Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie gaan er morgenavond vlieeeeeeeegen?
eigenlijk zouden we hem samen even na moeten lopen.... morgen op de club?
Nickos, kijk hier; Trex 450 SE and general build videos are here - HeliFreak de video's even maar dan vooral de servo install video's en de ccpm video's dan moet het allemaal goedkomen.
ben er met de stinger en Nickos ook.
Groetjes Nijsie
Oke, gezellig. Ik ben er met de nieuwe Sukhoi.
Morgenavond knallen!!! En ik gaat geen accu bijladen op het veld Phil.. :evil:
Alsof het aan mijn lader lag![]()
(ik zal je ook niet meer ompraten)
@ Gorby: ook namens huize Smit veel sterkte toegewenst
Zo frame van de copter toch maar efkes in elkander lope legge schroeven,voor de zekerheid eerst alle schroefdraad maar ff gekuist met een m2 tapje verse blauwe lock erop en schroeven maar,nu nog wachten op de verse tail.
Zo frame van de copter toch maar efkes in elkander lope legge schroeven,voor de zekerheid eerst alle schroefdraad maar ff gekuist met een m2 tapje verse blauwe lock erop en schroeven maar,nu nog wachten op de verse tail.
Ik ga morgen eerst ff vliegen en daarna gekluisterd aan huis (oppas)
Je kan natuurlijk altijd bij mij lans komen als je dat durft![]()
hee sleur ik ben er morgen hoor potje bier staat klaarZooooo, weer even een DX7 omgebouwd van Mode 1 naar Mode 2. Ik word er steeds handiger in.![]()
@knaller: Zeg maar tegen die gast dat hij eventueel morgenavond op de club zijn zender op kan pikken (na 21:30 ben ik er). Anders wordt het dinsdagavond.
-edit-
Joepie, ik heb een Swift II weten te vinden in een winkeltje in Nederland. Als het goed is vrijdag in huis.Heb nog een HiModel 2208/8 liggen (2200kV) dus op een 3S 850mAh en APC-E 4,75x4,75 propje moet dat gillen worden. :rolling:
MOrgen vlieguhhhhhhhhhhhhhhhhh, 2 heli;s mee250 en 450.