Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al weer een paar dagen niet gevlogen.
Hoop dat het vandaag wel lukt.
Afgelopendagen veel wind en nattig.
Gisteren gezien dat jullie allen op veld waren. Reed er langs toen
ik naar een school reunie van Nw-Gunea ging.
Tot zo mannen.

Mooi kl0te. :cry: Heb ik eindelijk een nog super strakkere vlieger voor de komende wedstrijden, krijg je dit weer. :? :(

Oh ja, kwam in de schuur dit ding nog tegen. Splinternieuw in orginele ongeopende verpakking. Voor de Baja 5B liefhebber €10,00 (doet €18,50 nieuw in de normale winkels).

Weet iemand hoe ik bestanden groter dan 100 mb kan uploaden naar Youtube (op mijn Android) Uploaden naar Youtube mobile gaat tot 100 mb, bestanden die groter zijn pakt ie niet. Ik heb ook een apart upload-emailadres van youtube maar mijn mailaccount gaat ook maar tot 100 mb.
Probleem is dat Diana de auto mee heeft en daar ligt mijn datakabel in :hammer:

Zo kan weer dvdtjes fikken kwam nog een sata fikkert tegen in mijn secret stas.Straks ff grownups en expendables kijken.Ik is weer blij.

Weet iemand hoe ik bestanden groter dan 100 mb kan uploaden naar Youtube (op mijn Android) Uploaden naar Youtube mobile gaat tot 100 mb, bestanden die groter zijn pakt ie niet. Ik heb ook een apart upload-emailadres van youtube maar mijn mailaccount gaat ook maar tot 100 mb.
*iets met WiFi thuis en overzetten via bestanden delen* :pc:

WTFBBQ? Je hebt zeker een redelijk nieuwe account? Ik kan 1GB!!! uploaden en maximaal 30 minuten. 8O :thumbsup:

daar was ik ook achter , alleen kleine filmpjes .

Ach Junkie niet alle forums zijn in het Engels.

Op het Ach forum heet het gewoon "antwoord" en "citaat" of "nieuw topic"
Ik geeft toe, nederlands is ook niet mijn sterkste kant maar dit zijn toch eenvoudige woordjes ?
Ook voor een Junkie-video-Spielberg toch ?

wat ik al zei , bij mij staan die woordjes antwoord ,nieuw topic er niet , ik ben niet geheel simpel .

ik denk dat ik ergens toch niet geregistreerd sta ofzo ?

als ik op dit forum kan lullen ,moet dat bij de ach ook kunnen
al vind ik 1 forum wel genoeg ;)

net op de kermis geweest , ook de laatste keer geweest , ten eerste heb ik het niet zo met de kermis met al het foute volk , bovendien zijn het allemaal oplichters , echt zonde van je geld
dan heb ik het over die grijp machines ,en die apparaten waarbij je centen eringooit op zo'n schuif en dan dondert er weer centen uit ,als je geluk hebt .

bij beide afdelingen heb ik herrie geschopt en ben vrij agressief geworden , adrenaline gierde door mijn lijf , heb ze gewoon verteld dat het oplichters zijn en het kwam bijna tot knokken , daar had ik ook echt zin an

ik bedoel ,ik had 500 punten ,daar kon je iets uitzoeken van 10 cent , floor wou iets anders ,zeg 15 cent ,en dat mocht niet van die dikke mongool , nou toen moest je mij zien , ik had voor 8E geinvesteerd , kon er nog geen speeltje van 15 cent af :mad: , ik smeet die 500 punten in zijn mik en zei ,doe er maar wat leuks mee , optiefen !!

zelfde verhaal met die grijpdingen ,daar staat totaal geen kracht op , dat leg ik ze dan ook ff op een zeer onvriendelijke manier uit , heerlijk om ff te knallen !!!!

ziet mij daar nooit meer !

vliegen was een stuk leuker geweest ;)

wat ik al zei , bij mij staan die woordjes antwoord ,nieuw topic er niet , ik ben niet geheel simpel .

ik denk dat ik ergens toch niet geregistreerd sta ofzo ?

als ik op dit forum kan lullen ,moet dat bij de ach ook kunnen
al vind ik 1 forum wel genoeg ;)
Ik weet niet wat je fout doet, maar als ik met jouw account aanmeld (met de gegevens die je in het voorjaar gehad hebt en ook terug PB'de), dan kan ik gewoon antwoorden en nieuwe topics maken (zie ook PB van eerder deze middag). :? :pc: :hammer:

Hoepla, de Blackbullshit Airbrush doet het eindelijk. In een bak met allerhande nippeltjes en verloopjes niets gevonden dus maar de slang afgeknipt en met een ty-wrap vastgezet op een 1/4" bi aansluiting waar de slang op te krijgen was. 8O Eerste meters/milliliters met de Blackbull en Schminke verf eindelijk gedaan. Stukken beter dan de Faskolor F1 en Faskolor verf. Die gaan zo te koop op het forum. :D 8)

-edit-
Die staan nu te koop. :yes: :rolling: :bye:

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat je fout doet, maar als ik met jouw account aanmeld (met de gegevens die je in het voorjaar gehad hebt en ook terug PB'de), dan kan ik gewoon antwoorden en nieuwe topics maken (zie ook PB van eerder deze middag). :? :pc: :hammer:

het werkt weer , ik had nu het juiste wachtwoord gevonden .

dus wat filmpjes geplaatst bij ,filmpjes en foto's

dus weer up en running ;)

Jippie!!!!

Zojuist is de Tigermoth gebracht en zie hier een voltallige moth opgebouwd in de woonkamer staan..

tigermoth08.JPG

tigermoth04.JPG

Hij is echt heel erg gaaf!! Nu maar eens nadenken welke kist ik verkopen ga.. ;)

Jippie!!!!

Zojuist is de Tigermoth gebracht en zie hier een voltallige moth opgebouwd in de woonkamer staan..

tigermoth08.JPG

tigermoth04.JPG

Hij is echt heel erg gaaf!! Nu maar eens nadenken welke kist ik verkopen ga.. ;)

UPJE !! :p

zeer gaaf spijk !

als ik groot ben komt er ook zoiets dergelijks ;)

als we ooit een echt veld krijgen , komt er bij mij nog wel een vlieger bij ,ik denk dan vooral ook veel groter :D

wanneer gaat deze los op het veld ?

Gave kist Spikkel :thumbsup: Ik zie dat hij alleen ductedfan is :rolling: ;)
Ben benieuwd wanneer hij de lucht in gaat :yes:

@ Erik3Bier: Machete is er alleen in rukkwaliteit... ik hou het in de gaten tot er een goede versie is

Jippie!!!!

Zeker een mooie kist, over twee maanden hier weer te koop? :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back