Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de Sumo F3Axis is vliegklaar. Met de dikke 610mAh 3S LiPo en nette besturingsdingen is het bij elkaar toch 174 gram geworden. :? :( Best lomp maar het zal wel vliegen. :D En ik kan altijd nog met 3S 360mAh gaan vliegen om 20 gram te besparen.

Vanavond laat (na 21:00u) maar even op het veld testeren. :banana:

sumo_rtf.jpg

Zo, de Sumo F3Axis is vliegklaar. Met de dikke 610mAh 3S LiPo en nette besturingsdingen is het bij elkaar toch 174 gram geworden. :? :( Best lomp maar het zal wel vliegen. :D En ik kan altijd nog met 3S 360mAh gaan vliegen om 20 gram te besparen.

Vanavond laat (na 21:00u) maar even op het veld testeren. :banana:

sumo_rtf.jpg

Ziet er weer goed uit sleur, maar waarom pas na 21:00 ???

Ziet er weer goed uit sleur, maar waarom pas na 21:00 ???
Iets met vrouw die naar school gaat en kids die dan thuis zitten en op tijd naar hun nest moeten. Vrouw is pas rond 21:00u thuis.

-edit-
Oh ja, en geen last van die lawaaiige stinkdingen. :rolling: (pfff, bijna vergeten te zeggen ;))

Iets met vrouw die naar school gaat en kids die dan thuis zitten en op tijd naar hun nest moeten. Vrouw is pas rond 21:00u thuis.

-edit-
Oh ja, en geen last van die lawaaiige stinkdingen. :rolling: (pfff, bijna vergeten te zeggen ;))

hahahaha...ok dan, je hebt een goed excuus!

Vanavond vliegen, ik wil wel maar ik heb morgen een koekeloerder voor mijn huis, opruimen dat is dus.

Zo de 600 schiet al lekker op.

Tot nu toe gedaan:

Scorpion motor geplaatst
esc geplaatst
3e bearingblock geplaatst
motor stekkers gesoldeerd
horizontale tailfin verwijderd
gele polyester verticale tailfin geplaatst
Carbon tailservo stang geplaatst

Nog te doen:

Esc accudraden vervangen voor langere
Esc servodraad inkorten
t-rex 600E hoofdas plaatsen
Lipo's ontvangen en stekkers solderen.
Aluminium canopy mounts ontvangen en monteren.

Flink knallen op het veld met de 600 on steroides :)

wordt echt mooi, maar als je deze erin zet ben je pas echt scale : fenestron tail cnc upgrade combo 6 tail blade grips system

Bij de 500 gaat dat wel maar voor de 450 niet (wat ik lees dan)

Ach, 100 scale ga je bij zo'n klein rompje toch niet halen, is mijn intentie ook niet.
Als ie er maar een beetje op lijkt.

Ben nu klaar om de 401 over te zetten, test te draaien en dan de heli in te bouwen.
Lache hoor zo'n rompie....

Wanneer kunnen wij jouw maiden verwachten van de 600 knaller ??

nick ik raad je aan de 401 in te vliegen zonder romdpje ;)

Mijn maiden is al geweest maar de beast maiden zal nog wel zeker een week op zich laten wachten. Lipo zijn bestolen uit china.......

Of iemand moet 2 keer 5S hebben liggen of 10S :D

nick ik raad je aan de 401 in te vliegen zonder romdpje ;)

Mijn maiden is al geweest maar de beast maiden zal nog wel zeker een week op zich laten wachten. Lipo zijn bestolen uit china.......

Of iemand moet 2 keer 5S hebben liggen of 10S :D

Ik wacht je beast flight geduldig af.....:yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back