Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah het is hier dus toch niet zo heel erg leeg als ik dacht ;).

@Phliiy, nee dit heeft niets met weeen te maken.. lolbroek.. :p

Ja van deze kant ook een goedemorgen,

@Spijker,

Ik ga eerst even wat testen vanavond met een andere module. Zal het
je nog even laten weten.

@Phil,

Misschien heb je wel gelijk over die R16Scan Spcm ontvangers. Ik hoop alleen
dat ze het wel doen. Ik blijf namelijk nog even op 35Mhz vliegen. Als ik zo kijk
naar de prijzen van die 2,4Ghz ontvangers voor Futaba. Best prijzig. Dus even kijken waar ze het meest voordelig te krijgen zijn.

GrTz Jasper

Misschien weet Ronald het, hij is de Futaba expert.

Zelf weet ik weinig van Futaba af maar wel weet ik dat de SMC16SCAN (SPCM) alleen voor Graupner-JR is.
PPM ontvangers werken wel gewoon op de Futaba :yes:

Misschien weet Ronald het, hij is de Futaba expert.

Zelf weet ik weinig van Futaba af maar wel weet ik dat de SMC16SCAN (SPCM) alleen voor Graupner-JR is.
PPM ontvangers werken wel gewoon op de Futaba :yes:
Zijn er dan geen SPCM modules voor Futaba? De meeste after-market modules ondersteunen zowel JR- als Futaba module gaten dus dat zou me niets verbazen. ;)

lachen he :) zomers zal je dat vaak hebben op je bladen in het veld, maar niet zo erg :)

lachen he :) zomers zal je dat vaak hebben op je bladen in het veld, maar niet zo erg :)

Ja, Die vliegen en andere inseketen heb ik inderdaad al op mijn bladen gehad, maar zoveel lijkt me geen pretje. Ze zal toch hebben dat ze echt kwaad worden en je heli blijven achtervolgen.

Gewoon proberen Jasper, we zien het wel.
Wel eerst even een range-check doen voor je gaat vliegen :wink:

Ik ga het vanavond proberen. Effe duimen dus dat het werkt, anders snel 2,4 Ghz ontvangers scoren.

Valt me trouwens tegen dat er zo weinig reakties zijn op de oproep naar een 35Mhz HF module.

GrTz Jasper

ACH forum onderuit..

En daarmee ook alle andere sites die door ons gehost worden :(. Server lijkt serieuze
problemen te hebben. We zijn nu aan het onderzoeken wat er mis is. Server moet
meerdere malen herstart worden. Lijkt een hardware failure te zijn. Wat het veroorzaakt
is nog niet bekend..

Nadeel van die krengen die niet om de hoek hangen... :(

Ik had gisteren op de site van HC gekeken omdat ik vond dat de 3 accu's voor de 500 wel lang onderweg waren. Stond er daar dat ze waren aangeboden maar niemand thuis? Niemand gezien en geen briefje in de bus gevonden.

Vanmorgen dus even naar het postkantoor en na 20 seconden kwamen ze naar buiten met mijn pakketje. Moest wel 22 euro invoerrechten betalen (klein doosje van 2kg) maar dat was geen probleem natuurlijk. Vanavond even drie XT60 connectoren solderen en dan gassen met die dingen. Niet vergeten ook nog een l;aadkabel te maken voor de XT60 ;)

ACH forum onderuit..

En daarmee ook alle andere sites die door ons gehost worden :(. Server lijkt serieuze
problemen te hebben. We zijn nu aan het onderzoeken wat er mis is. Server moet
meerdere malen herstart worden. Lijkt een hardware failure te zijn. Wat het veroorzaakt
is nog niet bekend..

Nadeel van die krengen die niet om de hoek hangen... :(
Host je dan zowel de ACH als het MBF? :lol:

Zo, ook ff een mooie accu aangeschaft. Deze is 44 ampere en mooi uitgevoerd met een handvat :thumbsup: Kunnen we weer lekker laden op het veld :banana:

Binnenkort maar ff naar de gemeente om wat oude accu's te dumpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back