Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*iets met Google en Tub Girl* 8Oik heb geen koorts en geen hoesten , gewoon wat misselijk en sproeipoep :alien:
Ja, niemand wil meer ene GY401 hebben, allemaal aan de Spartan DS760 of Quark.Ze lijken bijna gedumpt te worden :shock:
*iets met Google en Tub Girl* 8Ouppydogeyes: :rolling:
*iets met Google en Tub Girl* 8Ouppydogeyes: :rolling:
-edit-
Junkie, PB met de foto. Denk om je maag....
@ Sleur: Slappe, je bent ook alleen maar naar het werk gegaan om de pakketjes op te halenmorgen weer thuis zeker
![]()
![]()
Man, ik was de verveling helemaal zat. Ben maar met pijn in mijn lijf aan het werk gegaan. Of ik me nu dood verveel met pijn in mijn nest of op kantoor zit en me nog een beetje nuttig maak.... :?
In ieder geval is er niets ernstigs, lijkt op een "probleem" met de aanhecting van de spieren of pezen in de onderrug. Gaat vanzelf weer over. Komende weken even geen wilde sex dus (ook niet in de slaap).![]()
Yep, zo is dat. Je kunt niet ziek en verrot thuis in bed liggen terwijl je stiekem 's avonds even je pakketjes ophaald. :nooo:@ Sleur: Slappe, je bent ook alleen maar naar het werk gegaan om de pakketjes op te halenmorgen weer thuis zeker
![]()
![]()
Lekker hè?! :? 21°C en een relatieve luchtvochtigheid van 92%. 8O Het scheelt weinig of het regent maar daarvoor is het net te warm.net floor even opgehaald ,dus vandaag voor het eerst buiten , wat een vies benauwd klef drukkend 100% vochtgehalte kolere weer
niet normaal !
Ik ga vanavond mijn hebbedingetjes uitpakken en opladen/cyclen. 8)Verdulleme... 2 pakketjes afgeleverd terwijl ik niet thuis was.. Een ervan kan ik morgen afhalen vanaf het postkantoor, de andere wordt getracht morgen nogmaals af te leveren (zal wel een boete op zitten ivm de accu-stuur-staking in HK)..
Wij ook aan jou, we zullen veel foto's van het gevlieg posten.Ik zal aan jullie denken de komende 2 weken.. *woei*
Er komt weer een aswolk aan,dus dat wordt twee weken schipHOLWas het maar vast dinsdag middag 12 uur....
Weer: Weer per plaats - het weer voor Mytilini, Griekenland
Ik zal aan jullie denken de komende 2 weken.. *woei*