Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heli zit trouwens in elkaar, alleen de app. nog...
Gaaf ding hoor .....

Zijn er nog "dingen" waar ik extra op moet letten etc ???

Zo frame van de copter toch maar efkes in elkander lope legge schroeven,voor de zekerheid eerst alle schroefdraad maar ff gekuist met een m2 tapje verse blauwe lock erop en schroeven maar,nu nog wachten op de verse tail.

Zo frame van de copter toch maar efkes in elkander lope legge schroeven,voor de zekerheid eerst alle schroefdraad maar ff gekuist met een m2 tapje verse blauwe lock erop en schroeven maar,nu nog wachten op de verse tail.

Moet je er alvast een van mij hebben Gorby?

Niet meer doen met die tap tenzij het draad naar de filesteinen is:) dan zou je er m2.5 van kunnen maken. Als je dit blijft doen dan ben je snel van je draad af :) ( spreekt uit ervaring )

Zooooo, weer even een DX7 omgebouwd van Mode 1 naar Mode 2. Ik word er steeds handiger in. ;)

@knaller: Zeg maar tegen die gast dat hij eventueel morgenavond op de club zijn zender op kan pikken (na 21:30 ben ik er). Anders wordt het dinsdagavond. :yes:

-edit-
Joepie, ik heb een Swift II weten te vinden in een winkeltje in Nederland. Als het goed is vrijdag in huis. :D Heb nog een HiModel 2208/8 liggen (2200kV) dus op een 3S 850mAh en APC-E 4,75x4,75 propje moet dat gillen worden. :rolling:
hee sleur ik ben er morgen hoor potje bier staat klaar
sex moet je er maar bij denken
alvast bedankt geluk4you

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back