Sleurhutje
Forum veteraan
Heb je je haar geverfd knaller? :?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja, het wordt ook steeds minder. Ik ben mijn tijd ver vooruit en de uitval dik voor.ik heb tenminste nog haar![]()
Mooi, komen we allemaal bij jou vliegen. En daarna afpilsen bij de BBQ. Top geregeld Spijker.bladstil in 033.. :rolling:
* Daar ga je geen spijt van krijgen, leuke vlieger...ik heb inmiddels ook een Merlin,zal hem vd week ff in elkaar plakken.
Kunnen we volgend weekend met z'n tweetjes op het bankje anderhalf uur lang naar boven gaan zitten staren ;-)
Was toen net thuis, had je natuurlijk even een*nog even in het parkje bij Ronald aan het gay-o-cachen is* 8O
Heb niets gehoord :nooo:, zat je wel in de goede wijk? :rolling:*bij vertrek nog even getoeterd en gezwaaid heeft*![]()
Vliegveld wordt meer en meer omgeven door een natuurgebied / park....Met een dikke brandstof motor erop en mot net zo hard gaan als die van Nick.
Hoezo?
Laat het bestuur eerst maar eens iets doen met de vraag over het uitbreiden van de brandstoftijden. Is een vraag van de ledenvergadering geweest met de toezegging "we gaan er naar kijken" Weinig actie gezien nog. Straks is het seizoen voorbij.
Nou ja, het wordt ook steeds minder. Ik ben mijn tijd ver vooruit en de uitval dik voor.![]()
Mooi, komen we allemaal bij jou vliegen. En daarna afpilsen bij de BBQ. Top geregeld Spijker.![]()
Nope, vandaag met de kids *kuch* fietsen *kuch* om in de omgeving te geocachen. 8OSleur ben jij vandaag nog op het veld. Anders neem ik de malletjes even mee.
Ja, was het goede huis. Je rode tuut stond voor de voordeur, je zilveren daarvoor. Je zat op de bank binnen (terwijl het buiten heerlijk was). En nee, het was al behoorlijk laat dus mooie tijd voor kleine smurfin om richting bed te gaan.Was toen net thuis, had je natuurlijk even eenroost: kunnen komen halen...
Heb niets gehoord :nooo:, zat je wel in de goede wijk? :rolling:
Prima om er naar te kijken. Misschien moet je je andere bezigheden aanpassen aan de vliegtijden in plaats van de vliegtijden aan je bezigheden.Laat het bestuur eerst maar eens iets doen met de vraag over het uitbreiden van de brandstoftijden. Is een vraag van de ledenvergadering geweest met de toezegging "we gaan er naar kijken" Weinig actie gezien nog. Straks is het seizoen voorbij.
Zo, ik lijk wel een lucifer met roodvonk op de rest van de lichaamsdelen die gisteren aan het zonlicht bloot zijn gesteld. Vandaag flink smeren en petje op.Zonnetje schijnt weer lekker. Gisteren tijdens varen ook lekker verkleurd![]()