junkie rc
Forum veteraan
Roept u maar1maal ander maal....
nickos , ik maakte een geintje , ik heb er al 1

verkoop hem aan spijker ,heeft hij een leuk karretje aan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roept u maar1maal ander maal....
Stelletje nitro nichten zal de ach blij mee zijn op het veld.toch maar weer naar ht
Ik doe mijn Savage ook weg. Sinds ik die brandstofbende niet meer aanraak ook weinig gezondheidsklachten meer. Vraag genoeg zo te zien. Altijd rustig mee gereden, goed onderhouden, met slip(pende) koppeling, klotostart (voor .28 blok, sterkere motor in de starter). Verlaagd, verbreed, dik alu chassis met bodemplaat, nieuw motorblok erbij, 13kg stuurservo, bak onderdelen als koppelingen/pinions/spurs/dog bones/cups/diffs/versnellingsbakken etc. Ruilen voor Trex 500.:rolling:
Junkie, die Savage is gewoon mooi van lelijkheid :wink: .... mag ik ook eens een rondje?![]()
Zojuist bericht van Nickos gehad.. Over 2 weken ben ik ook een eigenaar van een Savage..
Mannen van het autorijden.. waar kan ik verstevigingen bestellen voor deze kar en wat dient er het best vervangen te worden?
Pb ze zaterdag wel even door,of iemand anders moet ze even doorsturen.en anders op iebee plcmanfelici , gezellig![]()
snoeksel weet wel de juiste adresjes voor bestellen
Pb ze zaterdag wel even door,of iemand anders moet ze even doorsturen.en anders op iebee plcman
Hmm staat een mooie Baja te koop voor 650 (vanaf). Hmm.. Hmm..
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Nee, ik doe het niet. Ik koop de Savage en ga daar lekker mee sleutelen. Voor het restant bedrag koop ik wel een mooie vlieger.. Auto's zijn gaaf! Vliegtuigen vind ik toch gaver..
En ik de mijne ook niet![]()
Nu nog rijden slappeIk ben blij dat ik de Baja nooit weggedaan heb :rolling:
Jij ook een baja dan? Of bedoel je die afgevoerde trapauto van je? :rolling:
Ik ben blij dat ik de Baja nooit weggedaan heb :rolling: