Weet iemand hoe ik bestanden groter dan 100 mb kan uploaden naar Youtube (op mijn Android) Uploaden naar Youtube mobile gaat tot 100 mb, bestanden die groter zijn pakt ie niet. Ik heb ook een apart upload-emailadres van youtube maar mijn mailaccount gaat ook maar tot 100 mb.
Probleem is dat Diana de auto mee heeft en daar ligt mijn datakabel in
daar was ik ook achter , alleen kleine filmpjes .
Ach Junkie niet alle forums zijn in het Engels.
Op het Ach forum heet het gewoon "antwoord" en "citaat" of "nieuw topic"
Ik geeft toe, nederlands is ook niet mijn sterkste kant maar dit zijn toch eenvoudige woordjes ?
Ook voor een Junkie-video-Spielberg toch ?
wat ik al zei , bij mij staan die woordjes antwoord ,nieuw topic er niet , ik ben niet geheel simpel .
ik denk dat ik ergens toch niet geregistreerd sta ofzo ?
als ik op dit forum kan lullen ,moet dat bij de ach ook kunnen
al vind ik 1 forum wel genoeg
net op de kermis geweest , ook de laatste keer geweest , ten eerste heb ik het niet zo met de kermis met al het foute volk , bovendien zijn het allemaal oplichters , echt zonde van je geld
dan heb ik het over die grijp machines ,en die apparaten waarbij je centen eringooit op zo'n schuif en dan dondert er weer centen uit ,als je geluk hebt .
bij beide afdelingen heb ik herrie geschopt en ben vrij agressief geworden , adrenaline gierde door mijn lijf , heb ze gewoon verteld dat het oplichters zijn en het kwam bijna tot knokken , daar had ik ook echt zin an
ik bedoel ,ik had 500 punten ,daar kon je iets uitzoeken van 10 cent , floor wou iets anders ,zeg 15 cent ,en dat mocht niet van die dikke mongool , nou toen moest je mij zien , ik had voor 8E geinvesteerd , kon er nog geen speeltje van 15 cent af

, ik smeet die 500 punten in zijn mik en zei ,doe er maar wat leuks mee , optiefen !!
zelfde verhaal met die grijpdingen ,daar staat totaal geen kracht op , dat leg ik ze dan ook ff op een zeer onvriendelijke manier uit , heerlijk om ff te knallen !!!!
ziet mij daar nooit meer !
vliegen was een stuk leuker geweest