Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
rustig hier :confused: , meestal is er wel wat voorpret .

maar ik snap het wel ,hullie zijn natuurlijk druk aan het laden ,en regelaars in te lope lege regelen , anders ploffen hullie vliegers ter aarde :mrgreen:

ik lig allang languit op de bank ,omdat alles gezellig klaar staat om afgetankt te worden :cool:

dus....

ik zou niet weten wat er allemaal loos is morgen. Ik ben er nog nooit geweest ook .

Knaller nog bedankt voor de beloofde hulp gister he, SLAPPE ZAK.
Dat is toch niet op tijd man, tegen die tijd leg ik normaal al op me nest.

LOl, ik was de vijver aan het vullen en het duurde wat langer als gepland:) Ik kon niet zomaar weggaan. Neem dat kreng mee naar het veld of kom nu naar een veld bij mijn huis. Daar ga ik vliegen straks.

@Junk: goed plan man! Ik kom morgen met enkel de Sukhooooooooooi en een Cessna (beide electro dozen).
Neem ook Paps mee, die heeft een Edge 540 mee, met een 20cc 4takter. Kun je daar even mooi op geilen ;)

maar ik snap het wel ,hullie zijn natuurlijk druk aan het laden ,en regelaars in te lope lege regelen , anders ploffen hullie vliegers ter aarde :mrgreen:

ik lig allang languit op de bank ,omdat alles gezellig klaar staat om afgetankt te worden :cool:

dus....

Das inderdaad zo Junkie. ALL die Leipo's die geladen moeten worden. Wij zorgen voor een
vol tankje en hoppa..... hele middag plezier met het starten van je tuig....

@Junk: goed plan man! Ik kom morgen met enkel de Sukhooooooooooi en een Cessna (beide electro dozen).
Neem ook Paps mee, die heeft een Edge 540 mee, met een 20cc 4takter. Kun je daar even mooi op geilen ;)

Gezwellig:) heli klaar ?

*gaat nu even vliegen buiten voor de deurmet kris uit ijmuiden.

Vuile, vieze smerige gore apekop;)

dat klopt !! ;)

hetveld18-4-10032.jpg

Das inderdaad zo Junkie. ALL die Leipo's die geladen moeten worden. Wij zorgen voor een
vol tankje en hoppa..... hele middag plezier met het starten van je tuig....

precies , alleen de electronen vliegers begrijpen dat niet ;)

Teringggggg Junkie:D

Is dat Vanlilla ice naast je?

das siggy ice :mrgreen:

ik hoor en zie graag de 20cc 4tacter even vliegen :cool:
daar gaat mijn laatste geld , zucht .......:)

LOl, ik was de vijver aan het vullen en het duurde wat langer als gepland:) Ik kon niet zomaar weggaan. Neem dat kreng mee naar het veld of kom nu naar een veld bij mijn huis. Daar ga ik vliegen straks.

Morgen ben ik op het veld met die uiensnijer,weet ik toch van je vijvert maar andre heeft ff geholpen wil jij alleen morgen ff kijken naar de gas en pitch curves tijdens het vliegen.

Laatst bewerkt:
heeft iemand nog zo'n losse glowstarterdinges zonder batterij eraan vast ?
die van mij is wat gaar , en morgen zal lynx wel dicht zijn .
Nee, natuurlijk niet. Had je je zaken maar op tijd moeten regelen. Wel weer geinig dat je afhankelijk bent van elektro om te kunnen vliegen. :mrgreen: En als niemand zo'n ding heeft ben je afhankelijk van een andere milieupiraat? 8O :? :lol:

dus....
Ik ben druk op zoek naar geheugenkaartjes voor in alle camera's om de glorieuze twee-tikjes-en-lopen-momenten vast te kunnen leggen. :yes: Kwam nog een hoop oude foto's tegen dus die gelijk maar even gesorteerd. :thumbsup: Laden? Nâh, alles ligt gewoon al opgeladen achterin de auto (sinds begin deze week al). 8)

Neem je ook tissues mee om de viezigheid van junkie's stijve er weer af te vegen? Wel zielig als-ie de hele dag met een bult in zijn broek moet lopen, met een natte plek in zijn kruis thuis komt en dan te horen krijgt dat er geen zin is... :( :mrgreen:

Nog even een paar discs erbij gesneden. Snel nog even voorzien van de nodige elektronica om zowel vrijdag- als zaterdagavond te overleven bij de FMS. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back