drieen hoor![]()
Ben vanavond rond 18:30 op t veld met de flutjet
Sleur, logisch dat mijn gain omlaag moest vandaag op het veld. Ik draaide eerste 2800 rpm. met de 360mm bladen en met de 325mm bladen draai ik 3000 rpm. Dus de staartrotor draait ook sneller![]()
JA.........................![]()
Gaat z'n disc vanaf 3 hoog opgooien
Het is echt windstil,dus moet lukken ;-)
* Buurjongetjes staan beneden op het grasveld voor als ik hem niet meer terug krijg op balkon![]()
Met alle liefde hoor Phils ;-)Gooi mijn heli d'r ff achteraan als je wilt :rolling:![]()
Volgende keer een emmer water er achteraan. :evil: :rolling:Whahaha,das echt gaaf, opstijgen van 12 meter hoogte
En natuurlijk gewoon weer opvangen op balkon.
Die gastjes beneden gingen helemaal uit hun bol![]()
Met alle liefde hoor Phils ;-)
Whahaha,das echt gaaf, opstijgen van 12 meter hoogte
En natuurlijk gewoon weer opvangen op balkon.
Die gastjes beneden gingen helemaal uit hun bol
@Sleur
Ik heb rond 11.30 uur nog even getoeterd toen ik bij langs reed ;-)
*verwACHt zometeen wat regen.
kicken jaaaaaaahhhh, ikke net ook heerlijk 3 lipo 2s geleegd op het plein !
gewoon met de aito , uiteraard met on board cam , dus straks een filmpie van mijn buurtje
blijft toch eng op het plein , maar met windstil goed te doen .
na 15 minuten werd het steeds drukker op het plein , iedereen die in zijn tuin zat dacht WTF ik zie een vliegtuig
siggy , maak ff een filmpje van het flat vliegen , zou gaaf zijn , en heb je bewijs dat je ook echt gevlogen hebt![]()
Whahaha,had eigenlijk even de spycam op de disc moeten plakken,maar daar denk ik dan weer niet aan he ;-)
Volgende keer een emmer water er achteraan. :evil: :rolling:
Vrijdag ATV-vliegen. Windje 3 à 4, veel zon (volgens die Deutschers das ist)?
kicken jaaaaaaahhhh, ikke net ook heerlijk 3 lipo 2s geleegd op het plein !
gewoon met de aito , uiteraard met on board cam , dus straks een filmpie van mijn buurtje
blijft toch eng op het plein , maar met windstil goed te doen .