PH-ILS
Forum veteraan
Big mac is mr. miagi ?
Dat was toch de man van het stanleymesincident?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Big mac is mr. miagi ?
Dan ben je echt verslaafd.(aan het forum dat is)*wakker schrikt van een stel overijverige schreeuwlelijken*uppydogeyes:
*zich nog een keer omdraaid*:sleepy:
ook goeie morgen hier vanaf de campif
Ja, ik weet niet. Ik lijd aan slaapforummen denk ik. 8O :?Dan ben je echt verslaafd.(aan het forum dat is)
We kunnen even helpen met een demootje nachtvliegen. Zo zijn we dan ook wel weer (mits een acceptabele afstandEn dan zijn we (ik in iedergeval wel) benieuwd naar welke camping dat dan wel niet is.
*gaat alvast boeken voor volgend jaar*
Zooooo, ik heb de 100e gay-o-kets gedaan.Freijn heeft de eer gekregen de 100e cache te mogen zijn.
![]()
Toch nog 385 dagen over gedaan. :?
We kunnen even helpen met een demootje nachtvliegen. Zo zijn we dan ook wel weer (mits een acceptabele afstand).
![]()
Goedemorgen @ iedereen ;-)ook goeie morgen hier vanaf de campif
vandaag weer lekker vliegen ze hebben hier op de campif een eigen vlieg club
dus lekker gevlogen hier en ben meteen bekend
ging met de nacht disk vliegen en de camping liep uit om naar mij tekijken
heb er in eens veel vriendjes bij hahahahhaah
ook mens uit onze buurt zijn geintreseerd en mischien wel nieuwe club leden
1 komt ook uit kommenie en kon ook mensen van onse club
niet bij naam maar had ze zien vliegen
wel grappig
ben gevraagd om dinsdag avond een showtje tegeven op de campif
En dan zijn we (ik in iedergeval wel) benieuwd naar welke camping dat dan wel niet is.
*gaat alvast boeken voor volgend jaar*
het is in zeewolde bij jou om de hoek
zijn hier 5 vliegers met electrokisten
2 mpx acromasters 1 met een twinstar en 2 easystars
had effe gevlogen met de funjet boven t meer en dat vonden ze wel heel gaaf hier
leuk om om de reacties van de mensen tehoren
je kan effe langs komen om telaten zien hoe je met een easystar moet vliegen
wel gezellie hier
Goedemorgen @ iedereen ;-)
Vinni ; hier op de camping word het vliegen met de clik ook erg gewaardeerd , leuke is ,je hebt hier allemaal hofjes , dus ze zien de clik vliegen ,maar kunnen mij niet goed traceren
Ook met de ez boven de camping gevlogen , dit geeft toch wel erg veel oe's /oohh's/ en aah's ,jullie weten wat een geluid mijn getunde ez volgas geeft ,dan kijkt dus de hele campiff omhoog ;-)
Gelukkig stond ik naast de camping ,dus niemand wist waar ik stond , gelukkig maar ,anders moet je zoveel praten
Verder erg gezellig hier ,en vanacht heerlijk regen op de tent gehad , heerlijk ! ,tent blijkt waterdicht .
*gaat even culturen in middelburg vanwege bewolkt weer *
Ik ben wel vaker in Ruigoord geweest. Mijn broertje speelt vrij actief djembé en didgeridoo en komt met zijn clubje uit Alkmaar daar regelmatig (en hij is geen hippie :noooVond je het leuk om daar te wandelen ? Andere wereld niet ?
Je valt alleen zo op daar , met je kleren en een GPS in de hand haha