Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weerrrrrrrrrrrrr die foto van Spijker zijn vriendin :(
Je let ook echt niet op. :nooo: Misschien een bezoek aan de opticien.... :? :lol:

Dit is mevrouw Spijker
SDC11404.JPG

En dit was mijn oma die nu dus van jou is
granny-yeast.jpg

Nou die mag je houden Sleur:(

Trouwens Hyperion g3 850mah voor opd e 250 komt eraan Sleur. Zou jij die voor mij willen cyclen op je morgen op de club?

zo , lekker werkdagje achter de rug , de klanten zijn op vakantie , dus heerlijk het huis voor me zelf , das pas lekker werken :p

zondag op egmont was goed bevallen met het gezinnetje , dus heeft junkie geheel zelfstandig een kleine campif geboekt in egmont aan den hoef , voor zat/zon/maandag , aangezien het ook erg mooi weer gaat worden ,en vooral lekker warm , lijkt mij dat een goed plan ;)

even weer wat meer tijd in het gezin stoppen , en wat minder gevlieg, ik loop me toch alleen maar te ergeren aan mensen die direct gaan filmen als een brandstof kist gestart tracht te worden .

donderdag middag wil ik nog wel even vliegen uit mijn werk , dus zo rond 15;00u op het veld , lekker even een paar uurtjes brandstof verstoken .

vntm

Nou die uitzending van mijn man heb een hobby heeft wel indruk op je gemaakt he JUNKIE :) Maak je niet zo druk man. Zoek is een keer een balans inplaats van helemaal doorslaan van het 1 of het ander. Je kan bijvoorbeeld wat vliegers meenemen naar de camping :) ;)

Zou jij die voor mij willen cyclen op je morgen op de club?
Ik neem mijn fiets mee. :thumbsup: Een nieuwe accu neemt veel tijd in beslag: Laden met 1C schiet niet op (ruim een uur om op te laden). Leegtrekken is zo gebeurt (10 minuten). ;) Dus elk rondje is zo'n anderhalf uur. Dat 5x is een volle dag. :yes:

Nou die uitzending van mijn man heb een hobby heeft wel indruk op je gemaakt he JUNKIE :) Maak je niet zo druk man. Zoek is een keer een balans inplaats van helemaal doorslaan van het 1 of het ander. Je kan bijvoorbeeld wat vliegers meenemen naar de camping :) ;)

die uitzending heeft me idd wel wakker geschud ;)
uiteraard blijf ik lekker vliegen , maar ik wil gaarne een stapje terug doen , balans zoeken dat is ;)
ben ook wel redelijk vlieggaar van de laatste tijd , doorslaan heet dat .
2 depron vliegers en bbq gaan ook lekker mee naar de campif , no problemo .
ik heb er zin an ;)

streven is net zoals eric 3D ,die gewoon af en toe een vlieger loslaat en klaar , dat zou het mooiste zijn , maar dat komt vanzelf , kijk maar naar de oudere garde ;)

Jouw hyperion ruilen voor de mijne? zijn hetzelfde denk ik :)
Nope. :nooo: Mijn Hyperions hebben JST-XH balanceerstekertjes. 8)

@ Junkie: ik zal je niet meer filmen hoor :-D
Ik wel, anders zien we nooit meer mooie beelden van junkie's vliegers. Okay, misschien wat minder op de grond en meer in de lucht. ;) Maar uh... Waar blijft dat filmpje eigenlijk? :?

streven is net zoals eric 3D ,die gewoon af en toe een vlieger loslaat en klaar , dat zou het mooiste zijn , maar dat komt vanzelf , kijk maar naar de oudere garde ;)
En elke gelegenheid indoor. E3D vliegt best wel vaak, in ieder geval op dinsdag en in de weekenden. Veel meer dan jouw doelstelling is. :mrgreen: Mag ik uit deze opmerking concluderen dat je ook bij de ouwetjes wilt horen? :? ;)

Nope. :nooo: Mijn Hyperions hebben JST-XH balanceerstekertjes. 8)

Ik wel, anders zien we nooit meer mooie beelden van junkie's vliegers. Okay, misschien wat minder op de grond en meer in de lucht. ;) Maar uh... Waar blijft dat filmpje eigenlijk? :?

En elke gelegenheid indoor. E3D vliegt best wel vaak, in ieder geval op dinsdag en in de weekenden. Veel meer dan jouw doelstelling is. :mrgreen: Mag ik uit deze opmerking concluderen dat je ook bij de ouwetjes wilt horen? :? ;)

huh , elke dinsdag ? waar dan ?

en ja , ik zou graag tot de groep normale mensen behoren , alleen is dat best moeilijk ;)
maar ik ga weer een poging wagen :)

dat depron vlieg geval wat je van me hebt , wanneer zullen we afspreken ?
morgen avond heb ik floor , en kan dan pas laat naar de club , maar dan zal de gaarheid al ingetreden zijn .
heb je zin om donderdag middag even langs het veld te rijden ? ,ik ben daar van 15;00 tot 17;00u .
kun je gelijk even filmen dat mijn motoren niet starten :rolleyes: :mad: ;)

*gaat zijn motorfiets even wassen en de ketting even smeren , is deze week mooi weer , en het scheelt ook weer files *

en ja , ik zou graag tot de groep normale mensen behoren , alleen is dat best moeilijk ;)
maar ik ga weer een poging wagen :)
Hmmmmm.... :? Verkeerde club dan. Misschien even contact opnemen met BOKO. Die hebben veel socialere aangelegenheden en leden. :mrgreen:

dat depron vlieg geval wat je van me hebt , wanneer zullen we afspreken ?
morgen avond heb ik floor , en kan dan pas laat naar de club , maar dan zal de gaarheid al ingetreden zijn .
heb je zin om donderdag middag even langs het veld te rijden ? ,ik ben daar van 15;00 tot 17;00u .
kun je gelijk even filmen dat mijn motoren niet starten :rolleyes: :mad: ;)
Is goed, ik wip wel even langs. Anders kom je even langs kantoor. Heb je dat ook een keer van binnen gezien (zal de collega's dan opdragen te doen alsof ze druk bezig zijn :lol:). We bellen/pb-en/sms-en. :yes:

Hmmmmm.... :? Verkeerde club dan. Misschien even contact opnemen met BOKO. Die hebben veel socialere aangelegenheden en leden. :mrgreen:

Is goed, ik wip wel even langs. Anders kom je even langs kantoor. Heb je dat ook een keer van binnen gezien (zal de collega's dan opdragen te doen alsof ze druk bezig zijn :lol:). We bellen/pb-en/sms-en. :yes:

ik pik je wel ff op van kantoor , daar verveel je je toch maar , gaan we daarna ff vliegen ;)
goed plan van mij :yes:

*gaat zijn motorfiets even wassen en de ketting even smeren , is deze week mooi weer , en het scheelt ook weer files *

Potten verf in de zijspan en de ladder op de buddysit? :lol:

Denk dat ik volgend jaar eens ga beginnen aan mijn 2 wieler theorie en praktijk gebeuren..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back