Sleurhutje
Forum veteraan
Je let ook echt niet op. :nooo: Misschien een bezoek aan de opticien.... :? :lol:Weerrrrrrrrrrrrr die foto van Spijker zijn vriendin![]()
Dit is mevrouw Spijker
En dit was mijn oma die nu dus van jou is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je let ook echt niet op. :nooo: Misschien een bezoek aan de opticien.... :? :lol:Weerrrrrrrrrrrrr die foto van Spijker zijn vriendin![]()
Ik neem mijn fiets mee.Zou jij die voor mij willen cyclen op je morgen op de club?
Nou die uitzending van mijn man heb een hobby heeft wel indruk op je gemaakt he JUNKIEMaak je niet zo druk man. Zoek is een keer een balans inplaats van helemaal doorslaan van het 1 of het ander. Je kan bijvoorbeeld wat vliegers meenemen naar de camping
![]()
![]()
Nope. :nooo: Mijn Hyperions hebben JST-XH balanceerstekertjes. 8)Jouw hyperion ruilen voor de mijne? zijn hetzelfde denk ik![]()
Ik wel, anders zien we nooit meer mooie beelden van junkie's vliegers. Okay, misschien wat minder op de grond en meer in de lucht.@ Junkie: ik zal je niet meer filmen hoor :-D
En elke gelegenheid indoor. E3D vliegt best wel vaak, in ieder geval op dinsdag en in de weekenden. Veel meer dan jouw doelstelling is.streven is net zoals eric 3D ,die gewoon af en toe een vlieger loslaat en klaar , dat zou het mooiste zijn , maar dat komt vanzelf , kijk maar naar de oudere garde![]()
Nope. :nooo: Mijn Hyperions hebben JST-XH balanceerstekertjes. 8)
Ik wel, anders zien we nooit meer mooie beelden van junkie's vliegers. Okay, misschien wat minder op de grond en meer in de lucht.Maar uh... Waar blijft dat filmpje eigenlijk? :?
En elke gelegenheid indoor. E3D vliegt best wel vaak, in ieder geval op dinsdag en in de weekenden. Veel meer dan jouw doelstelling is.Mag ik uit deze opmerking concluderen dat je ook bij de ouwetjes wilt horen? :?
![]()
Van ruilen komt huilen
@ Junkie: ik zal je niet meer filmen hoor :-D
Plofgast zet je msn eens aan joh
ach ,ik had immers toch een duwtje nodig om gezinsman te worden![]()
Bij mij staat Plofgast gewoon online
Hoe lang gaat het deze keer duren, twee weken? :rolling:![]()
Bij mij staat Plofgast gewoon online![]()
Hmmmmm.... :? Verkeerde club dan. Misschien even contact opnemen met BOKO. Die hebben veel socialere aangelegenheden en leden.en ja , ik zou graag tot de groep normale mensen behoren , alleen is dat best moeilijk
maar ik ga weer een poging wagen![]()
Is goed, ik wip wel even langs. Anders kom je even langs kantoor. Heb je dat ook een keer van binnen gezien (zal de collega's dan opdragen te doen alsof ze druk bezig zijn :loldat depron vlieg geval wat je van me hebt , wanneer zullen we afspreken ?
morgen avond heb ik floor , en kan dan pas laat naar de club , maar dan zal de gaarheid al ingetreden zijn .
heb je zin om donderdag middag even langs het veld te rijden ? ,ik ben daar van 15;00 tot 17;00u .
kun je gelijk even filmen dat mijn motoren niet starten![]()
![]()
![]()
Hmmmmm.... :? Verkeerde club dan. Misschien even contact opnemen met BOKO. Die hebben veel socialere aangelegenheden en leden.
Is goed, ik wip wel even langs. Anders kom je even langs kantoor. Heb je dat ook een keer van binnen gezien (zal de collega's dan opdragen te doen alsof ze druk bezig zijn :lol. We bellen/pb-en/sms-en.
![]()
*gaat zijn motorfiets even wassen en de ketting even smeren , is deze week mooi weer , en het scheelt ook weer files *
Slecht plan, is kantoor dag. De dag dat Sleur alles op kantoor regelen mag (lees: moet).ik pik je wel ff op van kantoor , daar verveel je je toch maar , gaan we daarna ff vliegen
goed plan van mij![]()