Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal geen probleem :yes:
Maar..., ik moet woensdag met de 1 op 1 vliegen om 07.30 vanuit duitsland.. 8O
betekend uiterlijk om 04.00 wegrijden om op tijd te zijn, dus morgen vroeg 2D voor mij :(
Pfffff, er wordt niet 1:1 gevlogen. De aswolk gaat richting Duitsersland. Dus dat wordt de avond ervoor al weg met de auto. :(

Lol Sleur dat is gaaf met die kids :D Leuk bedacht. Welke stekker gebruik jij op de hyperions eigenlijk? standaard zit er zo'n kleintje op toch?

Lol Sleur dat is gaaf met die kids :D Leuk bedacht. Welke stekker gebruik jij op de hyperions eigenlijk? standaard zit er zo'n kleintje op toch?
Standaard zit er geen stekker op. Ik heb er Deans op gezet. En om te balanceren is dat PowerQuest (PQ) maar die heb ik vervangen door JST-XH.

Goedemorgen,

Na een 4 goeden vlieg dagen bij FMS Is Jerkev junior ook toe aan een calmato
heeft iemand nog een tweede of derde hansje liggen die ik over kan nemen.

Gr. André

;)
Goedemorgen,

Na een 4 goeden vlieg dagen bij FMS Is Jerkev junior ook toe aan een calmato
heeft iemand nog een tweede of derde hansje liggen die ik over kan nemen.

Gr. André

:yes: ik weet nog wel wat voor je.....
geheel compleet...... :cool:

bel me maar.

-- geeft veel aan goede doelen....--

grappig , maris heeft de bekeuring v/h vluchtstrook rijden laten voorkomen ,was toch 240 E !!
En hop ; kwijtgescholden ;-) dus dat loont wel .
Reden ,; die dag stond het verkeer echt geheel vast door div ongelukken , aangezien haar tank bijna leeg was ,besloot ze een klein stukje over de V strook naar de pomp te rijden ,en werd toen aangehouddn , liet aan de agent haar knipperende lampje zien ,maar kreeg toch een bon , onjuist dus , je mag bij dreigende stilvallende motor dus gewoon over de v strook rijden om te te tanken !!

Vntm

grappig , maris heeft de bekeuring v/h vluchtstrook rijden laten voorkomen ,was toch 240 E !!
En hop ; kwijtgescholden ;-) dus dat loont wel .
Reden ,; die dag stond het verkeer echt geheel vast door div ongelukken , aangezien haar tank bijna leeg was ,besloot ze een klein stukje over de V strook naar de pomp te rijden ,en werd toen aangehouddn , liet aan de agent haar knipperende lampje zien ,maar kreeg toch een bon , onjuist dus , je mag bij dreigende stilvallende motor dus gewoon over de v strook rijden om te te tanken !!

Vntm

Dus je hebt nu weer budget voor een nwe vliegert... ;)

Tank bonnetje moeten tonen? Of geloofden ze het gewoon? :rolleyes:
Nee hoor ,geen tankbonnetje , ,ze had als reden haar lege tank gemeld ,en dat word in het rapport van de agent omschreven , ze had ook het tank lampje laten zien , en stnd volledig in haar recht .
De agant had niet mogen bekeuren .

Ronald; nee , ik moet niet over nieuwe vliegers beginnen ,zeker niet van haar centen ;-)
Pas als ik 1 van mijn vliegers aan stront vlieg ,mag ik weer een nieuwe vliegert aanschaffen .
Dus mochten jullie mij ooit zien crashen ,is dat bewust gedaan ;-)

Nee hoor ,geen tankbonnetje , ,ze had als reden haar lege tank gemeld ,en dat word in het rapport van de agent omschreven , ze had ook het tank lampje laten zien , en stnd volledig in haar recht .
De agent had niet mogen bekeuren .

Kleine nuance, de agent stond volledig in zijn recht om te bekeuren, je mag immers niet over de vluchtstrook rijden. De rechter heeft besloten dat in dit geval de overtreding niet bestaft wordt omdat de reden (lees het smoesje :mrgreen:) volgens hem voldoende is. Hij had ook kunnen zeggen dat je het niet zover had moeten laten komen en je al eerder had moeten tanken.

Dat is waarom we een rechtstaat hebben. Ben je het niet eens met een bekeuring dan mag je het laten toetsen door de rechter. Pakt soms goed uit :thumbsup:

@Siggy: Heb jij nog een maagdelijke Swift II? Ik wil alles overtrekken om ze zelf te gaan snijden. Niet echt veel goedkoper maar wel snel leverbaar dan. 8) Overal zijn die kleredingen op. :evil:

Ik ben vanavond ook niet op de club. Vanaf morgen tot vrijdag weg van huis ivm cursus dus een avondje thuis is ook niet gek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back