Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ding dong hong kong :-)

Et voila,de 1650KV Turnigy staat op de Swift II no:II ;-)

Vanavond even de servo's en regelaar erin plompen.
Dit weekend 3 maiden flights in de planning.

tw.

Swift II no:II
Velocity speedwing
Ev 97 (heeft grotere wielen nodig)

*eten gaat :-)

@ Siggy en of Sleur: Kunnen jullie wat detailfotos plaatsen van de minimaglampjes, het gaat er voornamelijk om hoe ik de stroomdraadjes doe, door de vleugel (à la Sleur) of op de vleugel (à la Siggy) :wink:
Weet niet meer precies hoe het nou zat

@ Siggy en of Sleur: Kunnen jullie wat detailfotos plaatsen van de minimaglampjes, het gaat er voornamelijk om hoe ik de stroomdraadjes doe, door de vleugel (à la Sleur) of op de vleugel (à la Siggy) :wink:
Weet niet meer precies hoe het nou zat
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk de strips onder en boevn zo te plaatsen dat je heel korte draadjes nodig hebt. In dat geval prik je door de vleugel naar het volgende stripje aan de andere kant. Maar bijvoorbeeld op de staart en voorop lopen de draden gewoon langs de zijkanten met om de 2 à 3 cm een drupje epoxoplast.

@Siggy: Regelaartje komt van de week wel als je weer gaat fladderen of zo. :yes: Gezien eerdere ervaring kan daar een paar weken overheen gaan eer we in ons enthousiasme over het vliegen ook nog aan de regelaar denken. :rolling:

@Sleur

Komt wel goed Skatjuh ;+)

@Phils

Zoals Sleur al verteld heeft.
Deels loopt het bij mij over de romp en vleugels,en deels er doorheen voor het doorlussen :-)

De langere draadjes een drup epoxy geven om schade bij transport te voorkomen.
Ook de soldeercontacten fixeren om vocht geen kans te geven om sluiting te kunnen veroorzaken ;-)

Mocht je er niet uitkomen,haal je mijn minimag maar even op als voorbeeld :-)

@Phil: Ik heb het weer anders gedaan..

Ik heb dan wel geen minimag, maar dat mag de pret niet drukken ;). Ik heb de strips zo goed mogelijk gelijk aan elkaar geplakt, zoals sleur ook gedaan heeft.
De draden heb ik gesoldeerd en afgetapet met glasvezel tape.

Zo net terug uit het ziekenhuis waar mijn schoonmoeder ligt vanwegen een hersen infarct ,lees ik het verhaal van junkie.

Junkie vanaf hier heel veel sterkte, en stel je vader de vragen die je altijd al had willen vragen.Ik was helaas te laat om dat de doen en heb er nog steeds spijt van.

Zo net terug uit het ziekenhuis waar mijn schoonmoeder ligt vanwegen een hersen infarct ,lees ik het verhaal van junkie.

Junkie vanaf hier heel veel sterkte, en stel je vader de vragen die je altijd al had willen vragen.Ik was helaas te laat om dat de doen en heb er nog steeds spijt van.

Sterkte ermee, hoop niet dat dit een trend is.....:-(

Tsjeusus, nou Gorby ook succes dan maar. :thumbsup: Tsja, we worden toch wel een dagje ouder en de respectievelijke ouwelui van ons als grote kleuters komen wel in blessuretijd terecht. :( :? Desondanks blijft het wel klut, zeker dergelijke nare aandoeningen. :cry:

@Phil: Ik heb het weer anders gedaan..
Jajajaja, dat kennen we. Jij moet altijd alles anders doen: S-39, hard cut-off, glasvezelisolatie, korte broek als het vriest etc. :mrgreen: ;)

*snel naar bed gaat dan is het eerder morgen en gaat wachten op zijn nieuwe gadget om FPV op te nemen* 8) :banana:

Hey Marcel,

Ik wil je alle sterkte toewensen, de strijd is nog niet gestreden, probeer je pa altijd positief te benaderen, hij heeft jullie nu harder nodig dan ooit!
Zelf ben ik al ouder-loos en dat is wat je NIET wil.
Sterkte!

Nickos

wat heftig om te lezen dat jij beide ouders kwijt bent geraakt , dan zal jij zeer nare tijden beleefd hebben :( , ik weet nu wat een rotgevoel dat moet zijn geweest .

jij ook sterkte corb ! :(

ik heb geen speciale vragen aan mijn vader , wij zijn altijd vrij open geweest naar elkaar , en kennen geen geheimen , maar ik snap wat je bedoelt .

ik ben misschien een klager , maar geen janker , vandaag toch flink wat weg gejank , dat was lang geleden , wellicht ook oude opgekropte shit eruit gegooid .

na het weekend weten we meer , dan komen er nog wat uitslagen , de artsen zijn er allemaal erg druk mee , en hij gaat van de ene scan naar de andere , dus wellicht zien ze nog mogelijkheden ,en een behandel plan .

Zooooo, weer even een DX7 omgebouwd van Mode 1 naar Mode 2. Ik word er steeds handiger in. ;)

@knaller: Zeg maar tegen die gast dat hij eventueel morgenavond op de club zijn zender op kan pikken (na 21:30 ben ik er). Anders wordt het dinsdagavond. :yes:

-edit-
Joepie, ik heb een Swift II weten te vinden in een winkeltje in Nederland. Als het goed is vrijdag in huis. :D Heb nog een HiModel 2208/8 liggen (2200kV) dus op een 3S 850mAh en APC-E 4,75x4,75 propje moet dat gillen worden. :rolling:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back