Sleurhutje
Forum veteraan
Yep, time's up.Whehe die ligt nog tussen de klamme lappen :rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, time's up.Whehe die ligt nog tussen de klamme lappen :rolling:
Zo, de Sumo F3Axis is vliegklaar. Met de dikke 610mAh 3S LiPo en nette besturingsdingen is het bij elkaar toch 174 gram geworden. :?Best lomp maar het zal wel vliegen.
En ik kan altijd nog met 3S 360mAh gaan vliegen om 20 gram te besparen.
Vanavond laat (na 21:00u) maar even op het veld testeren.
![]()
Iets met vrouw die naar school gaat en kids die dan thuis zitten en op tijd naar hun nest moeten. Vrouw is pas rond 21:00u thuis.Ziet er weer goed uit sleur, maar waarom pas na 21:00 ???
Iets met vrouw die naar school gaat en kids die dan thuis zitten en op tijd naar hun nest moeten. Vrouw is pas rond 21:00u thuis.
-edit-
Oh ja, en geen last van die lawaaiige stinkdingen. :rolling: (pfff, bijna vergeten te zeggen)
Vanavond vliegen, ik wil wel maar ik heb morgen een koekeloerder voor mijn huis, opruimen dat is dus.
Vanavond vliegen, ik wil wel maar ik heb morgen een koekeloerder voor mijn huis, opruimen dat is dus.
Je vliegt zeker Flutaba? Heb je daarvoor altijd zoveel antennes nodig? 8O :rolling:weer even aan de lifeliner gerommeld, nu met antenne's etc...
wordt echt mooi, maar als je deze erin zet ben je pas echt scale : fenestron tail cnc upgrade combo 6 tail blade grips system
Je vliegt zeker Flutaba? Heb je daarvoor altijd zoveel antennes nodig? 8O :rolling:![]()
nick ik raad je aan de 401 in te vliegen zonder romdpje![]()
Mijn maiden is al geweest maar de beast maiden zal nog wel zeker een week op zich laten wachten. Lipo zijn bestolen uit china.......
Of iemand moet 2 keer 5S hebben liggen of 10S![]()