Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Stelletje nitro nichten zal de ach blij mee zijn op het veld.toch maar weer naar ht

wat mij betreft word er ook weer gebached , leuk is dan wel met een aantal mensen , gaan we weer doen , mijn savage staat weer rtr en is er klaar voor ;)

Ik doe mijn Savage ook weg. Sinds ik die brandstofbende niet meer aanraak ook weinig gezondheidsklachten meer. Vraag genoeg zo te zien. Altijd rustig mee gereden, goed onderhouden, met slip(pende) koppeling, klotostart (voor .28 blok, sterkere motor in de starter). Verlaagd, verbreed, dik alu chassis met bodemplaat, nieuw motorblok erbij, 13kg stuurservo, bak onderdelen als koppelingen/pinions/spurs/dog bones/cups/diffs/versnellingsbakken etc. Ruilen voor Trex 500. :D :rolling:

niet zo zeuren ,en gewoon houden die handel , je weet toch , een savage blijft leuk , of ben je echt helemaal electro geworden ? ;)

zo , net ff lekker uit eten geweest , nu ff uitbuiken ..

zooo

hier mijn lekkere karretje , rijd heerlijk alla baja met alleen achterwiel aandrijving , dus lekker driften ,en minder snel omvallen , en minder slijtage gevoelige delen .
lieve kleine wieltjes voor , om het geheel aan te sturen , achter lekkere dikke banden , soort drag racertje dus .
deze banden zijn lekker stug en ballonnen ook niet ;)

dus spijker ; als je de savage hebt , wedstrijdje ? :D

IMG_2630.jpg

IMG_2631.jpg

IMG_2629.jpg

Junkie, die Savage is gewoon mooi van lelijkheid :wink: .... mag ik ook eens een rondje? :mrgreen:

ja, dat ding is echt geleefd , maar nog steeds topfit en onverwoestbaar :cool:

wel grappig ,want deze savage was mijn 1ste aanschaf betreft de modelbouw hobby waar ik nog mee bezig ben , beetje v/h spoor geraakt door vliegtuigen , maar toch weer terug bij de roots ;)

deze sav kocht ik na kennis gemaakt te hebben met rare mannen op ht 1 8O

maar oke , je mag een rondje rijden ;)

Zojuist bericht van Nickos gehad.. Over 2 weken ben ik ook een eigenaar van een Savage..

Mannen van het autorijden.. waar kan ik verstevigingen bestellen voor deze kar en wat dient er het best vervangen te worden?

Zojuist bericht van Nickos gehad.. Over 2 weken ben ik ook een eigenaar van een Savage..

Mannen van het autorijden.. waar kan ik verstevigingen bestellen voor deze kar en wat dient er het best vervangen te worden?

felici , gezellig ;)

ik denk dat er op jouw savage een trekstarter zit , ik denk dat ik nog wel een rotostart backplate voor je heb .

verder heb je een stalen spurgear nodig ,en wat aanpassingen voor gas/rem systeem .
ook zou ik verder alles lekker plastic houden ipv hopups van alu , plastic draagarmen /schokbrekers zijn flexibel en dus sterker dan alu .

maar je kunt nu nog prima rijden zoals hij is , hij is vrijwel nieuw ,daarna wat aanpassingen doen ;)

snoeksel weet wel de juiste adresjes voor bestellen

Hmm staat een mooie Baja te koop voor 650 (vanaf). Hmm.. Hmm..
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Nee, ik doe het niet. Ik koop de Savage en ga daar lekker mee sleutelen. Voor het restant bedrag koop ik wel een mooie vlieger.. Auto's zijn gaaf! Vliegtuigen vind ik toch gaver..

Laatst bewerkt door een moderator:
Pb ze zaterdag wel even door,of iemand anders moet ze even doorsturen.en anders op iebee plcman

oke ;)

Hmm staat een mooie Baja te koop voor 650 (vanaf). Hmm.. Hmm..
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Nee, ik doe het niet. Ik koop de Savage en ga daar lekker mee sleutelen. Voor het restant bedrag koop ik wel een mooie vlieger.. Auto's zijn gaaf! Vliegtuigen vind ik toch gaver..

oei , die baja :p , ik moet mij erg inhouden , want die is precies hoe ik hem ook zou willen
maar ik doe het ook maar niet , krijg ik thuis ruzie van , op zeker dat is :)
als ik vrijgezel was had ik hem morgen opgehaald 8O ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha mee eens.. nee, zodra ik mijn savage heb staan.. dan kom ik graag een keer knallen op HT :rolleyes:.
Vliegertje mee natuurlijk, voor het geval ik er al vrij snel een onderdeel vanaf gereden heb.. gehe..

Wie weet, trap ik al mijn vliegtuigen de deur uit en.... nah.

Kga maar eens 2D'en..

Ben lekker aan de 250 aan het knutselen :D Als die weer in elkaar zit hangen er drie maten heli aan de muur hier. 250-450-600
Wat ik dan nog mis is een 500, een 550 en een 700. Maar denk dat de volgende pas volgendjaar komt en dat is dan een 800:)

mooi rijtje toch...... 250-450-600-800

Ik ben blij dat ik de Baja nooit weggedaan heb :rolling:

ik heb er wel een beetje spijt van , was meer in een opwelling verkocht om het vrouwtje blij te maken :(

oke , ik reed er toen niet meer mee , maar het blijft mooie techniek en af en toe rijden is leuk.

gelukkig heb ik mijn savie nog , blijft ook leuk .
misschien in de toekomst weer een baja , maar dan koop ik weer een nieuwe kit om lekker zelf op te bouwen ,dat was nl ook leuk ;)

gaat ook 2d , nog een weekje arbeiten ,en dan met mijn reet op de camping plaats nemen ,en niks doen ;)

Die Baja ziet er goed uit. Ook de juiste hopups. Voor die prijs zeker niet teveel.

Blij dat mijn Baja weg is. Reed er toch niet meer mee. De sav blijft om af en toe een stukje te knallen.

Die Baja ziet er goed uit. Ook de juiste hopups. Voor die prijs zeker niet teveel.

Blij dat mijn Baja weg is. Reed er toch niet meer mee. De sav blijft om af en toe een stukje te knallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back