Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We lezen het wel in de krant Siggy als de hele IkEA binnen 5 minuten leeggelopen is .......

Sleur heb ik problemen als ik die gigantische esc dichtbij de ontvanger en gyro zet?

zoooo, half aangeschoten zittend in een heerlijk restaurant bij egmont ,helemaal goed!
Helaas door de harde wind geen strandmovie gescoord , de clik gaat ook niet meer mee ,erg onhandig kwa vervoer ;-)

Latersss

Sleur heb ik problemen als ik die gigantische esc dichtbij de ontvanger en gyro zet?
Misschien bij de gyro wel. Elektromagnetische velden kunnen de gyro storen. Het wordt daarom ook afgeraden servo's in de buurt van gyro's te plaatsen. De ontvanger zal er weinig last van hebben.

zoooo, half aangeschoten zittend in een heerlijk restaurant bij egmont ,helemaal goed!
Helaas door de harde wind geen strandmovie gescoord , de clik gaat ook niet meer mee ,erg onhandig kwa vervoer ;-)
Er was ook vandaag heul geen indoorvliegen in Egmond. :nooo: :rolling:

Pfff, productief dagje geweest vandaag

- Lamp opgehangen bij schuur met bewegingssensor
- Schilderrijtjes + spiegel opgehangen in de gang (moest al ruim een jaar gebeuren)
- Krabplank opgehangen voor de katjes
- TL verlichting in de schuur vervangen voor nieuwe (vellere) TL verlichting

Nu eerst even een lekker glas met rode wijn.. mmm

Hier ook zo'n productief dagje:

Naar de IKEA

Na thuiskomst

Complete bartafel in elkaar gezet.

4 Barkrukken in elkaar gezet.

Plafonniere opgehangen.

Gordijnroede gemonteerd.

Lamp boven de bartafel opgehangen.

Placet in de badkamer opgehangen.

Lege dozen afgevoerd.

*gaat nu een chineesje halen en bier drinken ;-)

Zo, ben ook weer terug. Was erg leuk in de speeltuin, erg veel gezien :wink: Ik ga er zeker nog een keer heen... misschien wel alleen :cool: Het was er goed toefen :yes:
Daarna nog even een cache gedaan en weer terug naar huis :thumbsup: was weer een gezellig dagje met het gezin.

Ik ook weer thuis, verjaardag en 1 keer raden :

vlees-op-de-bbq-t8039.jpg

allemaal dus weer genoten ,ieder op zijn manier ;)

eerst maar wederom een week werken :)
lichtpuntje ; volgend weekend op zondag werkt maris en is floor bij oma , dat houd in de ganzen dag vliegennnnnnn :p:p:p:p:p:p:p:p:p
maar hopen dat het dan wel droog is :)

nickos ; dat vlees wat daar links op de bbq ligt zou ik niet meer eten , ziet er ranzig uit 8O ;)

Ik ook weer thuis, verjaardag en 1 keer raden
Hier is het crematorium zojuist weer gesloten. Alle kadavers zijn preventief geruimd. 8O ;)

nickos ; dat vlees wat daar links op de bbq ligt zou ik niet meer eten , ziet er ranzig uit 8O ;)
Tsja, crematie is niet een kwestie van op een vuur knikkeren en dan wachten. :nooo: Da's alleen voor de professionals hè. ;) :yes:

*lekker een paar bakkies pleur neemt en gaat uitbuiken* :sleepy:

Zojuist samen met Silly lekker gesmikkeld in onze nieuwe keuken :-)

Ze is helemaal blij,dus ben ik het ook ;-)

Nu even lekker in de relax modus,morgen de trouwerij van mijn broertje,gezellie !! :-)

Toedeloe ;-)

Zo, net weer even een museumstuk uit de verzameling verkocht. Op het MBF zocht er één wat onderdelen voor een HPI RS4 Evo3. Laat ik er nou al jaren eentje hebben die lag weg te kwijnen. Bandjes zijn al helemaal verteerd/verbrokkeld. Maar... Beetje peut erin, rotostart in de kont en na wat tegensputteren liep-ie gewoon nog. 8) Dus de nieuwe eigenaar heeft voor een leuk prijsje een compleet karretje met servo's, rotostart en extra body. :D En ik weer stinkende-sta-in-de-weg armer. :yes: :bye:

forsale_rs4evo1.jpg

You go Sleur !!!!!!!!!!! weg met die bende :)
Kom je nog op msn? Bespreken waar we aan begonnen waren vandaag. Welke stekkers ik moet bestelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back