Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur thanks voor het langsbrengen van de pitch gauge lieverd;)

Phil heb je ff op msn ?

@ Sleur: Op de koffie 1 moet je nog loggen :hammer:
Zo hé, je was ook zo snel weer onderweg dat sommige stationnetjes dubbel gelogd zijn en andere nog niet. :mrgreen: Dan heb ik er kennelijk 32 gelogd. 8) Was inderdaad een super dag. Naast de enorme berg cashes een hoop gelachen, happie gegeten, heerlijk weer etc. Dat het uiteindelijk nachtwerk werd door wat onoplettendheden in zowel noteren als berekenen heeft het wel tot een unieke ervaring gemaakt. Welke gekken gaan er nu om 23:30 in het pikke donker in the middle of nowhere onder een brug een munitiekistje zoeken met het licht van een telefoon en één LEDje? :? :hammer:

Goedemorgen allemaal :-)

Zo te zien was het een geslaagde gaydag gisteren ;-)

Flink wat kilometertjes gelopen denk ??

Het weer ziet er niet best uit voor vandaag :-(
Hoop dat Junkie z'n tent niet in de regen op hoeft te zetten,zou wel erg zuur wezen :-)

*koffie no:1 scoren gaat :-)

Welke gekken gaan er nu om 23:30 in het pikke donker in the middle of nowhere onder een brug een munitiekistje zoeken met het licht van een telefoon en één LEDje? :? :hammer:

ehh, mijn neef dealmitri bijvoorbeeld ;) dat is echt een freak ,daar zijn jullie baby's bij ;)

Goedemorgen allemaal :-)

Zo te zien was het een geslaagde gaydag gisteren ;-)

Flink wat kilometertjes gelopen denk ??

Het weer ziet er niet best uit voor vandaag :-(
Hoop dat Junkie z'n tent niet in de regen op hoeft te zetten,zou wel erg zuur wezen :-)

*koffie no:1 scoren gaat :-)

ik sluit mij aan bij een bakkie pleur :p

en siggy ; das leedvermaak , als een ander op verkansie gaat in de herfst zoals ik , genieten anderen ;)

dit weekend is het weertje wat minder ,maar vanaf maandag word het weer goed .
is mij best , het heeft ook wel wat met regen in da tent , ik heb speciaal een zeer grote tent gekocht vanwege hollands weer :cool:

Ach, slecht weer, wat is nu slecht weer.... :rolleyes:. Zolang het droog blijft, kan er gevlogen worden toch?
Gezien buienradar, gaat het regenen in de buurt van Heemskerk :rolling:.

*gaat lekker naar Ede toe om wat te vliegen straks*

Goeiemoggels.

@ Junkie: Gisteren hadden we het nog over dimitri in de auto, hij is echt een Gay-O-Casher die niet te evenaren is ;)

Veel plezier met de vakantie, ik hoop voor je dat de tent zo staat anders worden er een hoop stoeltjes richting jou gedraaid op de camping... dat is pas leedvermaak :yes:
Aankomende week ziet er goed uit qua weer.

Goh, we hebben gisteren toch wel een opperbeste dag gekozen om te schatzoeken. En ja, we zijn geen Dealmitri. Er zijn wel grenzen. :yes: Ik toch wel in de categorie gelegenheidscachers, niet de freaks. ;)

Jammer van het weer vandaag, de planning was een weekend op de camping. Maar wat junkie zegt, een dagje regen heeft ook zo zijn charmes. :yes: Maar langer dan twee dagen is wel de grens van nog acceptabel. Een regenbui zoals nu die maar doorzeurt is minder prettig dan een flinke bui en dan weer droog. :?

Smoggels allemaal :bye:

Junk veel plezier!

Siggy succes in de IKEA, en daarna met Gorby bij de flarder van Gorby :thumbsup:

Phil en Sleur .... ouwe gay-o-bashers :)
Misschien dat je het me maar eens uit moet leggen :yes:

*gaapt en rekt zich uit*

Eens zien wat we nu gaan doen, heb nog twee weken vakantie....

Smoggels allemaal :bye:

Junk veel plezier!

Siggy succes in de IKEA, en daarna met Gorby bij de flarder van Gorby :thumbsup:

Phil en Sleur .... ouwe gay-o-bashers :)
Misschien dat je het me maar eens uit moet leggen :yes:

*gaapt en rekt zich uit*

Eens zien wat we nu gaan doen, heb nog twee weken vakantie....

Wel mooi weertje om de kachelpijp even uit te laten Mike :rolling:

zo , auto staat klaar voor vertrek , mukvol incl de thule
fietsen op de fietsendragen ,en go !
heb er eigenlijk wel zin an , tentje bouwen ( als wij aankomen is de bui vertrokken )
zooitje vliegspul bij me 8O

en ja dealmitri heeft er al heel wat op zijn naam staan , die gaat ook rustig op zijn fiets om 4 uur in de nacht caschen , no problemo , hij wil er dan perse als 1ste bij zijn ;)

jongens ; veel vliegplezier op het veld of waarr dan ook ;)

toedeloe :bye:

zo , auto staat klaar voor vertrek , mukvol incl de thule
fietsen op de fietsendragen ,en go !
heb er eigenlijk wel zin an , tentje bouwen ( als wij aankomen is de bui vertrokken )
zooitje vliegspul bij me 8O

en ja dealmitri heeft er al heel wat op zijn naam staan , die gaat ook rustig op zijn fiets om 4 uur in de nacht caschen , no problemo , hij wil er dan perse als 1ste bij zijn ;)

jongens ; veel vliegplezier op het veld of waarr dan ook ;)

toedeloe :bye:

Veel plezier Junkie ;)

We spreken je vanavond wel weer vanaf de camiffff :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back