Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiesmoggels, alle accu's zijn geladen. Straks ff lekker naar het veld. Het weer ziet er somber uit maar we maken er maar een vrolijke boel van op het veld :mrgreen:

@ Junkie: laat die Madness maar thuis.... ik wordt er toch gek van (die stank)

yes, i know , dus er zal zeker een 4 staan , dus wat zal ik doen , madness mee of niet ?
*twijfelt verder *

/zeikmodus aan
Windkracht 4 a 5 en meneer wordt al angstig.. damn! Afgelopen woensdag vloog je anders ook met windkracht 4 a 5.. Ging toen toch ook goed?

Ga anders postzegels sparen, als je bang bent voor een zuchtje wind

/zeikmodus uit

Ik ga vanmiddag op verjaarsvisite bij Papa Co, dus geen gevlieg voor mij. Oh en nog iets met moederdag ook natuurlijk...

Wel ga ik even handel drijven.. Chartertje gaat nieuw baasje krijgen en voor
Erik3D gaat het een bekende zijn :mrgreen: Ook een wormernees

/zeikmodus aan
Windkracht 4 a 5 en meneer wordt al angstig.. damn! Afgelopen woensdag vloog je anders ook met windkracht 4 a 5.. Ging toen toch ook goed?

Ga anders postzegels sparen, als je bang bent voor een zuchtje wind

doe ff normaal wil je , als er 1 hier is op de club die met orkaan kracht vliegt ben ik het wel .
mag ik ff rustig de madness leren kennen aub , dat heet zuinig met je spulletjes omgaan .

verder kan de rode protech en de SE gewoon vliegen ,welke wind er staat maakt niet zoveel uit

doe ff normaal wil je , als er 1 hier is op de club die met orkaan kracht vliegt ben ik het wel .
mag ik ff rustig de madness leren kennen aub , dat heet zuinig met je spulletjes omgaan .

verder kan de rode protech en de SE gewoon vliegen ,welke wind er staat maakt niet zoveel uit

Wil ook graag vliegen !!
Wind maakt nietzoveel uit , als het maar droog blijft.
Vlgs de Duitsers wel, maar die zien blijkbaar de bewolking hier niet hangen....
Of is dit de ash cloud ??

Neem het hem maar niet kwalijk Junkie.

Hij is gewoon sjaggie omdat hij vandaag niet MAG vliegen ;)

Of niet Robert ?

Oja,en voordat er weer rare verhalen komen over Siggy en brandstofkisten.
De charter gaat niet naar mij hoor ;)

Wil ook graag vliegen !!
Wind maakt nietzoveel uit , als het maar droog blijft.
Vlgs de Duitsers wel, maar die zien blijkbaar de bewolking hier niet hangen....
Of is dit de ash cloud ??

De twinstar dopen Franky ? ;)

De twinstar dopen Franky ? ;)

Nee, sorry... een brandstof kist mijn Yak54

f5ab9ac470d86115c06a9ff07cbe8ca7_full.jpg

@ Junkie: niet om 11:57:43 je motor al starten he :teacher: :wink:

@ Freijn: kom je ook... dan zal ik ff wat op cd zetten voor je :yes: Iets met Garmin :mrgreen:

@ Junkie: niet om 11:57:43 je motor al starten he :teacher: :wink:

@ Freijn: kom je ook... dan zal ik ff wat op cd zetten voor je :yes: Iets met Garmin :mrgreen:

jawel , ff warmlopen schijnt wel te mogen , 2 minuten voor 12 opstijgen moet je zeker niet doen, helemaal niet als oom agent jasper rondloopt :mrgreen:

Ben wel nieuwsgierig naar hoe de rode Protech nu vliegt met deze bom erop :D

ik ook :mrgreen:

ik neem alleen de se en de protech mee .
madness blijft lekker thuis , deze is leuk om te vliegen bij wk 0 tot 2a3 .

Hmm, kwam serieuzer bij je aan dan de bedoeling was... :oops:

Sorry!!!!

Hoe meer wind, des te makkelijker landen. Kun je net als bij de Sleurphira en Regenboog langzaam vliegen en dalen terwijl de grondsnelheid minimaal is. 8)

Hmm, kwam serieuzer bij je aan dan de bedoeling was... :oops:

Sorry!!!!

accept ;)

Je hebt gelijk Junkie, zonde als hij de grond in gaat.
Er komen nog mooie dagen genoeg dus geen haast ;)

precies ;)

Da's niet zo erg. Tegen de tijd dat-ie gestart en vliegklaar is, is het al 12:01:17. :rolling: In twee tikkies lopen, tellen is niet zijn sterkste kant... :mrgreen:

wat ben jij toch een ontiegelijke lelijke zweetlul he !!

ook jij wist dat de oorzaak laatst met de madness een lege plug was , daarna was het 2 tikkies lopen .

je zal ook wel chaggie zijn :)

Da's niet zo erg. Tegen de tijd dat-ie gestart en vliegklaar is, is het al 12:01:17. :rolling: In twee tikkies lopen, tellen is niet zijn sterkste kant... :mrgreen:

Alhoewel hij de twee tikkies die hij vorig jaar van de fourstroker kreeg niet zo snel zal vergeten :mrgreen:

Hij wordt er nog iedere dag aan herinnerd als hij onder de douche staat :hammer:

wat ben jij toch een ontiegelijke lelijke zweetlul he !!

ook jij wist dat de oorzaak laatst met de madness een lege plug was , daarna was het 2 tikkies lopen .

je zal ook wel chaggie zijn :)

Het is maar goed dat de Modderaars nog slapen :mrgreen:

*neemt nog een bak koffie en een peukie, en gaat langzaam in beweging komen ;-)

@Siggery: Nee, hoewel de charter wel een prima kistje zou zijn voor jou
om mee te leren brandstof vliegen....

Ik denk dat ik vandaag maar een vieze brandstof vlieger even meeneem naar Zaanstad toe, dan kan paps daar een mooie .46 hardloper inbouwen. Binnenkort weer een racemonster op het veld met een dikke nitro wolk erachter

Whoohoo!!!!!

*en weer terug naar electro mode*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back