Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan er niets aan doen. Moest gewoon even vliegen.
Je hebt gelijk. Ik ben echt zwaar verslaafd aan de vlieghobby.

Gr. Jasper

geeft niets jasper , daar hebben we allemaal een beetje last van ;)

ik heb nog geluk dat ik een redelijk zwaar beroep heb , anders stond ik wel vaker op het veld na het werk :mrgreen:

lekker weertje :( , gelukkig kan ik binnen a/d gang .

werkse voor de werkenden .

Zoooooo, en weer goeidesmorgens een ieder. :bye:

*achterover leunt achter zijn bureau en een bakkie pleur neemt* :morning: :pc: :sleepy:

*hetzelfde doet*

Goeiesmorgensz allemaal.

*zich lichtelijk schaamt voor het vergeten van de dvd-spelert gisteravond voor Phils*

Ook goedemorgen,

Ikke eerste afspraak in A'dam Noord, maar eerst even langs Q om brandstof te halen. Het is namelijk een lang weekend en je wil niet zonder zitten.

WTFBBQ%*@##.....kl$#te weer zeg.
Hopelijk is het morgen rustig en droog.

GrTz Jasper

Ook goedemorgen,

Ikke eerste afspraak in A'dam Noord, maar eerst even langs Q om brandstof te halen. Het is namelijk een lang weekend en je wil niet zonder zitten.

WTFBBQ%*@##.....kl$#te weer zeg.
Hopelijk is het morgen rustig en droog.

GrTz Jasper
Ik kan nog wel een paar maanden voort met mijn voorraad peut .
Net een mooie 12v 35A accu gescoord bij brezan , mooi maarje ook
Dus kwa stroomvoorziening zit ik voorlopig ook goed ;-)

*Zojuist 70AH geregeld heeft*

Jammer dat ik geen electro vlieg, toch maar eens verandering in aanbrengen.

***AAAHHH wakker schrikt***

Gelukkig, ik dacht al, geen nitro meer, dan ben je niet goed :shock:

Ik kan nog wel een paar maanden voort met mijn voorraad peut .
Net een mooie 12v 35A accu gescoord bij brezan , mooi maarje ook
Dus kwa stroomvoorziening zit ik voorlopig ook goed ;-)

Had er voor mij ook 1 mee genomen.. Zoek ook nog steeds een geschikte dikke accu voor het laden op het veld...

Goedemorgen trouwens.

Lekker dagje werken weer. Even coachen vandaag, wat netten op de computer.. kom mijn dag wel weer door dus..

de accu kost 50 E
Kwa maat heeft hij de grootte van 2 motorfiets accu's

Lekker vers en nieuw , die krijgertjes waren allemaal overleden .

---wacht op het filmpje van de MiniMag bij 5 bft. :mrgreen:---
*wacht op het zandlopertjes en balkjesmoment tijdens een installatieprocedure* 8O :pc:

Stap 1: Filmpjes overgezet van de camera op de notebook. :thumbsup:
Stap 2: Filmpjes probeert te openen maar erachter komt dat er geem MP4 decoder op zijn notebook zit. :(
Stap 3: Zoeken gaat.... :pc:

zo , nog even 2 saito 4stroke blokken gekocht , 1 x 11.8cc voor de sig en 1x 13,2cc voor mijn aankomend f3a kist , joepie !!!
*gaat vrijdag wel werken om dit te bekostigen ;-) *

De hand van Junkie :mrgreen: Alhoewel die ring er wel binnenkort af kan ;)

gathand.jpg

ha ha ha ;-)

Ach , het is maar klein spul :-)
Die ring heb ik nooit gedragen , die ligt tussen de modebouw spulletjes ;-)
Maar ik ga wel een tandje harder werken , dit was weer een duur maandje :-(
En ach , als je auto stuk is ben je ook zo 600 kwjt , de euro is toch niets waard .

Een auto is toch wel min of meer een primaire levensbehoefte, modelbouw niet :confused:
Alhoewel.... bij sommige (lees bij de meeste) mensen is modelbouw ook een primaire levensbehoefte :mrgreen: ;)

Alhoewel.... bij sommige (lees bij de meeste) mensen is modelbouw ook een primaire levensbehoefte :mrgreen: ;)

* verder bouwen gaat...... *;)

- grotecopter klaar op wat inregel werk na...
- startkist onder de loep nemen waar de brandstoflekkage vandaan komt :evil: (waarschijnlijk weer de pomp lek ) :(
- meteen de start kist maar opnieuw inricht voor het komende seizoen :cool:
- De Yak gaat afmaken, dummy ster plaatsen en de benodigde stangetjes gaat aansluiten, ontstekingsaccu plaatsen en modificeren zodat deze niet meer wordt leeg getrokken tijdens niet gebruik 8O
- alle benodigde accu's laden
- Misschien nog even de nACHtdisk klaarmaken, benodigd wat reparatie na de laatste keer FMS :(

* tijd te kort heeft* :rolleyes: (ondanks vrij....) :cool:

Ben blij dat ik eindelijk een beetje mijn naam gezuiverd heb ;).

Die opruier met die vleespet probeert zo enkelt de aandacht van hemmes zelf af te wenden :rolling:
Ik let er niet op :), vind alleen wel dattie een beetje raaskalt, want hij blijft maar in herhaling vallen.
Ik let er niet op :), vind alleen wel dattie een beetje raaskalt, want hij blijft maar in herhaling vallen.

Gisteravond de mallen voor mijn vliegtuig standaard gemaakt, lekker praktisch mijn vliegtuig op mijn koffer plaatsen, nog iets verzinnen met een standaard eronder om mijn rug te sparen.

Vanavond de accu's laden van mijn duikboot, morgen is er werkschependag bij de ouwelullenclub in Heemskerk.
Wel vreemd, want normaliter zijn ze alleen op dinsdagmorgen geopend, maar morgen mag iedereen komen varen :)

Hele weekeidne is zowat alweer ingepland :shock:

Gasten er is een vliegtuig neergestrort. 61 nederlanders dood . Allerlei extra nieuwsuitzendingen op tv nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back