K
knaller
Guest
Het was maar een grapje Ronnie 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pfffff, er wordt niet 1:1 gevlogen. De aswolk gaat richting Duitsersland. Dus dat wordt de avond ervoor al weg met de auto.Normaal geen probleem
Maar..., ik moet woensdag met de 1 op 1 vliegen om 07.30 vanuit duitsland.. 8O
betekend uiterlijk om 04.00 wegrijden om op tijd te zijn, dus morgen vroeg 2D voor mij![]()
Standaard zit er geen stekker op. Ik heb er Deans op gezet. En om te balanceren is dat PowerQuest (PQ) maar die heb ik vervangen door JST-XH.Lol Sleur dat is gaaf met die kidsLeuk bedacht. Welke stekker gebruik jij op de hyperions eigenlijk? standaard zit er zo'n kleintje op toch?
Goedemorgen,
Na een 4 goeden vlieg dagen bij FMS Is Jerkev junior ook toe aan een calmato
heeft iemand nog een tweede of derde hansje liggen die ik over kan nemen.
Gr. André
Goedemorgen,
Na een 4 goeden vlieg dagen bij FMS Is Jerkev junior ook toe aan een calmato
heeft iemand nog een tweede of derde hansje liggen die ik over kan nemen.
Gr. André
grappig , maris heeft de bekeuring v/h vluchtstrook rijden laten voorkomen ,was toch 240 E !!
En hop ; kwijtgescholden ;-) dus dat loont wel .
Reden ,; die dag stond het verkeer echt geheel vast door div ongelukken , aangezien haar tank bijna leeg was ,besloot ze een klein stukje over de V strook naar de pomp te rijden ,en werd toen aangehouddn , liet aan de agent haar knipperende lampje zien ,maar kreeg toch een bon , onjuist dus , je mag bij dreigende stilvallende motor dus gewoon over de v strook rijden om te te tanken !!
Vntm
Nee hoor ,geen tankbonnetje , ,ze had als reden haar lege tank gemeld ,en dat word in het rapport van de agent omschreven , ze had ook het tank lampje laten zien , en stnd volledig in haar recht .Tank bonnetje moeten tonen? Of geloofden ze het gewoon?![]()
Nee hoor ,geen tankbonnetje , ,ze had als reden haar lege tank gemeld ,en dat word in het rapport van de agent omschreven , ze had ook het tank lampje laten zien , en stnd volledig in haar recht .
De agent had niet mogen bekeuren .