Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ding dong Hong kong :-)

Mijn vriend kwam een zenderlipo voor Futaba brengen :-)

Heb hem even laten zien waarom hij zo vaak bij mij aan de deur komt.

En jahoor,weer een enthousiast persoon erbij :-)

Hij komt binnenkort even naar het veld om te kijken ;-)

*zoekt de club nog PR mensen ?

whahahahaha........

We waren vlieeeeeeeeeegen

Even 2 vluchten gemaakt met de nieuwe Sukhoi. Is heel weer mee naar huis gegaan.

En voor de rest wat schaal gevlogen met de cesna.

Nu tijd voor een pintje

In het kader van het gaat niet goed met familie relaties momenteel, heb ik woensdag een begrafenis. Een oud tante van me is vanmiddag overleden, ze heeft vrijdag een hersenbloeding gehad :(

Dat laatste wist ik vanmorgen pas, en prompt overlijdt ze nog geen 2 uur later :(

Ik heb me daarom maar even uitgeleefd in de garage, wordt tijd dat dat een beetje georganiseerd gaat worden, dan kan ik een lijst met klussen af gaan werken in en om het huis.

Heb een ladenblok voorzien van een best onderstel, waardoor een hoop ruimte is vrijgekomen zodat ik mijn gereedschapjes netjes een plek kan geven.

Even kijken of er nog meer weggegooid gaan worden dan neem ik er nog eentje mee dan heb ik helemaal een zee van ruimte.

Even over de nieuwe DX8 zender van Spektrum:

Intern hält die Anlage 30 Modellspeicher vor. Der eingebaute SD Kartenleser jedoch erlaubt eine annähernd
unbegrenzte Anzahl an Modellspeichern. Zudem lassen sich Softwareupdates leicht durchführen.

Online vertalen:

The plant reproaches 30 model memory internally. The inserted SD card reader however permits an approximately unlimited number on model memory. Besides software updates leave themselves easily would drive through.

Vrij vertaald betekend dit het volgende :

De zender heeft van zichzelf 30 modelgeheugens.
Echter, met de ingebouwde SD kaartlezer kan je op een sd geheugenkaartje een oneindig aantal modelgeheugens plaatsen.

[/spektrum news flash]

DX8 .........of toch de DX10T ....... of toch de JR DXS 9 :confused:

In het kader van het gaat niet goed met familie relaties momenteel, heb ik woensdag een begrafenis. Een oud tante van me is vanmiddag overleden, ze heeft vrijdag een hersenbloeding gehad :(

Dat laatste wist ik vanmorgen pas, en prompt overlijdt ze nog geen 2 uur later :(

Gecondoleerd, en sterkte.

Ik heb me daarom maar even uitgeleefd in de garage, wordt tijd dat dat een beetje georganiseerd gaat worden, dan kan ik een lijst met klussen af gaan werken in en om het huis.

Heb een ladenblok voorzien van een best onderstel, waardoor een hoop ruimte is vrijgekomen zodat ik mijn gereedschapjes netjes een plek kan geven.

Even kijken of er nog meer weggegooid gaan worden dan neem ik er nog eentje mee dan heb ik helemaal een zee van ruimte.
Gecondoleerd jongen.
Maar wat zal je een ruimte over houden.Kan je lekker aan de baja knutselen

De zender heeft van zichzelf 30 modelgeheugens.
Echter, met de ingebouwde SD kaartlezer kan je op een sd geheugenkaartje een oneindig aantal modelgeheugens plaatsen.

[/spektrum news flash]

DX8 .........of toch de DX10T ....... of toch de JR DXS 9 :confused:
Wat is nu het nieuws? :? Heb je zoveel vliegtuigen dan? :mrgreen:

Spannender is de telemetrie in de DX8i en DX10t. De DX10t is een pult zender, de twee andere niet. Maakt het kiezen dus eenvoudiger. ;)

zo, Nijsie heeft weekend. pa gaat van t weekend me stinger repareren, fiets nu even naar huize sleur om wat in de bus te gooien. alvast bedankt sleur.

fijn weekend jongens

Bah, wou dat ik ook weekend had zeg.. Nog een paar uurtjes en dan zit het er voor mij ook weer op ;).

Zondag weer vlieeeeeeeeeegen.. :) Eens zien of we dan de Sukhoi weer heel kunnen houden..

Pffffff, alleen maar wachten tot al die zandlopertjes en voorrgangsbalkjes klaar zijn. 21x Office 2010 Professional installeren is zoooooooo saai. Setup starten, 3x Volgende klikken en dan maar wachten en koffieleuten. :pc: :morning:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back