Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ok thanx , ik laat hem lekker zitten ;)

binnenkort nog een ARF F3A kist aanschaffen met een span van zo'n 1.50 M
dan is het wel even goed zo ;)

ps ; wat een weer zeg :(

jasper /ronald : zijn jullie woensdag ook vrij en op het veld ?

als het weer een beetje knap is staat het wel in de planning....

@Junkie,

Moet even door vliegen. Komend weekend ben ik er namelijk niet.

GrTz Jasper :-D

je moet natuurlijk wel je vlieguren op peil houden :mrgreen:

als het weer een beetje knap is staat het wel in de planning....

wellicht heb jij ook zin om de madness te testen :p , alleen niet te heftig up geven bij het opstijgen ,anders ligt de stabilo eraf :mrgreen: , dit is op de sim al gebeurt ;)

Mooi barbeque weer;)

ja , gezellig met zijn 2'tjes :)

zo , junkie is weer nuttig geweest in en rond het huis .
ff de buitenkraan /leiding gefixed ,die was afgelopen winter stuk gevroren :)
meteen de kraan in het toilet vervangen , deze was ook gaar .

*neemt voortaan ook loodgieters werk aan *

Tsss, je gaat toch niet in Knaller zijn vaarwater zitten? Of wel? ;)

ik jaag hem een beetje op ;)

trouwens , het is voor knaller geen gek idee om voor zich zelf te beginnen als plummer , alleen moet hij dan wel ff investeren en wat klanten hebben , daarna gaat het mond op mond verder .
knaller is net als ik niet geschikt voor een baas .

ik werk al vanaf 1991 voor mich zelbe , altijd werk gehad .
voordeel wat ik heb tov knaller , ik kom natuurlijk heel netjes over en zie er bovendien erg goed uit :cool: :mrgreen:

flikker uitmekaar junkie. Ik kan heel netjes zijn en heel klantvriendelijk. En aan de ene kant heb je echt gelijk, ik zou best voor mezelf willen beginnen. Maar ik vrees dat ik aan de zakelijk financiele kant niet erg sterk ben. Ook is het een behroolijke overstap nu opeens . Nee eerst maar eens voor een baas werken;)

Luchtalarm gaat af nu. Sleur is back in town denk ik . Zoek dekkingggggggggggg!!!

flikker uitmekaar junkie. Ik kan heel netjes zijn en heel klantvriendelijk. En aan de ene kant heb je echt gelijk, ik zou best voor mezelf willen beginnen. Maar ik vrees dat ik aan de zakelijk financiele kant niet erg sterk ben. Ook is het een behroolijke overstap nu opeens . Nee eerst maar eens voor een baas werken;)

voor het zakelijke/financiële gedeelte neem je een boekhouder , je moet natuurlijk wel een beetje zakelijk inzicht hebben ,je zult ook de boel moeten aannemen ,en wat offertes/rekeningetjes moeten maken ;)
beste is om eerst een paar jaar met een loodgieter mee te lopen , voor ervaring en inzicht

Als je dan toch heengaat, kan je dan een Enya nummer3 gloeiplug meenemen aub ? Is voor mijn SE namenlijk :)

neem ik voor je mee bym ;)
mits lynx open is straks .
op de site staat dat ze om 13;00u open zijn .

lekkerrrrrrr inkopennnnnnnn :p
mijn motto ; geld moet rollen ;)

ohw ,nog een vraagje ;

harry van Q heeft me helimix 10% meegegeven voor de 12cc saito 4stroke motor .
is dit goede brandstof voor die blokken ?

neem ik voor je mee bym ;)
mits lynx open is straks .
op de site staat dat ze om 13;00u open zijn .

lekkerrrrrrr inkopennnnnnnn :p
mijn motto ; geld moet rollen ;)

Jij denkt;
Vrouw is deze week de hort op, ik ga inkopen doen.
Vervolgens woensdag alles weer kort vliegen, dan merkt moeder de vrouw niets? :mrgreen::mrgreen:

ohw ,nog een vraagje ;

harry van Q heeft me helimix 10% meegegeven voor de 12cc saito 4stroke motor .
is dit goede brandstof voor die blokken ?

Een mierenne** zal je waarschijnlijk wat anders adviseren, maar je kan er prima mee vliegeren hoor ;). Ik vlieg zelf ook met 10% helimix met mijn 4takt motoren.

A.S. Donderdag allemaal naar sbs 6 kijken naar mijn man heeft een hobby. Er komt iemand van dit forum in dit programma:D En ja met heli's :)

Geen grap!

A.S. Donderdag allemaal naar sbs 6 kijken naar mijn man heeft een hobby. Er komt iemand van dit forum in dit programma:D En ja met heli's :)

Geen grap!

dan is mijn 1ste gedachte jasper , die heeft een behoorlijke vliegdrang en vliegt ook heli's :mrgreen:

spijker ; oke dan heb ik de juiste fuel :p
ik had bij de madness ook nog een aantal liter brandstof gekregen ,en nog een nieuwe plug voor de saito , is bijelkaar zo weer een paar tientjes ;)

Ik ben het niet :)

Ik ben het ook niet, maar moet wel verplicht kijken van José.
Zag gisteren een voorstukje. Ik lag helemaal in een deuk.
Die kerel vliegt overal in huis met een helicopter.

We gaan dus zeker kijken.
Maar eerst zelf overdag vliegen. :-D :-D

GrTz Jasper

Sleur neem je wel wat knap weer mee uit America?! Het is echt 10 keer niks hier:(
*overweegt de midweek bij te boeken en vrouw thuis te dumpen* :?

Luchtalarm gaat af nu. Sleur is back in town denk ik . Zoek dekkingggggggggggg!!!
Nope, it wasn't me. Ik lag nog te weken in het chloor en ging voor de 300.000ste keer van de wildwaterbaan met de kids. :hammer: Wel telkens wave riding voor de kids die voor mij dreven. :rolling:

Zoooo, dat zit er op. Nog even lekker eten en een bakkie pleur en dan weer op naar het grauwe 0251. :( :cry:

Hmm als ik het zo lees, heeft niemand in zijn familie een schurft hekel eraan dat hij vliegt, maar heeft hij bepaalde wroeging met een club waarbij hij zijn ervaring ervan op TV wil uitten. Ik ben benieuwd. Ik ga zeer zeker kijken :D

Ik heb het Topic net even zitten lezen, maar klink niet zo netjes allemaal. We zien het straks wel op RTL4.

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back