Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem er al onder zitten maar heb een pijp gebroken.
Tok Tok weltrusten,net terug van een vergaardag en ga ook lekker plat.Morgen de klapkar opzettenTruste iedereen, ik ga op stok![]()
Klus is voor 50 procent gereed
Morgen nog ff een dagje doortrappen ;-)
Tok Tok weltrusten,net terug van een vergaardag en ga ook lekker plat.Morgen de klapkar opzetten![]()
We gaan het zo zien.Nog wat rommel in de bus gooien en even richting spaarnwoude.Picatoestel gaat ook meeDe vouwwagen zal met een uurtje uitgeklapt zijn, inclusief voortent. Maar daarna komen alle haringen en scheerlijnen.... daar gaat tijd inzitten(en die moeten er ook weer allemaal uit :lol
Wel prima weertje is het er voor vandaagVergeet de foto's niet :wink:
WTFBBQ? Mijn De Waard Jan van Gent is opgezet in 15 minuten, inclusief alle 58 haringen. Met luifel erbij hooguit nog eens 10 minuten. Auto en aanhanger uitruimen is 5 minuten werk, de rest doet het vrouwtje inrichten. :rolling: Opruimen duurt altijd een halve dag, geen haast, alles lekker luchten, bakkie pleur, drie haringen, bakkie pleur, vijf haringen etc. :lol:ben benieuwd hoelang je daar mee bezig bent , ik denk toch langer dan een uur, alles erop en eraan een half dagie?
We gaan het zo zien.Nog wat rommel in de bus gooien en even richting spaarnwoude.Picatoestel gaat ook mee![]()
WTFBBQ? Mijn De Waard Jan van Gent is opgezet in 15 minuten, inclusief alle 58 haringen. Met luifel erbij hooguit nog eens 10 minuten. Auto en aanhanger uitruimen is 5 minuten werk, de rest doet het vrouwtje inrichten. :rolling: Opruimen duurt altijd een halve dag, geen haast, alles lekker luchten, bakkie pleur, drie haringen, bakkie pleur, vijf haringen etc. :lol:
Gast, doe gezond. Je haalt de haringen eruit, legt ze gewoon in het zonnetje. Neemt een bakkie pleu (of twee, drie whatever) en als de klei/grond opgedroogd is klopt je ze even tegen elkaar en zo het zakje in. Elke paar jaar even het zakje omkeren om het laatste zand eruit te gooien en klaar. Niet moeilijk doen hoor, het is verkansie.Vergeet een fles water, een emmer en een doekje niet om de haringen ff schoon te maken voor je ze in het etuitje terug doet...![]()
Prima hoor, deal staat. Als we het redden dan haal jij gebak bij de koffie (die je ook zet) anders wij de gebak en koffie.---voelt een opname aankomen voor youtube aankomende zomer:rolling:---
Prima hoor, deal staat. Als we het redden dan haal jij gebak bij de koffie (die je ook zet) anders wij de gebak en koffie.![]()
Pintje en braadworst op de BBQ kan natuurlijk ook, eigenlijk beter.![]()
De 16th of July ben ik jarig dus dan vier ik mijn vergaardag op de campif.. koffie, gebak, pintjes, bbq.
Andere dagen ook welkom hoor, maar dan heb ik alleen geen gebak.
Dus waarom al die moeite om een weddenschap af te sluiten.... kom gewoon langs :lol:
Zo , net de koga even een smeer en poetsbeurtje gegeven , weer helemaal top , junkie word of is eigenlijk al een fiets freak , en heb er zin an![]()
Doe is ff normaal man, als onze lieve heer had gewild dat we gingen rollen had ie ons wel wielen gegeven inplaats van benen.
![]()