Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
phil je schroevendraaiers zijn er :) nog nodig of zal ik ze van je overnemen?

Is goed, neem ze maar over :yes:

Net even wat propjes besteld voor de MiniMach... deze wordt nog meer Mach want nu komt er een 1120 KV motor in :lol:, deze heeft dus zo'n 3400 toeren meer op 4S :thumbsup:

Als het goed is komt morgen alles binnen.

zo , ikke ook een bestelling gedaan voor de nieuwe 3d vlieger , had een verstelbaar motorsteun nodig en wat klein spul , ik hoop er vrijdag mee te kunnen vliegen .
Mag er vrijdag elektro gevlogen worden ? Of was dat juist de brandstof dag ? ,ik weet het ff niet meer ;-)

Je mag wel uitkijken dat die kabeltjes niet tussen je tandwielen komen.. :hammer: ;)
Is opgelost. Ik heb al die scherpe hoekjes van die grote plastic schijven af geschuurd. Zijn nu mooi glad en gelijk een stuk stiller. :yes: :thumbsup: ;)

En die gyro zit ook niet goed, teveel tape eronder :yes: ;)
Echt wel dat het goed is. Geheel conform de voorschriften van Spartan-RC (bladzijde 7): 1mm foam tape, RVS plaatje van 2mm dik en dan 3mm foam tape. :rtfm:

Zoals al eerder gezegd klooien ze maar wat aan in Hong Kong bij Hobby Shitty. Toevallig komen er deze week weer diverse soorten FPV-zender/ontvanger/CCD's binnen en mijn pakketje is er ook na ruim 3 weken. :evil: En wat ook wel niet zo prettig is, is dat er nergens op de verpakking staat of het nu 900MHz, 1.2GHz of 2.4GHz is. :( Beetje klaar met die flapdrollen daar. :yes:

*Hobby Shitty een eerste kruisje geeft* :pc:

Ik ook lekker aan t klussen aan de Mini Swift.
Hier wat pictuurtjes.

index.php

index.php

Zoals al eerder gezegd klooien ze maar wat aan in Hong Kong bij Hobby Shitty. Toevallig komen er deze week weer diverse soorten FPV-zender/ontvanger/CCD's binnen en mijn pakketje is er ook na ruim 3 weken. :evil: En wat ook wel niet zo prettig is, is dat er nergens op de verpakking staat of het nu 900MHz, 1.2GHz of 2.4GHz is. :( Beetje klaar met die flapdrollen daar. :yes:

*Hobby Shitty een eerste kruisje geeft* :pc:
Alsie 2,4 is heb ik wel intresse.... 8O

* kreeg vanmorgen een melding dat de voorraad weer op peil is in HK, ik w8 wel ff met bestellen tot jij duidelijkheid hebt.... *

Alsie 2,4 is heb ik wel intresse.... 8O

* kreeg vanmorgen een melding dat de voorraad weer op peil is in HK, ik w8 wel ff met bestellen tot jij duidelijkheid hebt.... *
In principe is-ie 900MHz dus dat zal dan ook wel. Anders is het een 1.2GHz maar daar ben ik snel genoeg achter. :yes: Vanavond even een snelle test. 8)

@ Nickos: Stond in de bouwbeschrijving omschreven :rtfm: (zat tijdens het bouwen ook één en ander af te vragen)

@ Sleur: idd dat van de Gyro is goed... ik had even de handleiding er niet bij :oops: Well done boy :thumbsup: ;)

Goede middag, ik heb wat rommel de deur uit gedaan om goed spul te kopen.

Iemand hier nog een dx6i te koop?
Uiteraard met onvanger(s)

Graag via pb.

Groeten Sjoerd

@ Sleur: idd dat van de Gyro is goed... ik had even de handleiding er niet bij :oops: Well done boy :thumbsup: ;)
Geeft niet hoor. Is ook (niet) voor het eerst dat ik alle documentatie lees voordat ik ga knutsellullen. Ik heb nog nooit zoveel forums doorgeworsteld als voor de 600ESP. Maar het heeft een hoop frustraties bespaard. Zoals dat de armpjes NIET horizontaal moeten staan om maximale uitslagen te halen en dat bepaalde stangetjes duidelijk een andere lengte moeten hebben dan in de bouwbeschrijving staat.

Vanavond helaas druk met wat commerciële/zakelijke werkzaamheden dus weinig knutselen. Morgen dus ook niet de maiden maar de kabels opkuisen.

Goede middag, ik heb wat rommel de deur uit gedaan om goed spul te kopen.

Iemand hier nog een dx6i te koop?
Uiteraard met onvanger(s)
Lekker aan het opruimen? 8O Je had nogal wat te koop staan. :yes:

ik had veel te veel rommel, met alles kon je net niets, ik heb nu een nieuwe funjet(is onderweg), nog wat rommel spul, maar niet zo veel meer.
Ik wil eigenlijk het een beetje houden vliegers die ook de lucht in kunnen.

en sjoerdje heeft een huisje gekocht, dus vandaar.

Wel lijp dat ik meer als 100 berichten in 24 uur kreeg.

groeten sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back