Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Of zoals ragger op het dak binden ;)

Heb ik ook al aan zitten denken.. Niet geheel onmogelijk. Ik heb daksteunen al liggen. Zal dan een constructie moeten verzinnen.

Een andere oplossing is een aanhanger.. (zal het sowieso wel worden denk ik uiteindelijk, omdat de Sukhoi groter is...)

@Sleur en Burp: Thnx voor het meedenken. Het is echter minder erg dan het er op de foto uitziet. Met het rudder opzij, heb ik nog zicht zat namelijk. Ik kan zowel binnen als rechter buitenspiegel nog goed hanteren en over de schouder kijken levert ook geen probleem op.

Ik zal er echter nog even rekening mee houden. Op zijn kop wordt een lastiger probleem. Niet onmogelijk.. ;) Maar dan nog zit ik met het probleem dat het deel omhoog komt. De bijrijder stoel kan niet helemaal plat, dus de staart zit sowieso tussen mij en de bijrijder stoel in.

mafklapper he jij Siggy. Ik zei nog ga je mee vliegen Siggy? Maar nee hoor, meneer gaat liever in zijn uppie. Nou wij hadden het veel gezelliger met zijn drieen hoor:P

Ik was er al om 09.30 uur,moest om 12.00 uur werken slappe ;-)

En zonder mij kan het nooit gezellig geweest zijn :-)

Sleur, logisch dat mijn gain omlaag moest vandaag op het veld. Ik draaide eerste 2800 rpm. met de 360mm bladen en met de 325mm bladen draai ik 3000 rpm. Dus de staartrotor draait ook sneller:)

Sleur, logisch dat mijn gain omlaag moest vandaag op het veld. Ik draaide eerste 2800 rpm. met de 360mm bladen en met de 325mm bladen draai ik 3000 rpm. Dus de staartrotor draait ook sneller:)

/johan cruijff modus aan

Das logisch :-)

En uit

@Knaller

Je hebt me zeker gemist he tollie ;-)

Gaat z'n disc vanaf 3 hoog opgooien :-)

Het is echt windstil,dus moet lukken ;-)

* Buurjongetjes staan beneden op het grasveld voor als ik hem niet meer terug krijg op balkon :-)

En vanmiddag geen tijd om lekker te vliegen. Even een vluggertje van 6 minuten. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gooi mijn heli d'r ff achteraan als je wilt :rolling: ;)
Met alle liefde hoor Phils ;-)

Whahaha,das echt gaaf, opstijgen van 12 meter hoogte :-)
En natuurlijk gewoon weer opvangen op balkon.
Die gastjes beneden gingen helemaal uit hun bol :-)

@Sleur

Ik heb rond 11.30 uur nog even getoeterd toen ik bij langs reed ;-)

*verwACHt zometeen wat regen.

Volgende keer een emmer water er achteraan. :evil: :rolling: ;)

Vrijdag ATV-vliegen. Windje 3 à 4, veel zon (volgens die Deutschers das ist)?

Met alle liefde hoor Phils ;-)

@Sleur

Ik heb rond 11.30 uur nog even getoeterd toen ik bij langs reed ;-)

*verwACHt zometeen wat regen.

kicken jaaaaaaahhhh :p , ikke net ook heerlijk 3 lipo 2s geleegd op het plein !
gewoon met de aito , uiteraard met on board cam , dus straks een filmpie van mijn buurtje ;)

blijft toch eng op het plein , maar met windstil goed te doen .

na 15 minuten werd het steeds drukker op het plein , iedereen die in zijn tuin zat dacht WTF ik zie een vliegtuig :p

siggy , maak ff een filmpje van het flat vliegen , zou gaaf zijn , en heb je bewijs dat je ook echt gevlogen hebt :mrgreen:

Laatst bewerkt:
gewoon met de aito , uiteraard met on board cam , dus straks een filmpie van mijn buurtje ;)

na 15 minuten werd het steeds drukker op het plein , iedereen die in zijn tuin zat dacht WTF ik zie een vliegtuig :p

siggy , maak ff een filmpje van het flat vliegen , zou gaaf zijn , en heb je bewijs dat je ook echt gevlogen hebt :mrgreen:

Grappenmaker :-)
Ik ben niet zo'n eigengeiler als dat jij bent hoor ;-)
Je gelooft mij maar op mijn woord :-)
Whahaha,had eigenlijk even de spycam op de disc moeten plakken,maar daar denk ik dan weer niet aan he ;-)

@ SLEUR
Atv vliegen,count me in babay ;-)
Mochten de weersvoorspellingen van onze oosterburen kloppen ben ik Vrijdagmiddag rond 12.30uur op het veld met een Mc.Donalds menu ;-)

Whahaha,had eigenlijk even de spycam op de disc moeten plakken,maar daar denk ik dan weer niet aan he ;-)

dat zeg ik ,volgende keer spycam op plakken ;)

mijn filmpje in upload , toch grappig om terug te zien , volgende keer ga ik wat hoger , maar ben bang dat ik storingen krijg met de indoor ontvanger rond de huizen .

maar de aito vliegt heel gaaf !! , ik verheug me op de windstille avondjes komende zomer ;)

deze zomer staat junkie op de campif in holland , weer is wat anders dan het buitenland , uiteraard gaat er veel depron mee voor de zwoele avondjes , en lekker prophangen voor de tent , en depron vliegen aan de kust :p

Pffft amateur.. Ik was je voor ha!

En een wat langere vlucht:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back