Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Spijker

De foto's zijn niet langer zichtbaar,dus denk dat de set verkocht is.

Was dus wel een brandstofuitvoering,had ik het toch goed gezien ;-)

@Spijker

De foto's zijn niet langer zichtbaar,dus denk dat de set verkocht is.

Was dus wel een brandstofuitvoering,had ik het toch goed gezien ;-)

Mja, kreeg gister bericht dat de set aan iemand anders verkocht zou zijn, mits
die zich aan de afspraak zou houden.. Ik had ook aangegeven dat het mij puur om de zender te doen was. Nu zie ik dat diezelfde zender alsnog te koop wordt aangeboden... Ik heb de beste verkoper maar even een pb gestuurd
want ik dacht dat als de set los verkocht zou worden, ik op zijn minst wel
een optie zou hebben op de losse zender dan... Even afwachten dus..

Mja, kreeg gister bericht dat de set aan iemand anders verkocht zou zijn, mits
die zich aan de afspraak zou houden.. Ik had ook aangegeven dat het mij puur om de zender te doen was. Nu zie ik dat diezelfde zender alsnog te koop wordt aangeboden... Ik heb de beste verkoper maar even een pb gestuurd
want ik dacht dat als de set los verkocht zou worden, ik op zijn minst wel
een optie zou hebben op de losse zender dan... Even afwachten dus..

Heb jij een zender fetish?

lol nee hoor ;). Alleen een handzame 8 kanaals zender om om te bouwen naar 2.4Ghz bevalt mij beter dan de 2.4Ghz lompe FC16 die ik nu heb ;)

Wees eens specifieker.. Waarom zou ik perse een futaba zender moeten hebben?

Was maar een voorbeeld,ik denk aleen dat je nu op deze manier aan het eind van de rit meer geld kwijt bent,de prijzen van bv flutaba 2,4 ontvangers is al aan het zakken veel prijsverschil met spektrum zit er niet meer in.

Ik heb al jaren een FF9 zender liggen nu. Deze vloog ik 35Mhz, omgebouwd nu tot 2.4 middels ASSAN. En wat Savage zegt, ik heb bewust gekozen voor ASSAN, omdat dat merk verreweg nog de goedkoopste ontvangers levert. Een 4 kanaals indoor ontvanger voor nog geen 15 euro. Een 9 kanaals outdoor ontvanger voor nog geen 25 euro. Dat zijn bedragen waar Futaba (voorlopig nog) niet tegenop kan.

En ja, ik switch nog wel eens van zender ja ;). Dat klopt. Maar dat zijn mijn secundaire zenders. De FF9 blijft in de pocket.

Hoepla, de MiniNacht is ontmaagd. Pfffff, wat saaie vlieger. ;) Maar goed, hij is dan ook alleen om 's nachts te vliegen. 8)

*nog wat hoveren en Revo raggen gaat* :yes:

Ik heb al jaren een FF9 zender liggen nu. Deze vloog ik 35Mhz, omgebouwd nu tot 2.4 middels ASSAN. En wat Savage zegt, ik heb bewust gekozen voor ASSAN, omdat dat merk verreweg nog de goedkoopste ontvangers levert. Een 4 kanaals indoor ontvanger voor nog geen 15 euro. Een 9 kanaals outdoor ontvanger voor nog geen 25 euro. Dat zijn bedragen waar Futaba (voorlopig nog) niet tegenop kan.

En ja, ik switch nog wel eens van zender ja ;). Dat klopt. Maar dat zijn mijn secundaire zenders. De FF9 blijft in de pocket.

Wat is dan de bedoeling van die extra zender dat snap ik niet,voor nood of zo?En neem je ze dan elke keer mee als je gaat vliegen,ik vind dat pesoonlijk een beetje omslachtig maarja ik hou van simpel.

Wel even de zijkanten oefenen he sleur, :) en niet te laag en niet valspelen zoals gister;)

Leuk toestel Junkie,het professionele spul he ;-)

Waarom pas op 21 April ?

zeker gaaf ding :p

ik vond zevenbergen iets te ver weg , 21 april neemt zijn moeder het model mee naar zijn tante in amstelveen , dat scheelt mij een aardige rit ;)

dit is exact de vlieger die ik koop , in dit filmpje nog gevlogen door de huidige eigenaar , een aantal hier op dit draadje kennen ron wel ;)
[URL="
- Ron Smetsers Donuts Models Deluxe V3[/URL]

ps ; lijkt wel of ik ronald zie a/h eind van het filmpje ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back