marcelsiggery
Forum veteraan
Toch bljft het raar,een Calmato trilt de gehele vlucht maar vliegt toch prima
;-)
De hobby kan zo simpel zijn ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
was vorige week in staat om hen helemaal kort en klein te slaan.
Het opgeven van /stoppen met ,heli vliegen getuigd alleen maar van een zwak karakter![]()
Hoe langer de poten, des te groter de kans op resonantie. Dat het zich uit als trillen is één van de zichtbare verschijnselen van resonantie. Maar kleinere trillingen kunnen nog veel heftigere schade veroorzaken. Bijvoorbeeld aluminium delen die spontaan scheuren, boutjes die breken etc.Leg is uit dan waarom kunnen 500 skids onder een 450 trillingen veroorzaken? En waarom komen ze opeens opzetten?
Tsja, vrouw heeft zo'n ding dat ook de hele nacht trilt en toch prima bevalt. 8OToch bljft het raar,een Calmato trilt de gehele vlucht maar vliegt toch prima;-)
Het opgeven van /stoppen met ,heli vliegen getuigd alleen maar van een zwak karakter![]()
Moet je maar eens normaal vliegen met dat ding, neem een voorbeeld aan mij.Toch bljft het raar,een Calmato trilt de gehele vlucht maar vliegt toch prima;-)
Foto's of het is niet waar.En ik heb vanmiddag mijn EC 135 life-liner heli-body gekocht, ziet er goed uit, dat wordt leuk, nu nog de verlichting uit Germany halen...
Vet Nickos!!!!!!!!!!
Foto's of het is niet waar.![]()
Gaan we nog Spaarnwoude pesten of houden we het voor gezien?
Foto's of het is niet waar.![]()
![]()
Vet Nickos!!!!!!!!!!