Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Feesttenten van 8x4 meter doen het ook prima. ;)

dat is ook een optie ;)

phil; nice pic's , was zeker leuk geweest om heen te gaan :D

junkie twijfelt , heeft deze gespot <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > en denkt eraan om deze elektrisch te vliegen .
heb al een evt een deal met deze vlieger , is dit een goede vlieger ?
ik heb nog een 13cc saito liggen ,dus die zou er wel in kunnen , maar dan heb ik weer een brandstof vlieger :(
indien ik hem elektrisch wil vliegen ,heb ik nog een motor nodig en 3x 6s lipo's , dus dat word weer duur investeren :( , wat is wijs ?

plus hoe ga ik dat thuis nu weer uitleggen :rolleyes:

ps; word er nog gevlogen vandaag? ,ik ga niet alleen naar das field ..en er staat best weer een aardige wind ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen vliegeniers.

Leuke foto's Phil,volgend jaar ga ik zeker mee :-)

Zometeen laminaat leggen,planning loopt nog steeds op 100 procent :-)

Volgende week weer lekker vliegen ;-)

Tot laterrrrr !!!

@junkie: De Diabolotin is een ubergeile vlieger, vraag maar aan Erik3D. Als je de motor uit die rode bak nog hebt dan gaat-ie op 6S zeker als een malle. Op 4S kan ook met een flinke prop. Ga ik vanmiddag wel even voor je uitzoeken als je wilt. Nu eerst naar een judo toernooi. Vanmiddag knutselen aan de 600. Het weer is en blijft vandaag zeuren.

@junkie: De Diabolotin is een ubergeile vlieger, vraag maar aan Erik3D. Als je de motor uit die rode bak nog hebt dan gaat-ie op 6S zeker als een malle. Op 4S kan ook met een flinke prop. Ga ik vanmiddag wel even voor je uitzoeken als je wilt. Nu eerst naar een judo toernooi. Vanmiddag knutselen aan de 600. Het weer is en blijft vandaag zeuren.

oke , das goed nieuws :D ik heb ook nog wel een 80 amp regelaar , moet ik alleen nog wat 6 s'en scoren , wat kosten die krengen ,en zijn ze nog te bestellen in hk ?

het is toch wel leuk om voor de niet brandstof dagen een electronen vlieger te hebben ;)

dat is ook een optie ;)

phil; nice pic's , was zeker leuk geweest om heen te gaan :D

junkie twijfelt , heeft deze gespot <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > en denkt eraan om deze elektrisch te vliegen .
heb al een evt een deal met deze vlieger , is dit een goede vlieger ?
ik heb nog een 13cc saito liggen ,dus die zou er wel in kunnen , maar dan heb ik weer een brandstof vlieger :(
indien ik hem elektrisch wil vliegen ,heb ik nog een motor nodig en 3x 6s lipo's , dus dat word weer duur investeren :( , wat is wijs ?

plus hoe ga ik dat thuis nu weer uitleggen :rolleyes:

ps; word er nog gevlogen vandaag? ,ik ga niet alleen naar das field ..en er staat best weer een aardige wind ...

oke , das goed nieuws :D ik heb ook nog wel een 80 amp regelaar , moet ik alleen nog wat 6 s'en scoren , wat kosten die krengen ,en zijn ze nog te bestellen in hk ?

het is toch wel leuk om voor de niet brandstof dagen een electronen vlieger te hebben ;)

Ik heb nog 3 gloedje nieuwe 6S 3300 Turnigy's liggen. Passen niet in mijn 500, moet ik anders verbouwen. Ik heb er XT60 pluggen aan zitten en wil inclusief een mail plug voor op de roggelaar er 150 eurootjes voor hebben. Hebben zonder pluggen 170 gekost incl verzenden en douane.

Heb je drie nieuwe 6S LiPo's en hoef je ook niet weken te wachten ;)

Ik hoor het wel.

Leuke show geweest denk ik mannen. Jammer dat het weer niet helemaal mee zat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga zo ff op de FMS kijlen, daar is vandaag het F3A-X evenement.

ff bij de grote vliegers inspiratie opdoen. :yes:

klinkt goed , heb ook wel ff zin , maar floor wil graag thuis hangen :(, ik zie wel..

Ik heb nog 3 gloedje nieuwe 6S 3300 Turnigy's liggen. Passen niet in mijn 500, moet ik anders verbouwen. Ik heb er XT60 pluggen aan zitten en wil inclusief een mail plug voor op de roggelaar er 150 eurootjes voor hebben. Hebben zonder pluggen 170 gekost incl verzenden en douane.

Heb je drie nieuwe 6S LiPo's en hoef je ook niet weken te wachten ;)

Ik hoor het wel.

klinkt goed burp , kost wel weer een hap geld , de diaboltin kost 120 met de servo's en de vlieger is een zeer goede staat ,nu nog even 3 lipo's voor 150 , en hop zit ik weer op 270 :(

maar is goed burp ,geld moet rollen al heb ik het niet meer ;)

Ga zo ff op de FMS kijlen, daar is vandaag het F3A-X evenement.

ff bij de grote vliegers inspiratie opdoen. :yes:
Spannend bij windstoten ver boven de windkracht 5, helaas geen tijd om te kijken. Net terug van het judo-toernooi waar elk van de apen in hun poule een beker hebben weten te bemachtigen. Nu even een sociaal rondje doen en koffieleuten. Dan is het alweer avond dus rest niet veel meer dan knutselen aan de 600. Heeeeeel vervelend. :nooo: ;)

Spannend bij windstoten ver boven de windkracht 5, helaas geen tijd om te kijken. Net terug van het judo-toernooi waar elk van de apen in hun poule een beker hebben weten te bemachtigen. Nu even een sociaal rondje doen en koffieleuten. Dan is het alweer avond dus rest niet veel meer dan knutselen aan de 600. Heeeeeel vervelend. :nooo: ;)

goed bezig sleur ;)

hier is de motor die ik voor de diablotin heb http://www.rctechnics.eu/a41207-brushless-outrunner-660kv-p-90.html , dat moet voldoende zijn , regelaar castle 80 amp heb ik ook , een bak vol grote prop's heb ik ook , binnenkort burp zijn 6s lipo's , zijn 3300 mah ,dus lekker licht , maar niet zo lang vliegen denk ik ?

burp ; hoeveel c zijn de lipo's ?

Laatst bewerkt:
By the way, das niet duur voor die diablotin.....

altijd laag inzetten he ;) , alles bijelkaar is toch weer geld .
maar heb ik wel weer een reden om vrijdag atv te kunnen vliegen , met schone elektro :D

Verveel me de pleuris.

ik ook , hang wat op de bank met floor , zit nog te denken om de diablotin op te halen ,maar dat is weer 3 uur in de auto voor een retour :(, eigenlijk geen zin an .

Junkie, LiPo's zijn 30C continue, Peak 40C. Moet makkelijk gaan als je regelaar 80A is :)

Dit zijn ze.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 3300mAh 6S 30C Lipo Pack (Great for T-rex 500)

oke das mooi burp , volgende week maar even ophalen ,eerst nog sparen ;)

Net maar weer ff een bestoling gedaan in HK, de roggelaars voor sleur waren er weer :thumbsup:

meteen maar ff een lipo voor de turn left mee laten komen, en nog wat kleine meuk.

nu zijn die video systemen weer in backorder... :sniper:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back