Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
yes, i know , dus er zal zeker een 4 staan , dus wat zal ik doen , madness mee of niet ?
*twijfelt verder *
/zeikmodus aan
Windkracht 4 a 5 en meneer wordt al angstig.. damn! Afgelopen woensdag vloog je anders ook met windkracht 4 a 5.. Ging toen toch ook goed?
Ga anders postzegels sparen, als je bang bent voor een zuchtje wind
doe ff normaal wil je , als er 1 hier is op de club die met orkaan kracht vliegt ben ik het wel .
mag ik ff rustig de madness leren kennen aub , dat heet zuinig met je spulletjes omgaan .
verder kan de rode protech en de SE gewoon vliegen ,welke wind er staat maakt niet zoveel uit
doe ff normaal wil je , als er 1 hier is op de club die met orkaan kracht vliegt ben ik het wel .
mag ik ff rustig de madness leren kennen aub , dat heet zuinig met je spulletjes omgaan .
verder kan de rode protech en de SE gewoon vliegen ,welke wind er staat maakt niet zoveel uit
Wil ook graag vliegen !!
Wind maakt nietzoveel uit , als het maar droog blijft.
Vlgs de Duitsers wel, maar die zien blijkbaar de bewolking hier niet hangen....
Of is dit de ash cloud ??
De twinstar dopen Franky ?![]()
@ Junkie: niet om 11:57:43 je motor al starten he :teacher: :wink:
@ Freijn: kom je ook... dan zal ik ff wat op cd zetten voor jeIets met Garmin
![]()
Ben wel nieuwsgierig naar hoe de rode Protech nu vliegt met deze bom erop![]()
Nee, sorry... een brandstof kist mijn Yak54
@ Junkie: niet om 11:57:43 je motor al starten he :teacher: :wink:
@ Freijn: kom je ook... dan zal ik ff wat op cd zetten voor jeIets met Garmin
![]()
Da's niet zo erg. Tegen de tijd dat-ie gestart en vliegklaar is, is het al 12:01:17. :rolling: In twee tikkies lopen, tellen is niet zijn sterkste kant...@ Junkie: niet om 11:57:43 je motor al starten he :teacher: :wink:
ik neem alleen de se en de protech mee .
madness blijft lekker thuis , deze is leuk om te vliegen bij wk 0 tot 2a3 .
Hmm, kwam serieuzer bij je aan dan de bedoeling was...
Sorry!!!!
Je hebt gelijk Junkie, zonde als hij de grond in gaat.
Er komen nog mooie dagen genoeg dus geen haast![]()
Da's niet zo erg. Tegen de tijd dat-ie gestart en vliegklaar is, is het al 12:01:17. :rolling: In twee tikkies lopen, tellen is niet zijn sterkste kant...![]()
Da's niet zo erg. Tegen de tijd dat-ie gestart en vliegklaar is, is het al 12:01:17. :rolling: In twee tikkies lopen, tellen is niet zijn sterkste kant...![]()
wat ben jij toch een ontiegelijke lelijke zweetlul he !!
ook jij wist dat de oorzaak laatst met de madness een lege plug was , daarna was het 2 tikkies lopen .
je zal ook wel chaggie zijn![]()