Heb nog wel wat liggen, twijfel alleen om weer een fukjet te kopen..
DOEN !!! lekkuh ragbakkie voor "fun" jetten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog wel wat liggen, twijfel alleen om weer een fukjet te kopen..
DOEN !!! lekkuh ragbakkie voor "fun" jetten
@NICKOS
Zie twitter ;-)
Marcel...zie twitter![]()
Heeft gekeken en krijgt rode oortjes ;-)
(zie @ twitter)![]()
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk de strips onder en boevn zo te plaatsen dat je heel korte draadjes nodig hebt. In dat geval prik je door de vleugel naar het volgende stripje aan de andere kant. Maar bijvoorbeeld op de staart en voorop lopen de draden gewoon langs de zijkanten met om de 2 à 3 cm een drupje epoxoplast.@ Siggy en of Sleur: Kunnen jullie wat detailfotos plaatsen van de minimaglampjes, het gaat er voornamelijk om hoe ik de stroomdraadjes doe, door de vleugel (à la Sleur) of op de vleugel (à la Siggy) :wink:
Weet niet meer precies hoe het nou zat
Moet ook nog een motortje foor de funjet, mijne is in rook opgegaan....:-(
Zo net terug uit het ziekenhuis waar mijn schoonmoeder ligt vanwegen een hersen infarct ,lees ik het verhaal van junkie.
Junkie vanaf hier heel veel sterkte, en stel je vader de vragen die je altijd al had willen vragen.Ik was helaas te laat om dat de doen en heb er nog steeds spijt van.
Jajajaja, dat kennen we. Jij moet altijd alles anders doen: S-39, hard cut-off, glasvezelisolatie, korte broek als het vriest etc.@Phil: Ik heb het weer anders gedaan..
Hey Marcel,
Ik wil je alle sterkte toewensen, de strijd is nog niet gestreden, probeer je pa altijd positief te benaderen, hij heeft jullie nu harder nodig dan ooit!
Zelf ben ik al ouder-loos en dat is wat je NIET wil.
Sterkte!
Nickos
Zo net terug uit het ziekenhuis waar mijn schoonmoeder ligt vanwegen een hersen infarct ,lees ik het verhaal van junkie.
Junkie vanaf hier heel veel sterkte, en stel je vader de vragen die je altijd al had willen vragen.Ik was helaas te laat om dat de doen en heb er nog steeds spijt van.