marcelsiggery
Forum veteraan
Goed punt. Overigens... zijn er meer avatars die niets met de hobby te maken hebben, maar goed, ik zoek wat nieuws:rolling:
Al heeft het wel met de hobby te maken,jij bent altijd op zoek....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goed punt. Overigens... zijn er meer avatars die niets met de hobby te maken hebben, maar goed, ik zoek wat nieuws:rolling:
Al heeft het wel met de hobby te maken,jij bent altijd op zoek....
Yep, deze is goed. Mijn avatar voldoet ook: Grijs mannetje, kalend, redelijk verstrooid en wil graag schieten. :rolling:@Sleur: Deze mag toch wel?![]()
Corona deugt niet, Assan is beter.*trekt nog een pintje open.... Corona :celebrate:*
In Mexico spreken ze namelijk ook spaans![]()
Tsja, ik had ook wat besteld. Alleen voldeed het niet echt aan mijn verwachtingspatroon. :? 8OHeerlijk dat TAPAS spul
Corona deugt niet, Assan is beter.![]()
Wel raar. Als er verloren wordt is het de schuld van de scheids en als we winnen waren we goed. :? Merkwaardig spelletej toch...![]()
ik baal ook wel redelijk .
ach ,de scheids was op spaanse hand
het had er in kunnen zitten , jammer maar helaas
over 2 jaar maar weer proberen
gaat 2D
truste mannen
+1
Wat doe ik hier eigenlijk ?
Kom zulke reacties ook verwachten :-(
Voetjeboll leeft hier niet,dus feitelijk een eigen inzet ;-)
*sorry voor mijn heftige reacties mannen.
Emoties he ;-)
Geeft niet hoor lieverd. Hebben we allemaal wel eens na een drukke dag.*sorry voor mijn heftige reacties mannen.
Emoties he ;-)