Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus gewoon een emmertje latex drinken en deze tegen de muur sproeien als je het voelt opkomen :rolling:

He poepsproeiende junk.
Deze is beter, veel plezier.
[URL="
- Play: INTERACTIVE HOT TUB GIRL[/URL]

Groeten Edwin.

Laatst bewerkt door een moderator:
*iets met Google en Tub Girl* 8O :puppydogeyes: :rolling:

-edit-
Junkie, PB met de foto. Denk om je maag....

lekkere ranzige foto :( ;) ,ben gelijk helemaal leeggelopen .

tjonge , zit ik halfbakken thuis , maar het is prachtig vliegweer en brandstof dag .

zaterdag gezindag , zondag gaarne weer even vliegen ,mits ik mij lekker voel

Man, ik was de verveling helemaal zat. Ben maar met pijn in mijn lijf aan het werk gegaan. Of ik me nu dood verveel met pijn in mijn nest of op kantoor zit en me nog een beetje nuttig maak.... :?

In ieder geval is er niets ernstigs, lijkt op een "probleem" met de aanhecting van de spieren of pezen in de onderrug. Gaat vanzelf weer over. Komende weken even geen wilde sex dus (ook niet in de slaap). :(

@ Sleur: Slappe, je bent ook alleen maar naar het werk gegaan om de pakketjes op te halen :hammer: morgen weer thuis zeker :rolleyes: ;)

@ Sleur: Slappe, je bent ook alleen maar naar het werk gegaan om de pakketjes op te halen :hammer: morgen weer thuis zeker :rolleyes: ;)

jij hebt hem door ;)

Man, ik was de verveling helemaal zat. Ben maar met pijn in mijn lijf aan het werk gegaan. Of ik me nu dood verveel met pijn in mijn nest of op kantoor zit en me nog een beetje nuttig maak.... :?

In ieder geval is er niets ernstigs, lijkt op een "probleem" met de aanhecting van de spieren of pezen in de onderrug. Gaat vanzelf weer over. Komende weken even geen wilde sex dus (ook niet in de slaap). :(

gelukkig niets ernstigs dus , das mooi :D

in mijn geval, kan ik best wat kantoor werk doen ,en dat doe ik ook , maar lope legge buffelen en in steigers klimmen , liever niet :) als ik me rustig houd ,dan gaat het wel .

ik verveel me ook de pleuris , zou graag mijn trap even afschilderen , misschien straks maar even stiekem doen ;)

Yep, zo is dat. Je kunt niet ziek en verrot thuis in bed liggen terwijl je stiekem 's avonds even je pakketjes ophaald. :nooo: ;)

Met de fysio een hele analyse gedaan van wat er aan vooraf ging. Grote kans dat de oorzaak in een nieuwe stoel zit die ik sinds twee maanden heb omdat van de vorige de bekleding versleten was. Meest spannende is dat dit een stoel is die wordt aanbevolen door zo'n ergonomische club. Er zijn nog twee medewerkers die klagen over de stoelen dus niet vreemd. Nu komt er iemand van de Arbo controleren of de stoelen wel deugen. Echt, dat hele gedoe met die Arbo Diensten zuigt grote apenballen. :evil: In ieder geval nu lekker een andere stoel die prima zit en na bijna 3 uur prutsen weinig last van de pijn (anders dan ik toch al had). 8O :? Het schijnt dat dit wel een aantal weken tot maanden nodig heeft om weer weg te trekken. :(

net floor even opgehaald ,dus vandaag voor het eerst buiten , wat een vies benauwd klef drukkend 100% vochtgehalte kolere weer :(
niet normaal !

vntm

Verdulleme... 2 pakketjes afgeleverd terwijl ik niet thuis was.. Een ervan kan ik morgen afhalen vanaf het postkantoor, de andere wordt getracht morgen nogmaals af te leveren (zal wel een boete op zitten ivm de accu-stuur-staking in HK)..

net floor even opgehaald ,dus vandaag voor het eerst buiten , wat een vies benauwd klef drukkend 100% vochtgehalte kolere weer :(
niet normaal !
Lekker hè?! :? 21°C en een relatieve luchtvochtigheid van 92%. 8O Het scheelt weinig of het regent maar daarvoor is het net te warm. :hammer:

Morgen wordt het niet veel beter, dus nACHtvliegen wordt kritisch qua weersomstandigheden. Het miezert nu in 0251. :?

Verdulleme... 2 pakketjes afgeleverd terwijl ik niet thuis was.. Een ervan kan ik morgen afhalen vanaf het postkantoor, de andere wordt getracht morgen nogmaals af te leveren (zal wel een boete op zitten ivm de accu-stuur-staking in HK)..
Ik ga vanavond mijn hebbedingetjes uitpakken en opladen/cyclen. 8) :yes: Nu nog wachten op de servootjes en het vliegding zelfs. Dan druk bezig doen met bouwen en over anderhalve week vliegûhhhhhhh!!!! 8)

Even de goodies bekeken. Om de andere heli vliegend te krijgen mijzelf getrakteerd op een nieuwe high-tech gyro en geen afgedankte GY401: Spartan Quark en wel de luxe Gold Case Edition. 8) En Flas-USB linkkabel om via de nooitboek te programmeren. Tsjessus wat is die gyro klein. 8O Niet veel groter dan een toets op mijn nooitboek. :hammer:

spartan_quark_keyboard.jpg

spartan_quark_blauwekopter.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back