En het eind van de dag even spectaculair afgesloten op het veld. :?
![]()
![]()
![]()
![]()
But it wasn't me!!! :nooo:
![]()
Ja die was echt spectaculair, zeker een nominatie voor crash van het jaar
Bytheway.... it wasn't me either![]()
Wie dan wel... en geen pica's

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En het eind van de dag even spectaculair afgesloten op het veld. :?
![]()
![]()
![]()
![]()
But it wasn't me!!! :nooo:
![]()
Ja die was echt spectaculair, zeker een nominatie voor crash van het jaar
Bytheway.... it wasn't me either![]()
Wie dan wel... en geen pica's![]()
![]()
![]()
Ja een schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* krijgt et gevoel dat jij em heb lope lege stukmaken...:nooo:
Wie? Dat mag diegene zelf vertellen
Pica's heb ik wel... zal ik vanmiddag ff op het forum knallen.
Ik zou het maar weer intrekken als ik jou was.Aha...![]()
Ik zou het maar weer intrekken als ik jou was.
Even normaal doen he jullie. Crashen hoort bij heli 3d vliegen. Zeker als je dingen doet die je aan het leren bent. Alleen deze crash was behoorlijk engIk vloog het hek in toen ik uit inverted kwam en ik vloog inverted in de lengte van het veld. Wel heel laag maar toch heel raar. Experts die aanwezig waren en uit reflex wegdoken achter het hek zeggen dat het met de wind te maken had. Ik heb nog mijn twijfels.
Conclusie is in ieder geval dat een heckrotor een ander principe is.Phil jij mag het wel zeggen hoorJij kan het tenminste nog mooi verwoorden
![]()
Alcohol en vliegen gaan niet samen, deel van de theorie dus daarvoor weer een pluspunt.* heeft nog geenroost: gezien, 8O dus stelt de vraag of hij al geldig is..
![]()
![]()
Daarom ga ik niet 3D-en, ik leer het wel zonder dat crashgedoe.Even normaal doen he jullie. Crashen hoort bij heli 3d vliegen. Zeker als je dingen doet die je aan het leren bent. Alleen deze crash was behoorlijk engIk vloog het hek in toen ik uit inverted kwam en ik vloog inverted in de lengte van het veld. Wel heel laag maar toch heel raar. Experts die aanwezig waren en uit reflex wegdoken achter het hek zeggen dat het met de wind te maken had. Ik heb nog mijn twijfels.
Ik denk ook niet dat het makkelijk is maar door doen leer je .
Heli is alweer weer aardig terug in elkaar aan het komen nuRotorkop weer perfect. Boomstruts weer op zijn plaats gelijmd in de alu busjes. Gyro weer op zijn plekje terug gezet. Staartblaadjes er weer op. Main gear ook vervangen. Nu nog even de main shaft bearings vervangen en de rotorkop erop zetten. Dan is hij wel weer vliegbaar. Enige dat nog rest is een s9257 tailservocase bestellen bij hobbymaniac. Maar daar zijn nu even geen centjes voor dus vliegen zal de heli voorlopig nog niet. Eind van de maand komt eerst
Al met al lijkt het op het veld weer een gigantische schade maar uiteindelijk is het makkelijk weer in elkaar geknutseld en voor weinig geld.
Wat ik moest vervangen:
Tailservocase S9257
Tail blades KBDD
Padlestang
Main gear 120T
Main blades 360mm.
main shaft
Main shaft bearings ( moet nog kijken of ik die op vooraad heb trouwens )
En een upper carbon frame die ik nog moet fabrieken. Maar voor nu repareer ik die met een opzet plaatje carbon.
De meeste crashes zijn niet zo uitgebreid als deze, maar dat is ook niet zo gek als je het hek in vliegt![]()