Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga mama verwennen tot morgen ,Toedeloe.
@Sleur en @Siggery: Hoeveel ledjes tellen jullie nACHtmagjes?
Ik heb er nu 208 op mijn EZ* zitten.. Heb nog ledjes zat over, maar ga nu maar eerst eens beginnen met solderen denk ik. Als ik dat schuim maar niet weg brand.. haha
1..... Op de ontvanger. En nog een handje vol op de romp en vleugeltjes. Bij elkaar goed voor voldoende verlichting van het veld bij overvliegen. 8)@Sleur en @Siggery: Hoeveel ledjes tellen jullie nACHtmagjes?
Ik heb er nu 208 op mijn EZ* zitten.. Heb nog ledjes zat over, maar ga nu maar eerst eens beginnen met solderen denk ik. Als ik dat schuim maar niet weg brand.. haha
Halla Halla, senk joe ferry mug.@ Da Sleur:
de sullivan kabel is ongeschikt. Er zit inderdaad teveel ruimte in de geleider. Wat je kan gebruiken is een stalen binnenkabel en plastic buitengeleider, daar zit minder ruimte tussen. Neem de boel dinsdag maar even mee.
m.v.g. Erik
/hapmode on---funnymode on---
@ Sleur: voortaan geen rare vragen hier stellen, eerst even opzoeken met de zoekmode van het forum, zal vast wel ergens beschreven worden :rolling:
---funnymode off---
/hapmode on
Hohoho :xmas: Sleur had al hier op het MBF gezocht en ook op RCGroups (zelfs in het Super Dimona topic op het specifieke probleem). Ook mijn creativiteit laat me wel eens in de steek. En zie hoe snel een serieus antwoord op een serieuze vraag. Over een uur zijn we het al lang weer vergeten want dan zijn we 5 pagina's verder. Maar ik ben geholpen.
/hapmode off
/biermode on
Krijg ik nu een pintje van je Slurrie?
/biermode off
En van mij ook hoorby the way? Alweer back in de NL?
Ja hoor, vanmorgen aangekomen. Morgen naar familie, dinsdag pintjestijd!!
Wat een rotweer hiero. Ben het gewend om buiten te ontbijten. Het was daaro rond de middag zo'n 25 graden.
m.v.g. Erik
He Erik drie B !!!!!! Ben je er weer, ghetto child![]()
/euforiemode on/biermode on
Krijg ik nu een pintje van je Slurrie?
/biermode off
Hier kun je ook prima buiten ontbijten, je moet alleen onder de parasol blijven zitten. Zo niet dan kon het wel een svochtiger worden. En alle temperaturen bij elkaar opgeteld is het hier ook makkelijk 23,5 graden. :evil: :cry:Wat een rotweer hiero. Ben het gewend om buiten te ontbijten. Het was daaro rond de middag zo'n 25 graden.
Alleen de foam wielen hebben een platte kant gekregen van het lange wachten in de garage. Volgende keer maar op kratjes zetten. :lol:
Uiteraard....Toch wel op lege kratjes hoop ik he![]()
Ben weer in da hood. Draai jij die harde muziek? Ik wordt doof hiero.