Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*gaat zijn bedje opzoeken*
** 15 jaar soldeer ervaring ** en nee, niet altijd S39 gebruikt
Mijn pa gebruikt het vaak. Die is televisie monteur / electromonter geweest en ja, van je pa neem je soms gewoonten over.
Desalniette min.. plaats jezelf lekker in een hokje en doe dat met mij niet aub sleur.
Ga doooorrrr !!!
*pleurt de koelkast vol met bruine buizen,en trekt nog een zak open![]()
Ga doooorrrr !!!
*pleurt de koelkast vol met bruine buizen,en trekt nog een zak open![]()
Genieten dit
---gooit nog wat kolen op het vuur.... of was het S39 op de soldeerbout :rolling:---
Pfff, beetje internet vervuiling zo... Zal nog eens een balletje opgooien...
c:
Net even een videoconference gehad met Mike :rolling:
Net even een videoconference gehad met Mike :rolling:
Wie deed zich voor als de vrouw?![]()
Ik mag dan toch hopen dat het televee's waren met koperpijpen. Anders.... 8O Nee, ik heb veel met je pa op het veld staan praten en weet zeker dat hij geen televee's met S39 heeft gedaan. Ik denk zelfs dat je op je klote krijgt als je het hem verteld. :? Als je dat niet doet, ook goed. Zal ik het ook niet verklappen als je belooft het nooit meer voor elektronica te gebruiken.Mijn pa gebruikt het vaak. Die is televisie monteur / electromonter geweest en ja, van je pa neem je soms gewoonten over.
Desalniette min.. plaats jezelf lekker in een hokje en doe dat met mij niet aub sleur.
Maar los van dit verhaaltje, geloof ik je voor geen meter Spijker als jij zegt dat je vader S-39 in zijn tv's gebruikte. Dan was je vader geen vakman, maar een prutser. En ik denk niet dat hij een prutser was![]()
![]()