Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het opgeven van /stoppen met ,heli vliegen getuigd alleen maar van een zwak karakter ;)

1 keer :) stoppen met de club betekend echt niet stoppen met heli-vliegen.....

Leg is uit dan waarom kunnen 500 skids onder een 450 trillingen veroorzaken? En waarom komen ze opeens opzetten?
Hoe langer de poten, des te groter de kans op resonantie. Dat het zich uit als trillen is één van de zichtbare verschijnselen van resonantie. Maar kleinere trillingen kunnen nog veel heftigere schade veroorzaken. Bijvoorbeeld aluminium delen die spontaan scheuren, boutjes die breken etc.

Toch bljft het raar,een Calmato trilt de gehele vlucht maar vliegt toch prima :-) ;-)

De hobby kan zo simpel zijn ;-)
Tsja, vrouw heeft zo'n ding dat ook de hele nacht trilt en toch prima bevalt. 8O :oops:

Ik stop er ook mee. Kl0tegedoe met dat weer en zo. Staat alles klaar, laat het weer het afweten. Geen nachtvliegen, ik trek een pintje of wat open thuis (wel buiten op de bank onder de partytent). :celebrate:

En ik heb vanmiddag mijn EC 135 life-liner heli-body gekocht, ziet er goed uit, dat wordt leuk, nu nog de verlichting uit Germany halen...

Foto's of het is niet waar. :p ;)

Gaan we nog Spaarnwoude pesten of houden we het voor gezien?

Ik ga daar effe heen. Vind het wel zielig voor die arme Thiery die alles georganiseerd heeft en er kwam vanmiddag bijna niemand opdagen. Dat F3A-X is kak.
Kan alleen niet nachtvliegen, nog geen lampjes. Dus even vliegen tot het donker word.
m.v.g. Erik

Foto's of het is niet waar. :p ;)

Foto's ga ik morgen ff maken, nu gaar op de bank naar voetbal kijken en morgen weer heeeeel vroeg op naar mijn werk...
Vanavond ook maar ff niet vliegen als ik behoor te slapen, alles is trouwens ZEIK nat.

ps weet nu waar jouw huis woont, reed er langs met Nijsie en die wees het aan !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back